8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Village de Vacances La Guyonniere***** bij :

345 reviews over Camping Village de Vacances La Guyonniere in het Nederlands

Fijne camping met alle voorzieningen

M., 14-8-2017

Mooie stacaravan, ruime plaatsen.

Leuk zwembad, verwarmd, 1 met overkapping en buiten met glijbaan en stroomversnelling.

Manege waarbij de kinderen mogen meehelpen met de pony's

Veel dieren op de camping

Gereisd familie in augustus 2017

Super!

Fam Hein, 14-8-2017

Super camping.

Hele ruime plekken. Wij hadden plek 3, iets teveel schaduw.

Net sanitair. Alleen raar dat je vooraf wc papier moet pakken, waardoor je vaak teveel pakt.

Super animatie team, programma. Muv de zaterdag elke dag een vol programma.

Mooie omgeving. Mooie stranden dichtbij.

Redelijk weer. Helaas koelde het ' avonds snel af waardoor je snel binnen zit.

Gereisd familie in augustus 2017

De camping was echt top.

G., 12-8-2017

De camping is 5 sterren maar dat is het ook echt wel waard. De omgeving viel ons wel wat tegen. Weinig te doen, als je wat wilde doen moest je wel voor rijden. Wij zijn naar La Rochelle (aquarium) geweest leuk. En stadje Bretignolles sur mer is een bezoek aan de markt waard. Verder is de dierentuin (Zoo des sables) ook leuk. Een mooi echt vakantiestrand vind je in d'Olonne sur mer. Een grote supermarkt is op 10 minuten afstand. We hadden wel pech want het weer was niet fantastisch.
Gereisd familie in juli 2017

excellent

Hanny VAN VLIET, 12-8-2017

Ik kom al vele jaren op deze camping en zie het ieder verbeteren. De plaatsen zijn groot, het sanitair schoon, netjes en wordt goed onderhouden. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Een nadeel is dat de camping vrij prijzig is en dat deze prijzen wel ieder jaar flink stijgen, dat is jammer, want daardoor wordt de camping straks niet meer voor iedere portemonnee toegankelijk.

Gertjan VAN DEN DOOL, 12-8-2017

Prima camping aangenaam verblijf. Mooie plekken, zeer vriendelijk personeel. Min; waar wij zaten verouderd toiletgebouw. Kleine douche en geen babyruimte.

Frank GRIFT, 11-8-2017

Wij vinden t n hele gezellige ,rustig,mooi opgezet,lekker ruime camping en gaan er hoogst waarschijnlijk volgend jaar weer naar toe

Erik VERBER, 11-8-2017

Mooie camping, goed onderhouden en mooie omgeving waar veel te doen is. Helaas tijdens ons verblijf wat fris qua weer.

Kris WATTEEUW, 10-8-2017

Zeer mooie en aangename camping. Tegels rond zwembad zijn wel aan vervanging toe. Zeer leuke bar en een prima animatieteam!

Dennis DE KIEVIT, 10-8-2017

Een aantal suggesties:

1. Een waterkoker met thee-bekers zou naar onze mening tot de inventaris moeten behoren, zeker voor deze prijs. Nu is het tobben met een pannetje kokend water en glazen.

2. Het zwembad heeft de groei van de camping niet kunnen bijhouden. Het zwembad is leuk, maar behoeft onderhoud (losliggende en scheve tegels, loszittende tegeltjes van het bad zelf) en moet worden uitgebreid. Het is nu erg druk, er is geen vierkante meter over.

De prijs is gezien bovenstaande pittig. Zolang het zwembad niet is opgeknapt lijkt een prijsverhoging voor volgend seizoen niet op zijn plaats.

Verder alleen maar lof: ruime kampeerplaatsten, leuke speelplekken met dieren en een ruime verscheidenheid aan accommodaties en gasten.

Johanette BEEREBOOM, 8-8-2017

.We zijn bijna twee weken op de camping geweest. Zaten in een huisje met bubbelbad. Top!!!

Enkele opmerkingen: de kraan in de keuken zat los, de douche was niet geweldig en het 2 pers.bed vonden wij erg slecht. De ruimte op terras was enorm groot.

Camping was heerlijk rustig!!!

Gereisd anders in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village de Vacances La Guyonniere in St. Julien des Landes (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village de Vacances La Guyonniere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village de Vacances La Guyonniere scoort een 8.5 uit 10 op basis van 415 reviews.