Bed and Breakfast Rob & Marion

9,7

4 reviews over Bed and Breakfast Rob & Marion in het Nederlands

Heel gezellig en sfeervol

fleurtje, 21-8-2016

Rob en Marion zijn echt gastvrij. Na de hartelijke ontvangst konden wij ons gastenverblijf bewonderen. Echt Frans en we voelden ons direct thuis. De omgeving is prachtig en we hebben ons dan ook prima vermaakt! Het diner was voortreffelijk met producten uit eigen tuin....
Gereisd met partner in augustus 2016

SUPER!!!

Gerard, 18-6-2009

Wat een mooie lokatie, en wat een vriendelijkheid vanuit de gastdame en heer! Echt een aanrader voor een weekendje weg!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Prima adres! Aanrader!

Joannes, 8-5-2009

Lieve Nederlanders die "Fransman"spelen...! Fijn adres voor een ontspannen verblijf.
Gereisd met partner in mei 2009

Heel fijne plek voor een relaxed verblijf!

Joannes, 29-4-2009

Deze B&B is echt Frans ondanks de Nederlandse eigenaren! Een erg mooie omgeving en een ze er sfeervol huis. Vriendelijke gastheer en -dame die veel doen om het de gasten naar de zin te maken. Chigny ligt in Aisne/Thierache.
Gereisd met partner in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Rob & Marion in Chigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Rob & Marion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Rob & Marion scoort een 9.67 uit 10 op basis van 4 reviews.