Vakantiehuis Le Bois Berranger ***

9,4

74 reviews over Vakantiehuis Le Bois Berranger in het Nederlands

Mooie locatie!

Gert Doornekamp, 9-10-2016

Mooi uitgangspunt voor fietsen, wandelen en strandbezoek. Mooi duingebied! Fietsroutes aanwezig. Leuke stadjes in de directe omgeving.

Gastvrije ontvangst en véél informatie en hulp van Aurélie en Emanuel die ook lekker kunnen koken.

Aanrader!

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke plek in prachtige omgeving

Sjopze, 22-8-2016

We verbleven 2 weken in de zeer ruime stacaravan. Soms leek het zwembad wel privé; het is er heerlijk rustig. Ik was bang dat het zwembad te klein zou zijn voor onze jongens van 7 en 10, maar dat was niet het geval. Ze hebben zich er prima vermaakt. Het is ook fijn dat er veel terrein bij zit en een schuur vol met ballen, jeu de boules, tafeltennis en tafelvoetbal. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en spreken goed Engels. De omgeving is erg leuk; zeker het eiland Ile de Noirmoutier (fietsen en als het eb is kokkels zoeken op Passage du Gois), de stranden en badplaatsen zoals St Gilles Croix de Vie (surfles) en Pornic (prachtige plaats).
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima vakantieadres!

Daniel, 18-2-2016

We hebben met onze jonge kinderen een week in de ruime stacaravan gelogeerd. Het was een hele leuke vakantie op een leuke plek. De Franse eigenaren zijn erg vriendelijk en doen hun best het naar je zin te maken. De kinderen mochten gebruik maken van al het buitenspeelgoed. Een van de hoogtepunten was het bezoek aan de melkvee boerderij van de eigenaar, die 10 kilometer verderop gelegen was: koeien uit de wei halen, melken; een hele beleving voor ons en de kinderen.

De omgeving is rustig maar wel mooi. Met de auto ben je zo op het strand en bij leuke plekjes. Bij de receptie zijn folders en kaarten van alles wat er in de buurt te doen is.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Fantastische plek

Lian van Looy, 17-9-2015

Rustige ruimte, fijne mensen, eten heel goed. Wij hebben het heerlijk gehad.
Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijke plek met sympathieke eigenaars

Roger, 14-8-2015

Sinds 2014 is "le bois berranger" overgenomen door het Franse echtpaar Aurélie en Emanuel. Zover wij kunnen beoordelen blijven alle voorafgaande beoordelingen gelden, maar als extraatje zijn er nu een Franse gastheer een gastvrouw, wat ons echt het idee gaf in Frankrijk te zijn. Aurélie spreekt goed Engels een Emanuel vind het leuk om te leren tijdens de tables d'Hôte. De hoge beoordeling is enigszins beïnvloed door de hoge gunfactor, maar een 9 is terecht. Kinderen kunnen lekker spelen in tuin een zwembad een de omgeving bied veel meer mogelijkheden dan wij dachten. Mooie stranden, als je de tips van Aurélie volgt (moet wel met de auto).
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Rustige omgeving, vriendelijke uitbaters

Eddy en Veronique Van Heuverswijn - Meere, 23-7-2014

Le Bois Berranger is gelegen in een rustige omgeving. De uitbaters zijn vriendelijke mensen, die hun klanten veel tips kunnen geven van wat er in de omgeving te zien en te beleven is. In de gite Zonnebloem was ruim genoeg en in de keuken was alle moderne comfort aanwezig (o.a. vaatwasser, oven, microgolfoven, mixer, waterkoker,...). De table d'hotes op dinsdag en donderdag was telkens een leuke avond om kennis te maken met de uitbaters.
Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijk ontspannende plek

Tania Bergmans, 21-10-2013

We verbleven 6 nachten in de B&B (poppies room) en waren super tevreden! De kamer is ruim en proper en het bed heeft een heel goede matras, dus het was zalig slapen. Geen storende geluiden van voertuigen of iets anders, een heerlijke plek om tot rust te komen. De uitbaters Tony en Nelly zijn supervriendelijk. Tony geeft graag uitleg over alle bezienswaardigheden en activiteiten in de buurt. Nelly kan heel lekker koken! Een maaltijd meepikken is dan ook een must. Wij hebben tot tweemaal toe genoten van de overheerlijke BBQ van Tony.

De omgeving is rustig en er zijn leuke plekken te ontdekken. Fantastisch om met de fiets te verkennen. In de Vendée ben je makkelijk een paar weken zoet met alles wat er te zien en te doen is! We hadden stralend weer, eigen aan deze streek. Een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2013

Zeer geslaagd

geert, 13-9-2013

We zijn spijtig genoeg maar 2 nachten gebleven en dat was gewoon te kort.

Onze kinderen (10 en 12j) vonden het een ideale uitvalsbasis om van de rustige in het groen gelegen (bijna prive) accomodaties, de verschillende trekpleisters in de buurt te verkennen.

Nelly enTony zijn geweldige gastheren MET gevoel voor humor.....

De table d'hote was zeer goed verzorgd inclusief het gezelschap van Tony en Nelly.

Gewoonweg fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Heel leuke chambres d'hôtes in de Vendée

koen brusselmans, 31-8-2013

Mooie vakantie gehad in deze chambres d'hôtes bij Nelly en Tony, heel gastvrije mensen die ook interessant tips geven om de omgeving te bezoeken. Heel kindvriendelijk: mooi domein, graspleintje om te spelen, zwembad, speeltuigen,pingpongtafel,... Ook de table d'hôtes waren zeer lekker en gezellig. Gelegen in een klein dorpje, niet ver van de zee (mooie stranden in de buurt!), perfecte verblijfplaats om de Vendée te verkennen, een heel mooie streek met tal van attracties en bezienswaardigheden (ook voor kinderen).
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Heerlijke plek om te verblijven!

Linda van de Haar, 29-8-2013

We hebben een drietal nachten verbleven in 1 van de B&B kamers, de Klaproos en genoten van ons verblijf. Tony en Nelly zijn heel gastvrij en helpen je heel graag op weg in het grote aanbod van bezienswaardigheden in de mooie omgeving, of met een parasol voor op het strand, een goede tip voor de boodschappen, te bezoeken marktjes, en nog niet door de massa ontdekte plekjes. Zij hebben een heerlijke pleisterplaats gecreerd waar het heel goed toeven is. Het ontbijt is perfect, de kamer ruim, heel schoon en heeft een zeer complete en verzorgde inrichting.
Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Bois Berranger in St. Urbain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Bois Berranger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Bois Berranger scoort een 9.35 uit 10 op basis van 74 reviews.