Hotel Les Beaux Arts ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Beaux Arts bij:

2 reviews over Hotel Les Beaux Arts in het Nederlands

geen 4 sterren

c.hendrikx, 7-9-2017

Buitenkant verdient opknapbeurt. Kamers zijn gerenoveerd, netjes maar eenvoudig. Bed is te kort. Plastic bekers in de minibar is geen 4 sterren ! Ontbijt is matig (€12),als warm item alleen gekookt ei. Receptie is zeer behulpzaam. Parkeergarage (betaald) aanwezig. Stadhuis is 5 min. lopen. Restaurant-tip : Brasserie Parisienne, iets verder dan stadhuis. Menu €35,-
Gereisd alleenreizend in september 2017

Wat een smerig en oudbollig hotel!

Michel, 29-4-2010

Ik was hier voor mijn werk. Ik zou dit hotel niemand aanraden. Het is zeer oudbollig, lijkt wel een hotel uit 1975. Kamers zijn zeer gedateerd, smerig en armzalig ingericht. Bed is zo klein dat je met je voeten uit bed steekt. Badkamer is klein, vies en niet van deze tijd. Ontbijt is wel goed. In ieder geval, hier kom ik echt nooit meer en raad iedereen aan om een ander hotel te kiezen
Gereisd met vrienden in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Beaux Arts in Compiègne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Beaux Arts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Beaux Arts scoort een 6.38 uit 10 op basis van 2 reviews.