Beoordelingen Camping Le Clarys Plage****

24 juli 2014

Le Clarys Plage****
72 beoordelingen
Beoordelingen Camping Le Clarys Plage****
Avenue des épines, F-85160, St. Jean de Monts (Vendee)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clarys Plage**** in St. Jean de Monts (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clarys Plage**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Le Clarys Plage scoort een 7,0 uit 10, op basis van 72 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clarys Plage**** in St. Jean de Monts (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clarys Plage****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Le Clarys Plage**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 29 vakantiefoto's van Camping Le Clarys Plage**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Pays de la Loire. Vergelijk Camping Le Clarys Plage**** met andere accommodaties in St. Jean de Monts (Vendee).
Even geduld a.u.b.

6,9
6,7
5,9
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Een week is genoeg."vertalen
Barry
7,0

21-08-2013 Vakantie met 3 kinderen(1x 5 jaar en 2x 3 jaar). Erg leuk zwemcomplex maar helaas erg onoverzichtelijk. Glijbanen hebben niet een apart bad waar ze in uitkomen en zijn dus verdeeld over de hele lengte van het zwembad. Dit is natuurlijk geen probleem met kinderen die goed kunnen zwemmen. Stacaravan via de reisorganisatie geboekt was een basic 1. Erg gedateerd en dus een "logische"indeling uit een jaartal voor 2000. Geen terras betekend veel vuil en rommel in de caravan. Caravan was wel erg ruim en van bijna alle gemakken voorzien. Caravans hadden beter om en om geplaatst kunnen worden voor iets meer privacy. Strand is erg mooi maar wel om ruim 10 minuten lopen via een redelijk drukke weg. Internet is meer niet dan wel beschikbaar bij de caravan maar bij de bar altijd goed bereik. Het is een camping met een bezetting van wel 80 tot 90% aan Engelsen en Ieren. Erg gezellig alleen minder aansluiting voor de kinderen. Supermarkt op 5 minuten en kermis in de buurt.

"Twitter beoordelingen"
27-07-2013 @siccojon Thuis van een mooie vakantie op camping Le Clarys Plage! --- Bron: https://twitter.com/siccojon/status/361011973351153664
met jonge kinderen, Juli 2013
"Perfecte plek voor een week"vertalen
Jan Sierat
10,0

22-07-2013 Met 2 kinderen, 6 en 12 jaar, was het prima te doen, geen last van luidruchtige engelsen ofzo, waren trouwens veel ieren, geen engelsen!!
Supermarkt in de buurt, animatie OK, zwembad ok, wel druk. Personeel wisselend van laissez faire tot uitmuntende dienstverlening.
Omgeving wel wat saai, het weer was te mooi om waar te zijn. Veel amusent voor jonge kinderen: kermis, quads rijden, nerf-games

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Kan beter..."vertalen
Mirjam Zijlstra
6,0

27-08-2012 Bij aankomst van kastje (camping receptie) naar muur (touroperator receptietent) en weer terug ivm de noodzakelijke bandjes. Geen korte rondleiding of korte aanvullende informatie over locatie en omgeving. Een pisgeur uit de parasolvoet en wijnig privacy bij stacaravan. Verstopte afvoer keuken zelf onderhanden genomen evenals de parasolvoet, maar dat is eigen keus aangezien we geen klagers willen zijn. Hadden we misschien toch beter kunnen melden. ;) In de stacaravan is alles wat je nodig hebt aanwezig, maar reken op sober en wat blauwe plekken, want echt ruim is het niet dus stoot je je de eerste dagen regelmatig ;)

Miniclub compleet gevuld met Engelse kinderen, maar wel leuke activiteiten. Zwembad super, rubbervloer om alle baden heen, geweldige qua glijbanen en speeltoestellen. Echter met kinderen zonder zwemdiploma wel onoverzichtelijk...dus minder relaxed voor de ouders!

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Nooit meer"vertalen
fam stad

16-08-2012 16-08-2012
Net terug uit Frankrijk, we zijn eerder naar huis gegaan.
we waren die stacaravan zo zat .
alle caravans staan dicht op elkaar je kijkt zo bij elkaar naar binnen.
nu weten we wat ze bedoelen met "de franse slag" de pinda's van de vorige huurders lagen nog onder het matras. de matrassen zelf zijn zo hard dat als je je omdraait je de veren voelt. de oven en kookplaat en ramen hadden geloof ik nog nooit een sopje gekregen. en de vriezer was veroest van binnen.
op de camping veel engelsen die zowel in de ochtend als in de avond de bbq aan steken.
het zwembad is wel erg leuk voor kleine kinderen en het strand is ook perfect.supermark op loopafstand daar geen klagen over.
we hebben heel de week lekker weer gehad anders waren we ipv 1 dag eerder waarschijlijk gelijk vertrokken.

gezin jonge kindere...
8,0

29-07-2012 prima camping voor gezin met kleine kinderen; wel merkten we de tweede week dat het hoogseizoen was begonnen, en werd het heel druk; zeker bij het zwembad werd het dringen. grote supermarkt om de hoek, erg handig, mooie stranden vlakbij. als de wind verkeerd staat (vaak) hoor je kermis van iets verder op erg goed; wij stoorden ons daar niet aan, maar zoek je s avonds stilte dan moet je hier niet zijn. (maar ook niet ergens anders binnen een straal van 4 km rondom die kermis.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Perfecte camping, met geweldige ligging"vertalen
Fam LR
10,0
8,0

13-08-2012 In juli 2012 zijn we hier 5 nachten geweest, supercamping. Dicht aan zee, via de achteruitgang sta je zo LOPEND in de Super U en dicht bij leuke plaatjes aan de kust (oa st Jean de Monts) met geweldige restaurant.
We waren met onze kinderen van 13 en 9 en hebben ons uitstekend vermaakt.

Gereisd met TourOperator.

Staan veelal UK mensen op de camping, geen enkel probleem.

"Geweldige zwembad, verschrikkelijke medewerkers!"vertalen
M.Roos
5,0

19-07-2012 De camping zelf is prima. Wij zaten helemaal achteraan de camping in een mobile home van touroperator, bij ontvangst was er niemand te vinden, moesten zeker 1 uur wachten, daarna werden wij door iemand op een fiets na de plek gereden. Huisje op zich is prima, maar te klein voor 7 personen, huisje is voor 8 personen.

Op de camping was kinderanimatie, echter voor onze dochter (2) was het maar 1 keer, de laatste keer en dan moet het hoogseizoen nog beginnen, jammer.

Het zwembad lijkt inderdaad op de afbeeldingen. Alleen daar blijft het ook bij. Vanuit de camping zat er een dame (zat voornamelijk) die vooral keek naar je bandje (verplicht op deze camping), deze dame hoort niet te werken met dames, de hele tijd zeurde ze tegen iedereen over alles. Kijk ik snap regels zijn regels, maar dat ik mijn kind van 2 niks te drinken mag geven, wat ik zelf meeneem, is jammer. Deze dame in kwestie had echt een ander beroep moeten kiezen.

"Redelijk, vrij saaie omgeving"vertalen
kim janssen
2,0
7,0

21-07-2012 Caravan was erg klein, we waren met 5 volwassenen en 1 baby. Het was wel schoon. Camping is netjes en ruim genoeg. Het eten op de camping is veel te duur en niet echt lekker. Verse pasta kun je krijgen voor 4,50. Het is echter een kant en klaar bakje wat in de supermarkt voor 2 euro word verkocht. De pizza daarntegen was wel lekker. In de buurt is er weinig te beleven. Ik zelf zou voor de camping terug gaan, maar niet voor de plaats

"Leuk voor een week"vertalen
sandyarie
8,0

04-08-2012 Erg naar ons zin gehad (met twee kids van 6 en 8). Zijn hier eind juli geweest voor een week, op doorreis naar zuid Frankrijk. Wij hebben het erg getroffen met het weer waardoor we voornamelijk naar het strand het zwembad zijn geweest. Zwembad is met name leuk voor kids tot een jaar of acht. Strand heeft goed eb en vloed waardoor je goed kunt bodyboarden op de golven en kunt krabben zoeken. Zeer grote supermarkt op 2 minuten loopafstand bereikbaar via tussendoorgang op de camping. Ideaal! Paar restaurantjes op loopafstand, verder is hier niet heel veel te beleven, dan moet je er echt op uit. Het schiereiland is via een autobrug leuk bereikbaar, leuk voor een dagtripje. De kermis is inderdaad goed hoorbaar maar om 12 uur is het stil op de camping dus goed geslapen!

met partner, Juni 2012
"Zeer geschikt voor kleine kinderen"vertalen
E van den Heuvel
7,0

02-07-2012 geen hond vriendelijke camping pas bij het strand is uitlaat gelegenheid, nergens anders. mobile home zelf was uitstekend

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?