Bungalow Les Marines/Les Atlantides ***

Bungalow Les Marines/Les Atlantides
Les Marines/Les Atlantides

1 review over Bungalow Les Marines/Les Atlantides in het Nederlands

tessa, 25-7-2007

Wij zijn in de zomer van 2007 naar Les Marines/Les Atlantides geweest. De eigenaar bepaalt in welk complex je zit. Les Atlantides ligt vlakbij zee, Les Marines zo'n 800 meter er vandaan. Wij zaten in Les Atlantides. Wij hadden het kleinste huisje geboekt, maar dit was ook echt erg klein. De slaapcabine was niet meer dan een stapelbed in de gang, naast de toilet. De slaapzolder stelde ook heel weinig voor. Je kon er amper staan, geen ruimte om je kleren op te ruimen en een gevaarlijke trap die je bijna zittend moest nemen. De ligging vlakbij zee was wel fijn, wel jammer dat de zee zich overdag terugtrok om pas rond 16.30 weer terug te komen. Maar dat is volgens mij overal in dat gebied. Wij vonden het vooral prijzig voor zo'n klein huisje. Zeker niet geschikt voor 5 pers. zoals in de gids staat!
    Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Les Marines/Les Atlantides in St. Vincent sur Jard( Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Les Marines/Les Atlantides zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Les Marines/Les Atlantides scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: