Kasteel Domaine le Parc *****

9,6

27 reviews over Kasteel Domaine le Parc in het Nederlands

Ongelooflijk mooi; super vertoeven

jo mijnes, 20-9-2016

Schitterend landgoed. De zeer vriendelijke en uitermate behulpzame gastvrouw spreekt naast Frans ook Nederlands, Engels en Duits. Het domaine is sfeervol ingericht. Prachtige kamers. De gastheer is tevens kok en heeft ons iedere avond verrast met een verrassend en geweldig lekker 4-gangen diner.

Een absolute aanrader voor degenen, die er een paar dagen tussenuit willen.

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig verblijf!

Mireille, 29-8-2016

Prachtig landhuis met enorm vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Kamer was mooi en met een prachtig uitzicht.

Alles perfect onderhouden en het diner was echt heerlijk.

Een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastische plek om even tot rust te komen!

Willemien, 14-4-2015

Mooi oud Frans landhuis met prachtig uitzicht, mooie kamers, zeer attente en vriendelijke eigenaren en goed eten. Wij vonden de prijs/kwaliteitsverhouding super. Voor herhaling vatbaar als je van rust en wandelen houdt (en af en toe een plaats bezoeken).
Gereisd met partner in april 2015

Je even een kasteelvrouwe wanen...

Noor van Gulik, 5-3-2014

Wij komen regelmatig terug op dit schitterende Domaine. We zijn veel gewend maar hoe Jos en Anne met hun gasten omgaan is absoluut top.

Anne is een geweldige gastvrouw, geen moeite teveel. En Jos kookt de sterren van de hemel! Ohhh, echt heeerlijk!!!

De prijs daarvoor is zeer redelijk.

Het is maximaal genieten van de schitterende kamer, de lounge (met klassieke muziek of Franse chansons!), de eetzaal. Het ontbijt in de 'keuken' bij de open haard is heel gezellig.

Je kunt eindeloos blijven kijken naar het prachtige uitzicht.

Ik zou haast geen review willen schrijven omdat ik bang ben dat iedereen ontdekt hoe fantastisch het hier is.

Wij komen er regelmatig en zullen zeker ook weer terugkeren!

Jos en Anne: een hele dikke pluim voor jullie!

Gereisd met partner in maart 2014

Niet te evenaren gastvrijheid en diner.

Jos Streppel, 1-12-2013

Domaine Le parc is een prachtig in 5 hectares natuur en historie gelegen landgoed, niet ver van Reims, Lens met zijn nieuwe Louvre museum, terwijl ook Lille bereikbaar is.

Gastvrijheid, eten en ook de kamers zijn van zeer hoog niveau tegen een meer dan schappelijke prijs: een absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Fantatische plek!

Ellen Marijs, 24-8-2013

Een absolute aanrader!

Prachtige omgeving, gastheer en gastvrouw zijn zeer klantvriendelijk.

Eten is uitstekend en de kamers schoon en authentiek ingericht.

Gereisd met partner in augustus 2013

Heerlijk gehad!

Marijke, 19-3-2013

In maart met onze zoons en schoondochters een heerlijk weekend op de Domaine gehad. Vriendelijke ontvangst, prachtige kamers met mooi uitzicht, het diner was verrukkelijk en het ontbijt tot in de puntjes verzorgd. Kortom genoten!
Gereisd met vrienden in januari 2013

Het was weer uitstekend

Damien 03, 20-2-2013

We zijn het eerste weekend van januari weer langsgeweest het was nog even fantastisch,het warme ontvangst, de kasteelachtige sfeer, de rust en heerlijke diner.

We gaan deze zomer zeker weer en verheugen ons nu al om op het terras buiten te eten.

Gereisd met partner in januari 2013

Fantastische plek

HOEDT Eddy, 11-2-2013

Domaine Le Parc, Danizy :

De ontvangst door dhr. & mevr. Bergman was perfect. De gastvrouw kent haar taak en staat open voor vragen of eventueel aanpassingen, naderhand altijd vergezeld door of leuke kwinkslag. De gastheer blijft eerder op de achtergrond, maar is heer en meester achter zijn fornuis. Effenaf een heerlijke keuken en een fantastische kok. We leerden beiden kennen als twee prachtmensen, die elkaar perfect aanvullen.

In deze chateau hangt een warme sfeer, letterlijk en figuurlijk, de kamers zijn uiterst verzorgd en het 'Menu Gourmet' is superbe.

Zeker een aanrader waar we nog zullen terugkeren.

Gereisd met vrienden in februari 2013

alleszins voor herhaling vatbaar

Jeannie Nollgen-Bergeman, 23-12-2012

Superlocatie, Jos en Anne zijn zeer vriendelijk, alert en attent . Het eten is echt geweldig net als de manier waarop het geserveerd wordt. De kamers, evenals de bedden zijn echt fantastisch.

Mijn man is slecht ter been maar we werden steeds geholpen zodat hij veilig boven kwam. We wisten dat er geen lift was maar er was ons toegezegd, dat de trap goed beloopbaar was. Dat klopte ook.

Kortom, we waren meer dan tevreden en praten nog steeds over ons heerlijke weekend op Domaine le Parc. We gaan dat zeker nog eens doen.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Domaine le Parc in Danizy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Domaine le Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Domaine le Parc scoort een 9.57 uit 10 op basis van 27 reviews.