8,2

57 reviews over Camping De la Trye in het Nederlands

Fantastisch! We komen zeker terug!

Jennifer, 30-7-2017

Warm welkom, ruime plek, netjes onderhouden, ook mobilehomes voor een nacht te huur. Deze zien er ook mooi uit. Voor de zomer hebben ze een mooi binnenruimte met sanitaire voorzieningen schoon en warm. Veel speeltoestellen en de kinderen kunnen er zelfs paardrijden of met een karretje erachter. Je kunt op de camping ook eten en brood voor de volgende dag bestellen. Ze organiseren ook Franse avond met eten en muziek. Echt leuk! Mooie stadjes in de buurt. Vriendelijke eigenaren en personeel. Wij komen zeker terug!
Gereisd familie in juli 2017

weinig rust

Jan, 28-7-2017

+ aardige ontvangst

+ ruime plekken

+ redelijk tarief

+ voor kort verblijf als tussen stop

WEINIG RUST:

- veel arbeiders op de camping, geeft niet het idee van camperen

- arbeiders vertrekken vanaf 4.30 (ja halfvijf in de ochtend) auto over grindpad, soms vijf minuten auto laten draaien....

- op veld met tipi tenten twee dagen lang heel veel kinderen, die (begrijpelijk) veel lawaai maken gehele nacht door.

tip: neem afslag La rue St Pierre dan hoef je niet door Bresles heen

Gereisd met partner in juli 2017

Charmante camping voor een tussenstop

Annemiek Brand, 27-7-2017

Mooie kleine vriendelijke camping om even tot rust te komen, zeer kindvriendelijk. Vriendelijk ontvangst en zeer mooie en ruime plekken.

Voor kleine kinderen is de camping veilig en rustig om lekker te spelen😊

Gereisd familie in juli 2017

Leuke camping!

Wendy, 6-6-2017

Nette camping met zeer vriendelijke nederlands sprekende eigenaren.

Zeer net sanitaire en werd goed schoongemaakt.

Heerlijk zwembad aanwezig niet verwarmd.

Op de camping kunnen de kinderen helpen met de pony's borstelen en voor een klein bedrag kun je erop rijden.

Op een paar km verderop ligt het plaatsje beauvais. Zeer leuk stadje met een hele mooie grote cathedraal. Het is zeker de moeite waard om deze is een keer te bezoeken! Als het lekker weer is dan kunnen de kids een stukje verderop afkoelen bij de fonteinen dus vergeet vooral niet een handdoek mee te nemen ;-)

Gereisd familie in juli 2016

Gezellige familiecamping

Burgers, 2-6-2017

Gezellige familie camping. Een klein kantoortje als acceuil en Nederlands sprekende eigenaren. Zeer ruime plaatsen van minimaal 150 M2 met volwassen bomen en plaatsen zonder schaduw. WiFi alleen bij de acceuil en is gratis. Eigen water en electriciteit (6A) Gemeenschappelijke toiletten en douches, modern en redelijk schoon. Aparte baby verschoonplaats. Snackbar op het terrein. Geen wasmachines of drogers.Wel vaak vliegtuiglawaai, maar ook veel vogels.Je kunt er kano's en trapkarting huren Verder kinderspeeltoestellen, trampoline, tafeltennis en zwembad met ligstoelen. Ook is het mogelijk om op het terrein pony's te huren. De camping wordt bezocht door NL Fr Eng, Aanrader is een bezoekje aan Beauvais met kathedraal waar een zeer fraaie astronomische klok.
Gereisd met partner in mei 2017

Leuke ontdekking!

Pim en Ellen, 7-5-2017

Goede camping voor heen- of terugreis van/naar Frankrijk (en als je niet door Parijs heen wilt rijden). Of juist een mooie uitvalsbasis voor als je Parijs wil bezoeken. Warme ontvangst door sympathieke eigenaren. Schone, goede voorzieningen en ook nog ns lekkere hamburgers!
Gereisd familie in mei 2017

Leuk voor en paar dagen

Rik en Martje Dijks, 25-9-2016

Leuke camping, mooie plaats aan aan het beekje wat door de camping stroomt. Aardige mensen en een prima camping als uitvalsbais voor een bezoek aan Beauvais en Amiens. Heerlijk dat het ligt 's nachts alleen brandt als het nodig is.

Een klein lampje bij de urinoirs zou handig zijn. Zeker een camping om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in september 2016

Voor herhaling vatbaar

Jos Bruins, 22-9-2016

Erg goede camping met hartelijke ontvangst. Echtpaar half NL. Mooie schone plaatsen en goed sanitair. Moesten kort terug naar NL en mochten de caravan gewoon laten staan tegen kleine vergoeding.

Gaan zeker terug komen als uitval basis.

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldige en fantastische tussenstop

Christa & Alfred Nolten, 6-9-2016

Warme "persoonlijke" ontvangst. Toegewezen camperplaats en mobilhome helemaal te gek!! Prijs / kwaliteitsverhouding zijn 4 in plaats van 2 sterren waard.

Begrijp ook niet dat er een negatieve visie tussenzit; zeker verwende kwasten, die niets gewend zijn en voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten!!!!

Wij hebben het in ieder geval prima naar ons zin gehad en hebben op de terugweg - als tussenstop - weer op deze camping (deze keer alleen een bungalow gehuurd) vertoefd, met dezelfde positieve ervaring.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijke vakantie gehad

Wouter en Ilona, 29-8-2016

Hier bijna 2 weken gestaan begin augustus. Het ontvangst was als een warm bad na heel veel pech onderweg. We voelden ons meteen welkom en onze dochter was meteen vertrokken richting de paardjes die aan het begin van de camping staan.

Prachtige ruime plaatsen (heerlijk tussen het groen) aan een gezellig riviertje dat over de camping stroomt.

Zwembad is prima en leuk aangelegd met ligbedden. Sanitair ook goed.

Er worden leuke dingen georganiseerd, zoals een wekelijkse trektocht met de paarden door het mooie bos en een couscous avond (lekker!)

Camping heeft ook een mooie ligging voor een bezoek aan Parijs.

Eigenaren doen er alles aan om je een leuk verblijf te geven en hebben ons zelfs fantastisch geholpen met problemen omtrent onze autopech.

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd familie in augustus 2016
José Luis POLO,

Beste Wouter en Ilona, veel dank voor deze enthousiaste beoordeling! Dat is heel fijn om te horen aan het einde van ons hoogseizoen. Daar doen we het allemaal voor. Soms gaat wel eens iets mis zoals overal, maar we proberen in ieder geval tegenslagen voor te zijn of snel op te lossen.

Wij hebben ook goede herinneringen aan jullie aanwezigheid, want ook dat is belangrijk voor de algehele sfeer in een camping!

Hopelijk tot een andere keer, hartelijke groet!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De la Trye in Bresles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De la Trye zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De la Trye scoort een 8.2 uit 10 op basis van 64 reviews.