Camping Le Bois Verdon ***

7,4

1 review over Camping Le Bois Verdon in het Nederlands

Klein en relaxed

Arno, 15-9-2015

Op zoek naar een camping in Saint-Jean-de-Monts stuitten wij op dit kleine campinkje. De eigenaar nam het ons niet kwalijk nog eens verder in de buurt naar een andere camping te zoeken. Omdat die allemaal volgeboekt waren, besloten we maar ons geluk bij Le Bois Verdon te beproeven. Al met al hebben we vijf dagen met veel plezier op deze camping gestaan. De eigenaar en zijn vrouw waren erg behulpzaam, het sanitair was schoon en de overige kampeerders waren rustige mensen. Vertier was er weinig op de camping, maar dat was voor ons geen probleem. Het strand lag op vijf minuten fietsen en daar ging het ons om in Saint-Jean-de-Monts.

Volgend jaar (2016) zal er een zwembad verrijzen op deze kleine camping. Voor ons is dat niet nodig. Maar goed, het is niet onze camping.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bois Verdon in St. Jean de Monts (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bois Verdon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Bois Verdon scoort een 7.39 uit 10 op basis van 3 reviews.