Vakantiepark P&V Port Bourgenay ***

P&V Port Bourgenay
6,7

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen5,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark P&V Port Bourgenay bij:

28 reviews over Vakantiepark P&V Port Bourgenay in het Nederlands

Heel mooi en goed onderhouden vakantiepark (dorp)

Lendsey Bossuyt, 29-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

We hebben een heel leuke vakantieweek gehad in het goed onderhouden vakantiepark.Wij waren met 4 en hadden een huisje van 6, en dat was ideaal, compact huisje met alles wat nodig was. Er was een treintje die je kon nemen om naar het zandstrandje te gaan. Wij zaten een eindje ver van het hoofdplein (wijk le Bosquet),maar je kon gemakkelijk wandelen of met de fiets /treintje naar de hoofdplein waar er een meer was met er rond restaurants/hoofdzwembad enz...Een zeer aan te raden plaats om te gaan met jonge kindjes. In de omgeving veel leuke activiteiten te doen met de wagen, kasteel van talmont (show ridders en roofvogels), chateau des aventuriers (dinobos), mooi stadje les sables d'olonne. Iets verder de moerassen van les marais poitevin. Wij hadden een mooie vakantie en vonden het een mooi vakantiepark.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

nooit meer!

Erik, 21-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

We hadden pech met ons appartement. De riolering bleek stuk en de lucht was niet te harden. Daarnaast hadden we aangegeven een rustige plek te willen, maar tot onze verrassing hadden we een appartement letterlijk boven een pub die tot laat muziek keihard heeft staan en waar daarna nog minsten een uur mensen buiten nog drinken en dronken aan het schreeuwen zijn ( dit zijn voornamelijk de fransen zelf) We hebben direct gevraagd om een andere plek, maar ze gaven aan dat alles vol was. Geen alternatief dus. Er moest een loodgieter van buiten komen en dat zou een aantal dagen gaan duren. Ze vertelde ons dat het snel opgelost zou worden, helaas voor hen verstaan wij prima frans. De riolering zou de zelfde dag gemaakt worden hadden ze beloofd. Echter kwam er steeds weer een uitstel en hebben we nog een nacht moeten doorbrengen in die verschrikkelijke lucht. Na het hoofdkantoor te hebben gebeld bleek er geen oplossing voor ons en zijn we meteen vertrokken. Vakantie verpest! Nu mijn geld nog terug.... na 2 weken nog niet, dus ook niet wat anders meer kunnen regelen. Drama en dus nooit meer.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Volgende keer een ander park of vakantiehuis

Nederlands gezin, 19-8-2016
  • Onderkomen3

Helaas viel het huisje tegen voor ons. Voor 2500 per week waren onze verwachtingen hoger.Het bleek een tamelijk oud en klein huisje te zijn dat op de foto er beter uitziet dan in werkelijkheid. Geen goede nachten door te kleine bedden alsook was het een tamelijk gehorig huisje. Huisje zou geschikt zijn voor 5-6 personen; vier leek ons echt maximaal. Niet lekker kunnen douchen door zeer povere watervoorziening. Veel lampen deden het niet. Parkmedewerkers spraken zeer slecht Engels. Frans georiënteerd park, weinig Nederlanders of Belgen. Voor meeste voorzieningen (en die hebben ze wel veel) moet je toch weer tamelijk fors betalen bovenop de hoge kosten gemaakt voor het huisje. Wees bedacht op security medewerkers in donkere pakken; zij hebben ons hebben laten schrikken door onverwacht te pareren in vol ornaat vlak langs ons raam. Vendee is verder prima, de kust ook alsook de mogelijkheden tot activiteiten. Volgende keer kiezen wij wel een ander park of vakantiehuis.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi en rustig park

Lesley, 4-7-2016
  • Onderkomen7

Mooi, groen, schoon park, huisjes zijn zeer compact, maar wel alles aanwezig.
Gereisd met partner in juni 2016

Top-vakantie gehad!

Van Wesenbeeck Katrien, 19-7-2015
  • Onderkomen6

Eerst het slechte nieuws : je vindt al eens haar van de vorige bewoner in uw bed, een 2-persoonsbed is een groot uitgevallen eenpersoonsbed, de ijskast en vaatwasser hebben hun beste tijd gehad.

