Camping La Grand' Metairie ****

La Grand' Metairie
8,1

36 reviews over Camping La Grand' Metairie in het Nederlands

Joke VANHAUTEGHEM, 17-7-2017

tuinmeubels zeer vuil bij aankomst; veel spinnen in mobilhome bij aankomst; geen dampkap; weinig verlichting terras; weinig animatie; steentjes rond zwembad los; vriendelijk personeel; veel nuttige info aan receptie;
    Gereisd anders in juli 2017

wat een schitterend gezellige camping

Berry, 13-7-2017

Met de camper geweest

Super mooie plaatsen en erg goed onderhouden

Goedkoop restaurant

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige camping

Femina de Groot- Strating, 1-7-2017

Geweldige 2 weken gehad. Wij hadden een mobile home en de staanplaatsen waar ook ruim. Zwembad super leuk, ook voor de allerkleinste en een bubbelbad erbij stroomversnelling in andere bad; kortom genieten hier. Restaurant goed en bediening prettig en vriendelijk. Leuke kinderboerderij erbij en speelhal en jeu de boule. . Vlakbij leuke kleine dorpjes en prachtige stranden en Sables-d'olonne ook super om naartoe te gaan. En meer leuke plaasten; kortom je hoeft je daar niet te vervelen!!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige vakantie

F. Strating, 9-8-2016

Gezellige camping met goede faciliteiten en genoeg voor de kinderen te doen. Goede ontvangst bij de receptie en altijd bereidwillig om te helpen. Huisjes keurig netjes en alles was aanwezig. Entertainment duurt tot 00.00 uur en dan is het ook muisstil op de camping. In de omgeving veel toe doen en te zien. Iets verder weg park: Puy de Fou. Echt een aanrader. Al met al hebben we 2 heerlijke weken gehad. Zou er vlgd Jr zo weer naartoe gaan...
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Drukke camping, kleine plekken

P.B. Hoddenbach, 3-8-2016

Vriendelijk ontvangst door personeel in Frans of Engels.

Stacaravan voor 6 personen, kleine plekken met alleen plek voor de auto.

Alles staat dicht op elkaar, voor-achter-en zijkanten buren

Het tuinmeubilair is eenvoudig (kleine witte stoeltjes)

Eten in 'restaurant' is zeer betaalbaar en zeer goed van kwaliteit. Als je gezellig en rustig wil zitten moet je iets anders bedenken. Rond 20.30-21.00 begint het entertainment voor volwassenen. Iedere avond. Dit gaf tot 00.00 veel geluidsoverlast, iedere avond met oordoppen in gaan slapen.

Kinderanimatie was ook iedere dag overdadig aanwezig met harde muziek. Met traktor over park rijden met de kinderen met muziek, optreden bij het zwembad met harde muziek.

Omdat alles zo dicht bij elkaar staat heb je ook snel last van buren tot diep in de nacht die lang buiten zitten en niet zachtjes kunnen doen.

Een reden om te kiezen voor Flower volgens hun site: 'Respect voor de rust van onze gasten, met discrete georganiseerde activiteiten'

Dit klopt NIET voor deze camping, als je van rust houd...niet doen!

Gereisd met partner in juli 2016

Leuke vakantie met pubers

Dennetjes, 12-8-2015

Wij hebben een super vakantie gehad met onze kinderen van 8, 13 en 15 jaar. De camping was mooi en netjes, de stacaravan was ook netjes en schoon en stevige bedden. Animatieshows waren ook leuk, niet Nederlandstalig, maar taal was ook niet nodig. Veel Fransen en Engelsen, zeer weinig Nederlanders. Maar onze dochters vonden niet erg. Hebben zich prima kunnen redden met Engelse en Franse vrienden. Pubers verzamelen 's avonds op het sportveld. Zwembaden leuk en vrij groot. Dochter van 15 wilde niet meer met ons mee op vakantie. Maar ze heeft het daar zo leuk gehad...volgend jaar wil ze er weer heen ! Supermarkten dichtbij en mooi strand, voor onze zoon, schepnet mee en een step voor de skatebaan !
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heel fijn verblijf gehad!

Michelle, 30-7-2015

Net terug van 11 heerlijke dagen! Mooie, opgeruimde camping met vriendelijk Engels sprekend personeel! Stacaravan was schoon en in nieuwe conditie. Denk dat de oudere recensies (van 2 /3jaar geleden) absoluut niet meer op de huidige camping en beheerders van toepassing is. Het eten in het restaurant is goed! Goede, verse kwaliteit voor n hele vriendelijke prijs! Het is inderdaad een camping met overwegend Franse gasten.

In de buurt hele mooie stranden: tranche sur mer en in jard sur mer!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Wij willen er graag weer heen!

Lena Preuter, 6-6-2015

La Grand' Metairie is thuis komen. Heerlijk genieten. Lieve eigenaren en personeel. Met Engels kun je hier je goed duidelijk maken. We komen graag weer.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Zwaar teleurgesteld

Peeters carl, 31-8-2014

Bij aankomst konden we direct achter een nieuwe plaats gaan vragen omdat onze mobilhome(4personen)gewoon niet kon staan op de plaats. Zonder veel moeite kregen we een andere maar echt niet veel groter. Door door te camping te moeten rijden verschillende krassen in mobilhome van de te laag hangende bomen. In het dorp vind je enkel 2bakkers en een café , het eerste leuke dorpje is jard sur mer op een 7km met de fiets langs gevaarlijke wegen! De camping staat vol met staancaravans en is niet echt gericht op andere toeristen. Zwembad was ok maar heel druk. Kinderboerderij was echt niet veel waard. Restaurant in camping zijn we niet geweest dus kan ik niet over oordelen. Sanitair, klein, wordt tweemaal gepoetst maar oud en wc's hangen los etc. Wel kinderbadje bij het sanitair. Al bij al wij gaan er zeker niet meer heen, hard sur mer is wel een leuk stadje aan de zee met een paar winkeltjes.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Heerlijk

lena, 7-7-2014

Een echte familie camping. We hebben er drie weken gezeten en willen zo weer terug. We vinden het niet erg dat het een frans georienteerde camping is, daarvoor zijn we op vakantie in Frankrijk. Onze frans is best slecht maar ze doen hun best in het engels. Alles is netjes en schoon. Ze hebben de laatste jaren veel vernieuwd. Er zit een Lieve vriendelijke familie op die camping. Het restaurant heeft heerlijke salade's en pizza's met super verse producten, sommige zo uit de moestuin voor het restaurant. Wij snappen de andere beoordelingen niet. Het geen grote camping met enorme zwembaden maar daar houden wij dan ook niet van.
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grand' Metairie in St. Hilaire la Foret( Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grand' Metairie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Grand' Metairie scoort een 8.05 uit 10 op basis van 304 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: