6,7

Matig

3 reviews over Bungalow Hameau des Pins in het Nederlands

Bjorn en An

Bjorn, 5-8-2008

We zijn net terug van Hameau des Pins. Ik begrijp echt niets van de reacties. Huisje was kraaknet,er stond zelfs een wasmachine in. Klopt dat het wat ver is van strand maar het is tenslotte maar 2.5 km. Thuis moet ik verder rijden... Er zitten inderdaad veel particuliere eigenaars maar wat kan mij het schelen dat ze niets zeggen. Daarvoor ga ik niet op vakantie! Service, perfect! Het toilet spoelde niet goed door maar de volgende dag was de euvel verholpen.

Het park is heel verzorgd en de streek is een echte aanrader! Prachtige ligging voor fietsers!

Gereisd met partner in augustus 2008

R. Meezen, 24-9-2007

Staat van het huisje was bijzonder slecht. Versleten meubilair, rommelige tuin. Er zijn veel particuliere eigenaren, deze zijn lang niet altijd vriendelijk tegen de (buitenlandse) huurders. Het park lijkt in de brochures overigens mooier dan in het in werkelijkheid is.

Wij gaan hier noooooit weer heen. De Vendee is overigens een prachtig gebied. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2007

Andrew en Lucinda, 28-10-2006

Bij aankomst schrokken we van de staat van het huisje, maar na een grondige schoonmaakbeurt was dit snel opgelost. Erg mooi park, met veel privehuizen.

Goede service, er was geheel rekening gehouden met onze voorkeuren.

De ligging is minder, want het ligt een aantal kilometers van de stad en strand af.

Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Hameau des Pins in St. Jean de Monts (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Hameau des Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Hameau des Pins scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.