Hotel Quality Suites Sun City ***

Hotel Quality Suites Sun City
Quality Suites Sun City

1 review over Hotel Quality Suites Sun City in het Nederlands

Fam. Steeman, 20-8-2006

Mooie accomodatie, lekker verwarmd zwembad dat tot 22.00 uur geopend is. Wat wij miste is een bar in het hotel. De winkels zijn om de hoek, leuk winkelcentrum. We hebben 1x 's avonds door de stad gelopen, maar voelde ons niet veilig. Vlakbij is een groot winkelcentrum "de Auchan". Je hebt in Bretagne wel redelijk mooi weer nodig hebt, waardoor je uitstapjes kunt maken. De omgeving is erg mooi. In La Baule en Pornichet zijn strandtentjes. Het strand van St. Marc is erg mooi, dit ligt tussen de rotsen, hier zijn geen eetgelegenheden. In Le Croisic, een aanrader, met leuke restaurantjes, haven, kun je het Ocearium bezoeken. Een bezoek aan Le Grand Blockhaus in Batz-sur-mer kun je ook niet overslaan. Ook Batz-sur-mer heeft leuke strandjes. Onze zoon vond het heerlijk om op de strandjes tussen de rotsen te zoeken naar krabben, visjes en schelpen, die hier in overvloed te vinden zijn.
Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Suites Sun City in St. Nazaire (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Suites Sun City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Suites Sun City scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.