Chalet Le Both d'Orouet ***

Le Both d'Orouet

Onvoldoende

2 reviews over Chalet Le Both d'Orouet in het Nederlands

Monika, 23-7-2007

Boeking niet te vinden. Voor ons bestemde chalet was al bezet.Meisje van receptie gaf ons sleutel van een ander chalet.na 10 min. kwam ze er weer aangerend.deze mochten wij niet hebben van de eigenaresse.ff half u. wachten want de andere werd schoongemaakt. We kwamen bij een zeer armoedig ding uit, wat de naam chalet niet mag hebben. Tot mijn verbazing was dat ding gewoon nog goor. De wc details zal ik je besparen. Terug naar receptie, met het verzoek of dat ding schoongemaakt kon worden. Hier betaal je dan 1000 euro voor !!! met veel pijn en moeite werd dat ding schoongemaakt (ging volgens mij niet zonder gevloek, maar ik versta niet zo goed de franse taal).

2x hadden we geen warm water meer, geiser stuk, en 1 x spoot water uit de leidingen. Moet zeggen dat dit snel gefixt werd.

Tot overmaat van ramp waren ze onze borg ook kwijtgeraakt.uiteindelijk wel gekregen maar oh.. slecht hoor

Gereisd familie in juli 2007

paul, 22-7-2006

kindvriendelijke camping, er wordt veel georganiseerd voor de gasten,goede zwembad, dichtbij strand en winkels
    Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Le Both d'Orouet in St. Jean de Monts (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Le Both d'Orouet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Le Both d'Orouet scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.