De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Le Saint Louis** bij :

2 reviews over Hotel Le Saint Louis in het Nederlands

Tegenvaller

Van Bracht, 27-7-2008

Volgens mij heeft de eigenaar inmiddels ingezien dat er met dit hotel geen droog brood te verdienen valt. De receptie was al vroeg tussen de middag dicht. 's Avonds hing er een briefje vol op de deur, terwijl er maar drie kamers bezet waren. 's Ochtends hebben we de eigenaar moeten zoeken om een kop koffie bij het ontbijt (croissant, broodje, jam, sinaasappelsap en yoghurt) te kunnen krijgen. Onze kamer had wc met een herriemakende sanibroyeur, wc papier moest in de emmer naast de wc. In Frankrijk verwacht ik bij een kamer van 48 euro exclusief ontbijt toch iets meer dan alleen een schone kamer. Jammer de ligging van het hotel is leuk en een vriendelijke en enthousiaste eigenaar had veel goedgemaakt. Dit hotel in Amiens was voor ons een tussenstop.
Gereisd anders in juli 2008

Matthijs Keuning, 5-4-2007

Heel goed hotel in het centrum van Amiens. De kamers zijn redelijk groot en goed, en ook het ontbijt is heel goed. Het hotel ligt aan redelijk drukke weg, maar 's avonds is die heel rustig. Met een paar minuten lopen kom je al in het echte centrum van Amiens, met de winkelstraten en de kathedraal. Een dagje Amiens is, zeker in dit hotel, aan te bevelen!
Gereisd anders in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Saint Louis in Amiens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Saint Louis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Saint Louis scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.