7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Clarys Plage**** bij :

85 reviews over Camping Le Clarys Plage in het Nederlands

Leuke camping

B., 14-8-2017

Wij vonden het een erg leuke camping. Zwembad geweldig, strand op loopafstand. Hoge golven en sterke stroming, dus niet heel geschikt voor kleine kinderen.Geen strandtentjes. Eten op de camping vonden wij goed. Vlak naast de camping meerdere eettentjes. Les Jean des Monts zelf ligt wat verder weg. Geen supermarkt op de camping. Voor brood en boodschappen ga je naar de naastgelegen supermarkt. Prima te doen. Weinig Nederlanders, veel Engelsen. Geen probleem, maar is wat lastiger voor de kinderen om aansluiting te vinden. Wiij hebben ons prima vermaakt (kinderen 14, 11 en 7 jaar oud). Het weer blijft hier een onzekere factor. Wij hadden redelijk goed weer.
Gereisd familie in juli 2017

Dit nooit meer!

Saskia Celis, 22-7-2017

Het enige positieve aan deze camping is het zwembad. We hadden een stacaravan voor 6 personen, maar deze was al heel krap met ons 3. Binnen eten bij slecht weer was zelfs geen optie. Bovendien was alles vies en versleten. Het eerste dat ik gedaan heb toen we aankwamen was afwassen omdat alles zo smerig was. Zelfs de moor om water te warmen plakte van het vet, en overal kropen allerlei insecten. De lamp in de badkamer werkte niet. Dit hebben we de eerste dag direct gemeld, maar bij ons vertrek moesten we nog steeds in het donker douchen. De plaatsen zijn heel krap, je zit nog net niet op de buren hun schoot. En als klap op de vuurpijl loopt het vol Ieren die hun jonge kinderen tot na middernacht al krijsend laten rondrennen. Absoluut geen 5 sterren waard!
Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke camping

Sabine Kohino, 10-5-2017

Heerlijke kindvriendelijke camping. De kinderen waren dol op het zwemparadijs! Het binnenbad was niet echt leuk maar buiten was geweldig!

Ook een leuke speeltuin met fantastisch springkussen!

Prijzige snackbar/pizzeria,,maar wel lekker. In de buurt van de camping zijn wel volop eetgelegenheden.

De camping lag dicht bij het strand,maar door de hoge golven was dat niet echt kindvriendelijk.

Ik vond het een mooie camping door het vele groen.

Gereisd familie in januari 2016

Redelijke camping, maar 1x is meer dan voldoende

Familie, 28-8-2016

Camping met mooi zwembad. Helaas bijna alleen maar caravans wat het niet echt gezellig maakt. Maar vooral en Engelsen maken dat wij er nooit meer heen gaan. Veel lawaai door vooral hun kinderen die tot na 0100h nog over de camping lopen te rennen en gillen en geen ouder die er wat van zegt. Sanitair laat ook te wensen over, bij 1 gebouw alleen koud water en 1 a 2x per dag schoonmaken is wel erg weinig in het hoogseizoen.

In de omgeving is wel veel te doen. Wij gaan zeker nog terug naar deze omgeving maar wel naar een andere camping.

Gereisd familie in augustus 2016

Super vakantie

Fam. Gacoms, 28-8-2016

Ideaal om met de kids erop uit te trekken. Prachtig zwembad en leuke glijbanen. Vlak bij zee Zeer verzorgde camping. Huisje van touroperator was zeer proper en verzorgd. Bij vraag om twee extra stoelen stonden deze binnen de tien min op ons terras. Lampje badkamer ging stuk tijdens vak en was binnen de korste keren hersteld. Top!!!!!!!!

Animatie was leuk en gevarieerd. Kortom een top lokatie om met kinderen heen te gaan. Wij gaan zeker nog eens terug.

Als enig minpunt ( ook van andere bezoekers vernomen) was de stoelenjacht bij het zwembad. Was niet van plan hieraan mee te doen, maar werd er toch toe verplicht omdat je anders geen stoel of ligbed aan het zwembad had in de namiddag (heb zelf mensen gezien die op 6 stoelen een handdoek kwamen leggen,hun auto instapten en die je pas rond 17 hr aan het zwembad terug zag, vrij egoïstisch als je het mij vraagt.) dit zou makkelijk opgelost kunnen worden door hier de regelgeving aan te passen en geen handdoeken op de stoelen te laten leggen.

Gereisd familie in augustus 2016

Super leuke camping en mooie omgeving!