Daartegenover : mooie locatie, zee vlakbij (5 min rijden met een gratis treintje), zeer vriendelijk personeel (dat moeite doet om Engels te praten) en 7 leuke zwembaden (gaan dagelijks pas open als de waterstalen OK blijken te zijn.)

Er zijn wel wat na te volgen regels die niet van het begin worden uitgelegd (vb elke week een ander armbandje om toegang te krijgen tot de zwembaden).

Voor ons was dit een zeer leuke vakantie.

Niet aan te raden voor mensen bang zijn van spinnen, kakkerlakken en golfende Engelsen met witte benen :)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Duur appartement ver van de activiteiten en strand

SamCohen, 26-7-2014
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Op de site ziet het er bijzonder uit. Ons appartement voor 6 personen was voor 2 volwassenen en een kind redelijk van grootte. Maar voor bijna 1800 euro een complete misser. We zaten ver van het hoofdgebouw waar alles gebeurt. Dat betekent altijd de auto pakken om naar het zwembad te gaan en dan zoeken naar een parkeerplaats. Het strand was ver weg maar met een treintje kon je gebracht worden. Het treintje reed een aantal keer per dag en bracht je ook weer terug. Maar je bent in het hoogseizoen niet de enige en op tijd reed het ook niet. Voor het gemak internet toegang gekocht. WiFi had nauwelijks signaal sterkte en was dus vrijwel onbruikbaar. Met klachten hierover kon je nergens terecht.

Al met al geen aanrader, zeker niet gezien de prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Dit nooit meer!

Rob Fien, 6-8-2013
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2

Babykit: babybed rook naar urine en sigaretten, er zaten gaten in en geen matrasje beschikbaar. 3u na aankomst pas gekregen, dit na 5x gaan vragen en we hadden dit nochtans besteld bij reservering.

In de omgeving, enkel aquarium de moeite. Overige activiteiten zijn ver en niet aan te raden, wij hebben er 5 gedaan en telkens ontgoocheld geweest.

In hoogseizoen te duur voor wat je krijgt: wij waren met 2 Volwassenen en 1 baby, kamer van 4/5 personen, geen plaats over!

Zwembad was wel in orde, maar als het weer niet mee zit kun je daar niets gaan doen. Er is niets van winkels in de omtrek, tenzij een supermarktje en restaurants. En die restaurants zijn dezelfde prijs als op domein, je kunt je de uitstap besparen.

Ons kamer was vuil en bij mijns inziens niet gepoetst! We gaan nooit meer terug! Jammer van ons geld!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

leuk park met veel mogelijkheden

dick, 28-7-2013
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

Wij hebben in een studio gezeten met 4 personen, is wel wat aan de kleine kant maar met warm weer ben je toch bijna niet thuis, alles zag er netjes en nieuw uit, alleen mocht de buitenkant wel een verfje gebruiken.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Kindvriendelijk!

Matt Bouck, 1-11-2011
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Wij hebben alvast een fijne vakantie gehad, vooral voor ons dochtertje van 5,5 jaar was deze vakantie dolle pret aan het zwembad en het restaurant!

Met het golfterrein erbij was dit wel een oase van rust.

Let wel, huisje juist groot genoeg voor ons drieën, terwijl we een vijf personenwoning gereserveerd hadden!

We zijn geweest van 20 tem 27 augustus, en blijkbaar was dit de beste week van héél het seizoen kwa temperaturen, gemiddeld 28 graden.

Restaurant: gewone bistro maar zéér snelle bediening!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Mooi park maar kleine appartementen

Fam de G. te H., 1-8-2011
  • Onderkomen6

Mooi park, de appartementen erg klein, we hadden een appartement voor 5 personen.

We waren zelf met 3 en het was beslist niet te groot.

Het lag er ver van het centrum van het park af.

Wel alles heel netjes zowel appartement als het hele park.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark P&V Port Bourgenay in Talmont St. Hilaire ( Vendee ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark P&V Port Bourgenay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark P&V Port Bourgenay scoort een 6.71 uit 10 op basis van 31 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: