Hotel Le Gasseau

Uitstekend

2 reviews over Hotel Le Gasseau in het Nederlands

rust, gezelligheid heerlijk eten

Van Noordt, 31-7-2013

We werden door de gastvrouw en haar man heel vriendelijk en gemoedelijk ontvangen;

Ze spreekt Nederlands, vloeiend Engels en Frans.

De gastheer spreekt Frans en Engels.

We mogen met onze auto naast het hotel parkeren; er is een half open poort van het domain; open doen en doorrijden op een pleintje rechts naar boven tot het hotel toe.

Een stilte, en rust te midden van 35 hectares bossen, prachtige kamers, een gerenoveerd hotel met sfeer en smaak uitgerust, een perfect bed bovendien.

S'avonds hebben we op een gezellige terras gedineerd; de gastvrouw die ook kok is en maakt heerlijke gerechten een tikje asiatisch en we werden door de gastheer heel vriendelijk bediend.

We zouden aan iedereen dit hotel aanraden; voor wandelaars en montainsbikers een paradijs

Gereisd met partner in juli 2013

Fantastisch mooi gelegen hotel in groot domein.

Griet, 20-4-2013

Je rijdt naar dit hotel door een prachtige streek, langs een typisch dorpje.In de omgeving kan je mooie wandelingen maken.Er was ook een mooi terras maar daar was het nu veel te koud voor.De kamers zijn zeer ruim en authentiek ingericht, ook zeer net.De gastheer is vriendelijk.De gastvrouw kookt en dit is echt een aanrader:zeer lekker en gastronomisch!Zij is afkomstig van Singapore en spreekt nederlands. Het enige minpuntje is dat ons aangeraden werd een artisanale Camembert als tussengerecht te nemen en dat was eerder om die te verkopen want hadden we beter niet naar geluisterd.Het ontbijt is basic en ondanks dat op de kamerdeur staat dat je voor 8 € een vlees- en kaasbord erbij krijgt, krijg je dat niet te zien.Ook het gekookte eitje hebben we zelf moeten vragen. Beneden is er ook nog een soort café (was nu in de winter niet open) en rechts van dit café moet je naar boven voor de parking.Daar kan je ook nog een mooie kruidentuin zien.
Gereisd met vrienden in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Gasseau in St. Léonard-des-Bois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Gasseau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Gasseau scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.