Camping Les Amiaux ****

Les Amiaux
7,4

73 reviews over Camping Les Amiaux in het Nederlands

De recensies zijn erg vertekenend

I van dijk, 17-8-2017

Door alle "goede" recensies deze camping geboekt. Maar wat viel de camping tegen. Bij touroperator staat op de site dat er goed Nederlands gesproken word..... Nou echt niet dus. Wij stonden met onze vouwwagen op het gedeelte: T-section. Bizar slecht sanitair. Voor dat gedeelte maar 3 dames toiletten en 3 douches.. en het was echt heel vies. Zelf je toiletpapier meenemen, ok geen probleem, maar geen hangding om je rol op te hangen... Bij de wasbakken geen prullenbak om bv je watjes in te gooien... heel vreemd.

Op de camping niks te doen voor de kinderen, het is dat we met 2 gezinnen waren en de kids elkaar konden vermaken, maar anders was het niet leuk geweest.

De camping is overwegend Frans en Engels.

De staanplekken waren wel mooi en afgeschermd met hagen tussen de buren. Wel gehorig met de weg.

Het zwembad vonden de kinderen leuk, maar het water erg koud. Vlakbij een mooi bos om naar het strand te lopen.

Geen 4 sterren waard.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Goed komen zeker nog eens terug

Carla, 9-8-2017

Dat de camping enige km buiten het centrum ligt.

Mobilhome via tohapi gehuurd was schoon en ruim. Aangegeven haakje voor de douchkop was weg en werd binnen 10 minuten gerepareerd.

Bij het restaurant kon je ook afhalen en vooral de pizza's waren erg goed werden helemaal zelf gemaakt.

Gereisd met partner in juli 2017

Goede camping met vriendelijk personeel

Leo, 2-8-2017

Hebben hier gestaan op een hele grote fijne plaats aan de zijde landinwaarts van de weg die door de camping loopt. Sta je aan de andere kant van de weg dan kan ik me voorstellen dat je wel last hebt van het verkeer want hier staan sommige plaatsen bijna tegen de weg aan gescheiden door een heg. Plek genoeg vanaf half Juli maar in het laatste weekend werd het wel een stuk drukker. Overwegend Fransen, Engelsen en Nederlanders op de camping deels mobile homes en deels kampeerders. 's avonds wel behoorlijk luide muziek van de nabijgelegen camping tot 23:30 uur (voor ons niet zo 'n probleem).

Onze jongens konden echt het zwembad niet in zonder "ballenknijper" met pubers zou het fijn zijn als ze met een short in het zwembad mogen want nu gingen ze alleen naar zee en niet meer naar het zwembad.

Personeel was altijd vriendelijk en het winkeltje heeft voldoende alleen als het heel druk is duurt de aanvulling van brood soms wat lang

Je kunt makkelijk met de auto naar het strand als je body-boards etc. mee wilt nemen er was altijd parkeerplaats maar het is ook goed te lopen. Voordeel is dat honden op de stranden voor de camping het strand op mogen dit is niet het geval in Saint Jean de Monts zelf.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Twijfelachtige camping

Eric, 26-7-2017

10 dagen geboekt. Slechte WiFI op de camping. Ook slechte ontvangst op de gsm...Daar betaalde je voor de WiFi €18,- voor en dan had je nog een slecht bereik en snelheid. De verbinding viel steeds weg! Helaas was er ook weinig te doen voor onze kids tussen 9-11 jaar. Er werd vermeld dat er een animatie team was. Dat was helaas alleen voor de allerkleinsten. We hadden ook 2 kids van rond 16 mee. Daar was op de camping niet echt iets geregeld. We moesten daarvoor naar het dorp rijden. We hebben nog eea aan de host van Vacancesoleil gevraagd. Deze wist hij zo niet te benoemen...Ook belangrijk om te wetend dat je hier alleen met een "speedo" zwembroek het zwembad in mag! We zijn een stukje gaan rijden en merkte dat we eigenlijk buiten het echte touristich gedeelte zaten. Op het strand is er geen strand tent te bekennen. De caravan viel mee maar was kleiner dan verwacht.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke camping

Sven van der veken, 8-9-2016

Mooie leuke camping

Propere sanitair

Zwembaden top

Enige minpuntje vonden we de toch drukke weg

Maar blijft een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prachtige streek maar te drukke camping

ringo_vdm, 5-9-2016

Camping heeft in tegenstelling tot andere campings in de buurt mooie grote afgebakende plaatsen vaak met schaduw.

In het seizoen is het er wel heel druk en luidruchtig, vaak tot 's nachts.

We komen zeker terug naar deze streek maar niet meer naar deze camping.

Gereisd met partner in augustus 2016

mooie en fijne camping

DD, 30-8-2016

2 weken gekampeerd met een hond; fijne camping. Veel groen met heggen tussen de plaatsen, waardoor je voldoende privacy hebt. Hoge bomen zorgen voor combinatie van schaduw en zon op de meeste plaatsen. Sanitair is vrij nieuw en ik heb altijd schoon sanitair gehad!

Je wandelt van de camping zo het bos in. Veel wandelpaden door het bos en de duinen, en een mooi fietspad. Naar het strand is 15 min wandelen, of met de auto ben je er binnen enkele minuten.

Op het strand zijn honden de hele dag welkom. Fijn zandstrand, wel groot verschil tussen eb en vloed.

Gezellige dorpjes in de omgeving, dagelijks is er wel ergens markt. In hoogseizoen 's avonds dagelijks avondmarkt in St. Jean de Monts.

Grote supermarkten liggen op 10 min rijden, maar in de campingwinkel hebben ze ook van alles inclusief vers stokbrood/croissants etc.

Ik zou er zo weer naartoe gaan.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Leuke nette camping

L., 16-8-2016

De slechte recenties snappen wij niet zo goed. Nette en schone camping. Personeel vriendelijk.Naar het strand is goed te doen te voet (10#15minuten). En anders een paar minuutjes met de auto. Parkeren is gratis. Friet en pizza op de camping scoort zeker voldoende en er zijn genoeg eetgelegenheden in de buurt. Sanitair wordt aantal keren per dag schoongemaakt. Als het een keer niet schoon is ligt dit toch echt aan de gebruikers zelf. Wifi moet gekocht worden en vrij prijzig. 18 Euro per week. Wel bereik op de standplaats. Leuke zwembaden, waar de kinderen zich uren konden vermaken. Het zwembad met de glijbanen ligt naast het binnenbad. Het gewone zwembad en kinderbad aan de andere kant van de camping. ( onder tunneltje door) Dit was voor ons geen probleem. Op de camping wordt genoeg georganiseerd. Veel leuke dorpjes/ stadjes in de buurt. Wij hebben 2 weken genoten. (2 weken mooi weer gehad).
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

prima vakantie!

jo, 3-1-2016

Erg mooie vakantie gehad. Kant en klare tent gehuurd, was prima voor elkaar. Mooie ruime plek. Sanitair ook prima en redelijk schoon.Fietsen gehuurd, tegen betaling. Grotere supermarkten op kwartiertje afstand met de auto prima te doen. Zwembad erg mooi maar gaat wat later open en ook al redelijk op tijd dicht. (18.00uur) wasmachines ook aanwezig wel tegen betaling. Mooie omgeving en genoeg te doen. Het koelde s avonds wel erg af dus extra dekentje in de tent is handig. Leuke vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

geweldig genoten

Femke, 31-8-2015

Mooie camping grote plaatsen en ruim voldoende sanitair.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Amiaux bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Amiaux in St. Jean de Monts (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Amiaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Amiaux scoort een 7.43 uit 10 op basis van 300 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: