7,6

31 reviews over Camping Du Château et de l'Oseraie in het Nederlands

Populaire doorreiscamping

Jan Pieter, 20-8-2017

Wij waren op de terugreis, toen wij deze camping op de bonnefooi bezochten. Helaas hadden we pech, de camping was vol. De camping maakt een aardige indruk op ons, met voldoende faciliteiten. Maar omdat we vrij laat in de middag aan waren gekomen, hebben we gevraagd naar een camping suggestie in de buurt. Wij konden naar Camping La Tortille in Clery Sur Somme. een 1 ster camping. Mijn advies: niet doen, en doe onderzoek naar een andere camping. Wat een afgrijselijke camping.
      Gereisd familie in augustus 2017

Mooie nette camping

John, 4-8-2017

Vriendelijk personeel, mooi verwarmd zwembad en sinds 2017 een snackbar.

Toiletten kunnen frisser. Zijn wel schoon maar er hangt soms een luchtje. Genoeg buitenspelen zoals een zwembad, tennisbaan en een speeltuin. Omgeving is ook zeker de moeite waard. Albert met zijn ondergronds museum is een aanrader.

Gereisd familie in augustus 2017

Prima camping voor 1 week of als doortrekcamping.

Eduard Bruinink, 15-7-2017

Vriendelijke eigenaar, redelijke tot goede plekken, alles aanwezig, goede snackbar tegen redelijke prijzen, goede sfeer op de camping, mooi zwembad, tennisbanen en volleybalveld, wel veel vaste kampeerders maar zonder overlast, ligt mooi aan de Somme en vlakbij Peronne. Rustige camping in voor en na seizoen, maar in het hoogseizoen wel druk ivm de 1 nacht overnachtingen. Warm water in de douches zou wat beter kunnen, als het druk is dan merk je dat. Gratis prima Wifi. Onze mening was wel dat in de omgeving alles gericht is op de 1e wereldoorlog en er eigenlijk verder weinig te beleven valt, maar op zich is de natuur wel heel erg mooi.

De prijs in het hoogseizoen zonder ACSI is zeer acceptabel voor wat er geboden wordt.

Gereisd met partner in juli 2017

prima doorreiscamping

wendy, 6-7-2017

Wij hebben deze camping gebruikt als doorreiscamping.

Prima te doen. Ruime plekken, prima sanitair. Dicht bij de snelweg.

Nadeel is wel dat ze geen faciliteiten voor baby's hebben.

Klantvriendelijk. Toen er geen plek was, werd er gewoon een plaats gecreëerd, zodat we er een nacht konden staan.

Lekker zwembad.

Maar wij gaan zeker meer gebruik maken van deze camping.

Gereisd familie in juni 2017

nooit meer

Anoniem, 28-6-2017

Als de camping vol staat, word je doorgestuurd naar een camping van dezelfde eigenaar, waar alleen een toiletgebouw is en je de "hoofdprijs" betaald. In plaats van het ACSI tarief op de luxe camping van ca. € 17, met alle faciliteiten, betaal je op de simpele camping € 22. Dit noem ik (op z'n minst) niet erg klantvriendelijk.

Uitstekende doorreis camping.

G.Blonk, 9-6-2017

Dichtbij de snelweg, prima overnachtingsplaats. Vriendelijk geholpen, in het Nederlands. Vlakke plaats gekregen voor de tent. Hond kun je er goed uitlaten langs het water. Sanitair is prima.

Uitstekende doorgangscamping

Ad, 7-6-2017

Gebruikt als doorgangscamping... Ligt op nog geen 5 minuten van de A1.. Goede uitlaatmogelijkheden met de hond langs de Somme... Mooi zwembad... Frietkot aanwezig voor als je zelf niet wil koken..

Ruime plekken..

Gereisd met partner in juni 2017

Excelente camping vooral voor passanten

Aryaen Thoom, 4-5-2017

Prachtige camping, gelegen in het dorp, met alle voorzieningen, schoon sanitair en een mooi ruim zwembad. Het dorp is karakteristiek Frans, enkele huizen, romaans kerkje (gesloten) stadhuis, feestzaal en restaurant dat 20 jaar geleden is gesloten.

Er zijn geen winkels dus voor boodschappen 6 km verderop. De camping ligt aan het kanaal van de Somme en grenst aan een uitgebreid watergebied met veel mogelijkheden (vissen, varen enz.) Allerlei bezienswaardigheden uit de eerste wereldoorlog binnen niet al te grote afstand.

Negatief punt: de TGV rijd zeer frequent met hoge snelheid langs, de hoge snelheid geeft erg veel geluid maar dat is ook weer snel voorbij (10 à 15 sec). Ook de nabijgelegen snelweg is goed hoorbaar.

Voor passanten prima maar rustzoekers zou ik een andere plaats aanbevelen.

Gereisd met partner in mei 2017

Prima camping.

M. Meijers, 27-9-2016

Op de heenreis in augustus 2016 daar 1 nacht geweest. Wel nodig om in het hoogseizoen een plaats te boeken. Op de terugweg in september 2016 daar enkele nachten langer gebleven. Een prettige camping met vriendelijk personeel. Er wordt Engels en Vlaams gesproken. Mooi zwembad en goed/schoon sanitair. Het ligt in een mooi gebied, waar de Somme doorheen kronkelt. Binnenkort wordt er een nieuwe fietsroute langs de Somme in gebruik genomen. De stad Albert is ook de moeite waard om te bezoeken. Een mooi ondergronds museum, alwaar de slag om de Somme in 1916 goed wordt uitgebeeld. Je volgt de gangen een paar honderd meter en komt ergens anders in de stad weer boven de grond. Interessant om te bezoeken.

Het restaurant heeft een zeer beperkte keuze.

Gereisd met partner in september 2016

Gemengd, mooie camping met soms veel lawaai.

Eric M., 17-9-2016

Stond veel te dicht bij verhuurinstallaties. Deze werden oa gehuurd door Polen die er in de omgeving werken. Veel lawaai door overmatig bierverbruik. Wegrijdende camionette in de vroege uren. Ook het einde-seizoen feest duurde tot 01:30. Anders mooie verzorgde camping met ruime plaatsen en altijd voldoende warm water. Jammer vh nachtlawaai. Ook het zwembad ziet er heel mooi uit.
      Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Château et de l'Oseraie in Feuilleres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Château et de l'Oseraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Du Château et de l'Oseraie scoort een 7.64 uit 10 op basis van 32 reviews.