Camping Village de Vacances La Guyonniere *****

Camping Village de Vacances La Guyonniere
Village de Vacances La Guyonniere
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Village de Vacances La Guyonniere bij:

358 reviews over Camping Village de Vacances La Guyonniere in het Nederlands

VAN HAPEREN - VENLO, 18-9-2017

We hebben met veel plezier een week op de camping gestaan. Mooi gelegen moie wandel en fiets mogelijkheden.

Blijft leuk!

Linda, 13-9-2017

Wij zijn dit jaar voor de derde keer op deze mooie camping geweest. Het weer viel dit jaar erg tegen, maar goed..dat weet je nooit van te voren. Wij hebben ons iig weer uitstekend vermaakt in de mooie omgeving. De animatie was echt top dit jaar!! De kinderen gingen elke dag met veel plezier naar de kidsclub en het dansen in de middag was voor onze dichter al helemaal een succes. Wij gaan volgend jaar toch eens een keer wat zuiderlijker kijken, maar zullen deze camping altijd een warm hart blijven uitdragen. Echt een mega aanrader, zeker ook met de zéér ruime campingplaatsen. Waar vindt je dat nog elders? Wat dat betreft zijn we nu wel enorm verwend, want niks is meer goed als we campings zien met de caravans strak tegen elkaar..

oh ja, het nieuwe eko systeem is echt super! Flessen water vullen op de camping in speciale flessen en alle afval wordt gescheiden. Echt top!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zeer fijne camping

YV, 7-9-2017

Wij zijn al meerdere keren op deze camping geweest. Het is een heerlijke camping, waar vooral de grote staanplaatsen opvallen. Heerlijk om zoveel ruimte te hebben. Daarnaast is het sanitair prima en wordt ook uitstekend schoongemaakt. De kinderen willen volgend jaar weer terug.
    Gereisd anders in september 2017

Top vakantie, jammer van het weer

Mathilde LUDWIG, 7-9-2017

Op de camping wordt de Nederlandse taal goed beheerst bij alle informatie punten.

Verder hadden wij het leuker gevonden als onze glamping tent meer in de buurt van andere

Mensen was geweest. Vanaf zondag zaten we helaas alleen op het veld.

Wat een ruimte

Esther en Richard, 6-9-2017

De meest ruime camping die ik ooit gezien heb! Bij de staplaatsen en de verhuur mogelijkheden.

Mooi zwembad, ruim, netjes schooon alles. Apart apparaat waar je zeer gezuiverd en koud water kan halen (flesje vullen)

Alleen mijn min punten zijn

* Geen info gekregen over de animatie en liepen hier door dingen mis.

* Niet veel tot zeer weinig voor wat oudere jeugd

* Heel veel accomodaties voor rolstoel gebruikers, park ook vele mogelijkheden te bereiken voor rolstoel gebruiker.. Alleen!!!!!! Het zwembad niet. Geen mogelijkheid met een tillift of afloop het water in, Dit vond ik voor de mensen echt heel jammer....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie nette camping

Fam. Suur, 2-9-2017

Net terug van een 11 daagse vakantie. Wij verbleven in een 6 persoons stacaravan. Redelijk nette caravan, wel wat aandachtspunten. Het 2 persoonsbed is wel erg hard, aantal ontbrekende gordijnhaakjes en grootte scheur in het gordijn voor de deur. Temperatuur van het water tijdens "douche spitsuur" erg onregelmatig. Schoonmaak kan ook wel iets beter.

Wel zeer ruime plekken, met zowel zon als schaduw, op alle velden is wel iets te doen voor de kinderen in de vorm van een dierenweide of speeltuin. Het zwembad is wel aan de kleine kant en dient op verschillende punten gerenoveerd te worden (loszittende tegels etc), maar dit schijnt ook te gaan gebeuren. Er hingen tekeningen voor een vernieuwd zwembad. De kinderen hebben zich trouwens prima vermaakt in het huidige zwembad. Zéér enthousiast animatie team, complimenten daarvoor. Ook het overige personeel zeer (kind) vriendelijk. Wat ons opviel is dat de camping heel schoon is, geen zwerfvuil etc.

De omgeving is mooi, wel rustig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Harry HAFFNER, 1-9-2017

Fantastische tijd gehad. Compliment voor jullie camping. Hopen volgend jaar weer terug te komen.

C. VAN HERWAARDEN, 30-8-2017

3 "dezelfde" sleutels ontvangen bij aankomst voor stacaravan met 3 toegangsdeuren. Slechts 1 sleutel paste in alleen het slot van de toegangsdeur rechts. We hebben ons kunnen behelpen, dus dit probleem hebben we niet tijdens ons verblijf aan de orde gesteld.

we hebben een heel plezierig verblijf gehad. We verbleven daar met een jong gezin (dochter, schoonzoon en 4 kleine kinderen in vouw-wagen) en wij in de stacaravan. Een prima vakantie bij jullie gehad!

Karin VAN DOORN, 30-8-2017

mooi aangelegde camping. jammer dat het zwembad geen open ruimte heeft met gras zodat je wel in de buurt van het zwembad kan liggen als de kinderen zwemmen.

graag zonneweide aanleggen!!

Erwin DE ROODE, 26-8-2017

Top vakantie gehad! Mooi weer, dichtbij strand. Mooie stacaravan
      Gereisd anders in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village de Vacances La Guyonniere in St. Julien des Landes (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village de Vacances La Guyonniere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village de Vacances La Guyonniere scoort een 8.52 uit 10 op basis van 428 reviews.