Anja, 9-8-2016

Erg mooi zwembad met gave BOA glijbaan. Onze kinderen van 8 en 9 hebben hier een super tijd gehad. Leuke speeltuinen. Mooie nette huisjes. Jammer dat de animatie niet in het Nederlands was. 's avonds was er een activiteit in de bar, maar deze was niet leuk voor iets oudere kinderen. Op loopafstand van het strand, welke erg schoon is met mooi zand en een zee met rustige golven. Zeer geschikt voor kleine kinderen. Omgeving ook veel diverse dingen te beleven. Zeker aan te bevelen!

Leuke camping, fantastisch zwembad

Mark, 9-8-2016

We hebben verbleven in een stacaravan van een touroperator.Overdag een lekkere temperatuur, niet te heet en 's avonds koelt het goed af waardoor we goed konden slapen. Ook staat er altijd een frisse wind.

Het zwembad is erg mooi, onze kinderen hebben zicht er super goed vermaakt! Wel elke ochtend start vanaf 9:50 de rij om handdoekje te leggen (zwembad gaat om 10:30 open). Voldoende toezicht en zwemmen in shorts is toegestaan. Daarnaast leuke speeltuin met twee springkussens en grote glijbaan/klimtoren.

Zoals al eerder vermeld erg veel Engelsen en Ieren. Van de bar weinig last (en daar stonden we vlakbij). In de nacht wel last van de kermis 1 a 2 kilometer verderop waarvan de geluidjes en aankondigingen van de attracties over de camping galmen.

Verder op loopafstand van het strand (voor mij 8 minuten en met kinderen klein kwartiertje lopen van caravan tot op strand). Supermarkt, bakker etc. naast de camping. Wifi op de camping 20euro voor 2 weken (voor 1 apparaat), snel genoeg voor app'en en een website te bekijken.

Gereisd familie in juli 2016

super gezellige familie plek!!

rebeca rodriguez, 8-8-2016

Camping Le Clarys Plage**** in St. Jean de Monts (Vendee) (Frankrijk) is een gezellige kindvriendelijke camping met genoeg om te doen rondom de camping en ook in de camping. Wij hebben samen met onze zoon van 2 echt véél pret gehad ondanks dat er geen activiteiten voor onder de drie jaar in de periode eind juli voorzien zijn. Dit was de enige grote min punt vind ik.

zeker voor herhaling vatbaar

Anuschka, 31-7-2016

zeer nette camping, geen enkele vuiligheid te vinden! supermarkt ligt er net naast, via een poortje kom je op de parking terecht! zwembad is super voor de kindjes, enige minpunt: om 10u30 staat er een hele rij om hun handdoek te leggen, als je dan in de namiddag eens wil gaan zwemmen heb je geen plaats meer, terwijl er heel veel stoelen niet gebruikt worden.

Het eten op de camping is ondermaats, zo van die pasta's in die bekers die ze opwarmen, bweikes

Dit nooit meer

meyvisch andre, 26-7-2016

- 90 % Ieren en Engelsen die s' avonds en s' nachts luidruchtig MET zeer jonge kinderen over de camping lopen en ROEPEN, veel ROEPEN (nadat je je elke avond wat gezopen hebt, terwijl de speeltuin ernaast natuurlijk open blijft zodat mum & dad zich laveloos kunnen drinken)

- hangjongeren tot 01.00uur 's nachts

- er is geen controle / nachtrust uur : 23.00 uur volgens boekje maar dat wordt aan de laars gelapt ! Auto's rijden nog nadien in- en uit !

- mooie maar drukke omgeving : 's nachts brult de kermisomroepen je gewoon je bed uit - één avond zelfs tot 05.30 uur s' morgens

- mooi zwembad met wel goede discipline

- afhaalrestaurant met zeer slecht (of niet) gebakken frieten

- we zaten in een ingerichte tent : was goed in orde

- geluk dat de tent tegen straatje stond en de parasol en zetels achteraan : toch iets privacy : hebben andere tenten gezien waar de mensen helemaal niets hadden : 1,5m tussen tent en straat : toch nog plaatsje gevonden om tent in te proppen

- zeer slechte combinatie met 2 recepties (eigenaar) en reisfirma recepties (kastje naar de muur , etc ...)

- animatie enkel in het Engels

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clarys Plage in St. Jean de Monts (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clarys Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Clarys Plage scoort een 7.19 uit 10 op basis van 88 reviews.