Camping Les Chouans *****

7,3

5 reviews over Camping Les Chouans in het Nederlands

5 sterren niet waargemaakt

Rolf, 13-8-2015

Een camping met heel veel stacaravans en daartussen kampeerplaatsen. Verhouding 85/15 waardoor echt campinggevoel een beetje ontbrak. Grootste minpunt toch wel de toiletten. In het enkele toiletgebouw dat de camping rijk is zijn 2 mini kindertoiletten en 4 toiletten voor volwassenen. (Dames en heren niet gescheiden) Dat zou misschien voldoende zijn als de stacaravanbewoners gebruik zouden maken van hun eigen toilet, maar helaas..... Het aanbod overtreft dus de beschikbare toiletten en daar helpt dan 3 x per dag schoonmaken ook niet tegen. De plekken die niet bezet zijn door stacaravans zijn niet al te groot. Onze De Waard Albatros met luifel paste net, de auto niet. Overigens vond ik dat niet zo erg. Maar wel de kleine plekken en kleine afstand tot de naastgelegen stacaravans.

Positief over het zwembad, de medewerkers en de animatie, waar vooral de Fransen (90 procent was Frans) dol op zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fijne, rustige, niet al te grote camping

Vincent, 8-8-2014

Deze camping is ons goed bevallen. Nette, rustige camping. De stacaravan (Grand Large 3 kamers) was prima. Van alle gemakken voorzien. Matrassen zijn wel vrij hard. Alles stond wel redelijk dicht op elkaar, maar wel zodanig dat je toch veel privacy had Het personeel is aardig en behulpzaam. Mooi, niet al te groot, zwembad met 3 glijbanen, een kinderbad en een wildwaterbaan. Over het algemeen niet al te druk ondanks hoogseizoen. Camping winkel met een redelijk assortiment en iedere dag vers (stok)brood. Restaurant/bar met een goede prijs/ kwaliteit eten/drinken. Animatie is er ook al hebben wij er geen gebruik van gemaakt. Fiets- en barbecue verhuur, jeu de boule veld en sportveld aanwezig. Camping doet ook aan afvalscheiding, bij aankomst krijg je er zelfs een aparte tas voor om het naar de containers te kunnen brengen. Sanitair hebben we geen gebruik van gemaakt, aangezien onze caravan een badkamer had. In de omgeving zijn veel dingen te doen en het strand is (met de auto) dichtbij.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Zeer mooie camping

ruudjansen65@gmail.com, 6-8-2013

- Zeer mooie stacaravans

- Schone en rustige camping

- Mooi zwembad met super glijbanen

- Zeer vriendelijk personeel

- Goede entertainment in de avonduren

- Leuk restaurant/bar met een goede prijs-kwaliteit qua eten.

- Kindvriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

niet echt overtuigd

Eveline, 24-8-2012

eerste probleem begon al toen we aankwamen om 13u30 acceuil gesloten tot 14 uur (in volle seizoen en zonder mededeling)

probleem 2 wij hadden uitdrukkelijk 2 plaatsen naast elkaar gevraagd werd bevestigd als ok in mail tot we daar toe kwamen bij hen is naast elkaar ook schuin tegen over elkaar !

alle plaatsen tussen de 80 en de 100 vierkante meter zullen ze eens goed moeten leren tellen caravan van 5 meter en auto ernaast was de plaats helemaal gevuld !

de douches waren heeeeel vuil niet moeilijk als je de poetsvrouw ziet lopen met een afgedankte borstel en een droge dweil erover in mijn ogen kan je zo niet poetsen. Ik heb al heel veel campings gedaan maar dit toch nog nooit tegen gekomen !

enige postivieve is het zwembad vooral s'ochtends toen het kalm was al heeft het ook eens een grondige poetsbeurt nodig

Wij hebben onze reis niet laten verpesten door de camping en het beste er van gemaakt maar ik ga er zeker nooit meer terug gaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

chris, 18-8-2006

Camping met alleen stacaravans.Onze caravan ( met veranda)leek vrij nieuw en was verder prima verzorgd. Restaurant niet bijzonder. Winkeltje erg klein en erg duur. Boodschappen kun je goed halen in de Hyper U op 5 minuten afstand. Zwembad leuk met een draaikolk en 2 glijbanen.Animatie bestond vnl. uit harde muziek draaien "s avonds. Overigens echt een Franse camping met een paar Engelse gasten. Leuke plaatsjes en standen in de buurt. Let goed op met de eindschoonmaak, want die hork haalt overal haar vinger langs
Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Chouans in St. Hilaire-de-Riez( Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Chouans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Chouans scoort een 7.27 uit 10 op basis van 79 reviews.