Bed and Breakfast Le manoir du menillet

Bed and Breakfast Le manoir du menillet
Le manoir du menillet

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Le manoir du menillet bij:

1 review over Bed and Breakfast Le manoir du menillet in het Nederlands

Fantastische plek, even lekker bijkomen!

Madeleen, 27-8-2014

Le Manoir du Menillet is al twee jaar achter elkaar een heerlijke tussenstop (net boven Parijs) tussen onze vacantieplek en ons huis.Het is echt een pareltje, prachtig opgeknapte, grote kamers met ligbad en goeie bedden, verder een fijne, prachtig onderhouden tuin.(met klein speeltuintje en schommel voor de kinderen) Alles is super verzorgd en de eigenaars zijn heel aardig en behulpzaam. Het ontbijt is overvloedig en ook met veel zorg bereid.(met bv eigengemaakte jam). Dank jullie wel Alexandra & François voor jullie geweldige gastvrijheid en we komen zeker weer terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le manoir du menillet in Bornel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le manoir du menillet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le manoir du menillet scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.