Camping de L'Eve ****

• Activiteiten5,2
  • Sfeer in stad8,4

42 reviews over Camping de L'Eve in het Nederlands

René VAN RIJSWOUD, 30-8-2017

In ons geval was de caravan (keuken) niet goed schoongemaakt. De controle van onze voorgangers was niet correct.

Magnetron was bij onze controle vies, terwijl wij hem niet gebruikt hadden.

keuken gerei was niet compleet.

Gereisd anders in augustus 2017

Annemie Chiau, 23-7-2017

Ligging vlak aan de zeer mooie kust is een groot pluspunt

Zwembad ook proper en grote meerwaarde voor gezin met kinderen

Leuk dat er lekkere pizza's kunnen gegeten worden, maar iets uitgebreider restaurant zou eigenlijk wel handig zijn.

Speeltuin is tof, maar klein.

Gereisd anders in juli 2017

Kon beter

Thomas VANDEWALLE, 15-7-2017

Ik had er meer ven verwacht. Zwembad geen eten en drinken terwijl we altijd naar huis moesten als kids honger hadden. Bijna niks te doen
    Gereisd anders in juli 2017

Ons verblijf was super

MARNIX VANHEUVERSWIJN, 11-4-2017

Behalve enkele kleine details was alles prima tijdens ons verblijf begin april.

Wij raden de camping aan aan familie en vrienden .

Gereisd anders in april 2017

Heerlijke vakantie gehad

Wilma, 30-11-2015

Na het lezen van de recensies had ik eigenlijk geen zin meer, maar wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Heerlijk kleinschalig. Vlak aan zee. Prima zwembad. Zeer behulpzame Nederlandse jongen bij de receptie. Omgeving is wat minder mooi. Maar dat is persoonlijk. Aantal grote supermarkten in de buurt. Erg relaxed allemaal. Mengeling van Fransen, Nederlanders en Engelsen. Wifi gratis bij het barretje waar sochtends zingend je brood werd geleverd. Niet altijd goed bereik maar vonden wij niet erg. Genoeg vriendjes voor onze jongens
          Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Redelijk

Ingrid, 15-8-2015

Camping l'eve is een simpele camping met een zwembad en het strand aan je voeten, met kleine kinderen heb je niet meer nodig.. We hebben dus ook genoten. De caravan was schoon, wel erg harde dunne matrassen, maar wij hadden fleecedekens bij, dus hebben de dekbedden onder de matrassen gelegd. Het personeel is erg vriendelijk.maar mocht je echt een luxe camping willen met alle faciliteiten, kun je hier m.i. Beter niet heen gaan. Het zwembad was erg koud, maar wij hadden mooi weer, dus mocht dit de pret niet drukken. Voor op de camping is een kleine speeltuin en hier is ook de minidisco. Het animatieteam doet zijn best. Alles wel Franstalig bij de animatie. Bij het terrasje (met zicht op de speeltuin) gelegenheid om wat te drinken/eten. Hier hebben ze een koeling met de hoognodige spullen. Een minimaal assortiment, maar vijf minuten verderop zit een grote supermarkt. In de omgeving is bij slecht weer weinig te doen met kleinere kinderen
          Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prima,bosrijk, relatief simpel!

Prima, bosrijk, relatief simpel, 11-8-2015

Door de beoordelingen op de site werd ik toch wat angstig, maargoed ik had al geboekt en ik wilde een goedkope vakantie aan zee. De camping is bosrijk met leuke struikjes en veel groen. Het strand zit tegenover de camping en die is met een tunneltje te bereiken. Toen we een andere plek wilden was dit geen probleem.Super service! Het zwembad was schoon en oke, niet bijzonder. Wel begeleiding en ze deden niet moeilijk over bermudas'. Het toiletgebouw is het minste, het is wat oud. Het toilet is schoon genoeg, maar de douche vond ik wel wat vies. De bar is leuk, het oude barmannetje is enthousiast en de service is persoonlijk. Het restaurantje is niet bijzonder, maar je kan er prima eten. Supermarktje is tegenvallend, eigenlijk is het één grote stalling (gekoeld). Alleen het hoognodige is te koop. De animatie was heel leuk, we hebben bijna elke avond wel gekeken. Voor de prijs is het een prima camping!!
          Gereisd met partner in augustus 2015

Deze camping nooit meer

Saskia, 31-8-2014

Bij aankomst kregen we niet onze gereserveerde plek maar een plek met een boom in het midden waardoor we onze tent niet kwijt konden. Bij de receptie aangekomen was de manager ruzie aan het maken met een klant, schreeuwen tegen elkaar,gedurende zeker 10 min. Tijdens ons verblijf meerdere ruzies meegemaakt tussen personeel, maar ook tussen personeel en klanten, tot duw en valpartij aan toe. Brood oudbakken, water zo heet dat je echt verbrand onder de douche, dit was bekend bij de receptie maar word je niet verteld bij aankomst. Wc vies, dan wel, dan geen wc papier. En dat voor €50 per nacht voor 3 personen.
          Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Anders dan verwacht

Michiel Bootz, 10-8-2014

Bij aankomst op deze camping bleek deze anders dan verwacht. Het is eigenlijk meer een mobile-home park dan een camping. Er zijn dan ook weinig kampeerplekjes. Wel veel sanitairgebouwen maar de meeste zijn dichtgeschroefd. De receptie is vriendelijk en behulpzaam. De mobile-homes staan kriskras door elkaar heen op het park, dus je moet het wel treffen met een plek. Wij mochten gelukkig nog wisselen...Onze mobile-home voor 4-6 personen van 26m2 was schoon maar wel erg basic en zeer goedkoop uitgevoerd. Hij stond ook scheef. Dit terwijl er toch al gauw 850 euro voor 1 week betaald moet worden. De prijs-kwaliteit verhouding lijkt niet in de haak. Dit geldt ook voor de campingplekken: vrienden betaalden €60 per nacht voor plek voor 2 kleine tentjes + schaars en vies sanitair. Kortom, aandachtspunt! Ook nazorg kan beter: pas na 2 dagen mopperen bij de receptie kwam de monteur voor de temperatuur van de douche. Positief zijn wij over de ligging van de camping nabij zee + fijne zwembad!
          Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

prima vakantie gehad!!!

sandra nieuwenhuis, 3-8-2014

Jammer dat we zo weinig recente reacties op deze site staan.

Onze caravan rook ook muf bij binnenkomst, maar dit komt doordat alles dicht zat. Na even luchten rook het fris.

Mobile-home was prima, erg netjes en nieuw inventaris. Matrassen niet erg hard, maar de één houdt van hard, de ander juist zacht.

Service super. De receptioniste ging ons voor naar de caravan en liep deze met ons door of alles schoon en compleet was. Ook bij gebroken bordje kregen we zo een nieuw zonder te betalen.

Zwembad erg schoon en super voor de kinderen.

Animatieteam zeer enthousiast. Ook personeel van horeca super gezellig. Eten oké.

Natuurlijk is niet alles een 10 waard, maar daarvoor zit je ook in Frankrijk op de camping en dit is niet te vergelijken met maatstaven in Nederland.

Als je vier sterren wilt moet je ook het driedubbele betalen.

je houdt altijd mensen die overal over zeuren; blijf dan thuis.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de L'Eve in St. Nazaire (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de L'Eve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping de L'Eve scoort een 7.18 uit 10 op basis van 472 reviews.