Camping La Foret ****

La Foret

19 reviews over Camping La Foret in het Nederlands

Heerlijke kleine camping. Loop afstand naar zee

Fazantje, 5-8-2017

Fijn kleine camping. Geen animatie( fijn!) Toilet gebouw mooi, maar er hangt een viezige geur, een soort combi tussen toilet verfrisser en riool water. Vriendelijke eigenaar. Brood op de camping te krijgen, supermarkt in de buurt.

S avonds stil. Loop afstand oceaan heerlijk!

Wel erg veel vaste gasten, die regelmatig samen "rond hangen". Je voelt je daardoor wel een beetje de vreemde eend in de bijt..

Zou zeker nog een keer teug gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie camping met directe toegang naar zee

PeterVOB1, 3-8-2017

Fijne camping , persoonlijk liever geen plaats achteraan de camping omwille van D-weg. Zeer vriendelijke uitbaters , zwembad en zee op korte loopafstand , net sanitair , gratis gebruik gemaakt van kayaks voor op de zee. Heerlijke verse mosselen te verkrijgen op de camping. Kortom goed , kleinschalig en zeer mooie fietsomgeving langs de kustlijn.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Beste combinatie

Armand Delfgauw, 18-7-2017

Super leuke camping. Geen bar of centraal punt, geen animatieteam, geen grote speeltuin en geen poeha. Alles is gewoon keurig schoon met een team dat je alles kan vragen. Goede mix van NL/EN/FR/DU. Eigenaren spreken EN/FR/DU. Prima zwembad, niet heel groot maar voldoende voor verfrissing. Binnen 5 á 10 minuten loop je door het duinbos naar het strand. Hier kan je heerlijk verblijven om te zwemmen of te wandelen. Strand loopt geleidelijk af, dus prima zwemmen voor kinderen. De hond kan los in het bos en op het strand, er is meer dan voldoende ruimte. Grote supermarkten binnen 5 min rijden. Voor ons betekent deze combinatie van rust, natuur, kindvrienlijkheid en hond vriendelijkheid een dikke duim omhoog
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Compacte camping aan zee

Liesbeth, 1-8-2016

Super dat je zowel de zee als een fijn zwembad binnen handbereik hebt! Heel vriendelijke eigenaren en superschoon sanitair. Je kunt brood bestellen én maaltijden afhalen. Fijne dagen gehad hier!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Mooie camping

Cityhoppers, 5-7-2015

Rustige camping. Maar rust wordt verstoord door de D38, die direct achter de camping loopt. Wij kregen een staanplaats (nr 22) toegewezen achteraan de camping. Hier wordt de staanplaats door een betonnen muur gescheiden van de D38. Wij hadden last van het dag en nacht voorbij razende verkeer. Deze camping is het zeker waard om nog eens terug te komen, maar dan op een staanplaats vooraan op de camping. Het sanitair is modern een wordt goed schoongemaakt. De camping is een boscamping. Door de bomen weinig zon. Vanaf de camping loopt er een bospad naar de zee.
Gereisd met partner in juni 2015

Onweerstaanbaar

Marinus. H. Snippe, 3-11-2014

Fijne, kleine rustige camping. Waren er drie weken in september. 2014.

Eigenaren en familie erg vriendelijk en behulpzaam! Mooie ruime staanplaatsen. Sanitair werd twee maal per dag gereinigd. Douches waren super. Beperkte afhaal maaltijden, maar allemaal vers, en per bestelling bereid! De camping ligt 400 meter van de Oceaan, tussen een N route en een B weg in. Je loopt door het bos naar zee, prachtig. Zwembad is klein maar heel schoon!

Gereisd met partner in augustus 2014

Erg fijne sfeer!

Datzijnwij, 9-8-2014

Voor de tweede maal op deze camping geweest. De sfeer is er heerlijk rustig en erg relaxed. Goede mix van nederlanders/duitsers/engelse.

Geen eetgelegenheden op korte afstand maar de gerechten op de camping zijn goed verzorgd.

Camping heeft sinds dit jaar vernieuwd sanitair. Mooi en schoon.

Erg fijne camping (wel vrij prijzig, voor wat ze bieden, geen animatie, geen gratis wifi, stroomgebruik wordt duur berekend) maar we komen graag nog terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Goede plek

Ron Koopman, 17-9-2013

Zeer gastvrije camping nabij het strand. Centrum St Jean op ruim 5 km, redelijke fietsmogelijkheden. De plekken zijn gescheiden d.m.v. haagjes.
Gereisd met partner in september 2013

voor herhaling vatbaar!!

janine, 10-9-2012

we hebben een heerlijke vakantie gehad, geboekt via touroperator, wat ons ook zeer goed bevallen is. de camping is klein, rustig en heel prettig met ons zoontje van ruim 2,5 jaar. strand was op loopafstand, met ons kleintje ongeveer 10 minuten door het bos. sochtends verse stokbroodje halen en een croissantje, genieten. de eigenaren van de camping waren bijzonder vriendelijk. ook zo aan het einde van het seizoen. we voelden ons welkom, met een hoofdletter W. het zwembad hebben we geen gebruik van gemaakt. maar zag er schoon uit. het speeltuintje stelde niet veel voor, maar ach. zo niet belangrijk. jammer vond ik dat er weinig eetgelegenheden waren op korte afstand. we hebben dan ook de hele vakantie gebarbequed. ook prima. er was een mogelijkheid tot afhalen van een warme maaltijd 's avonds. we hebben 1 keer fish en chips gehaald. was uitstekend. verse vis en super frieten. kortom. het was super.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Zeker voor herhaling vatbaar

Jan en Cisca, 7-8-2012

Op zich een prima vakantie gead. Zee op loop afstand via een korte wandeloute door een naaldbos. Strand is rustig weinig toerisme op deze toegang tot de zee. Camping is klein schalig en een echt familie bedrijf met rust en MVO als belangrijke pijlers. Parkeren is soms niet mogelijk bij de staanplaats vanwege te kleine doorgang of afgekaaderde camping plaatst. Dan parkeren langs de weg. Doorgaande weg achter de camping niet altijd storend maar je hoort hem wel.
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Foret in St. Jean de Monts (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Foret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Foret scoort een 8.97 uit 10 op basis van 47 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: