Beoordelingen Camping La Pège***

7,7
Het weer

20  °C

23 september 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
22 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Pège***
67 Avenue de la Pege, F-85270, St. Hilaire-de-Riez( Vendee)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pège*** in St. Hilaire-de-Riez( Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pège*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Pège scoort een 7,0 uit 10, op basis van 22 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pège*** in St. Hilaire-de-Riez( Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pège***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Pège*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 6 vakantiefoto's van Camping La Pège*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Pays de la Loire. Vergelijk Camping La Pège*** met andere accommodaties in St. Hilaire-de-Riez( Vendee).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

7 beoordelingen over La Pège***

22 beoordelingen
7,9
4,3
5,9
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Direct aan het strand..dat dan wel.."vertalen
van de Hoef
7,0

20-12-2013 Als je van strand en zeer houdt geweldig qua locatie maar dat is het dan ook. Rij na rij sta je hier. Wij waren met kids van 1 en 3 en hebben zich prima vermaakt. Zwembad prima. Sanitair is gemengd en vies maar niet vanwege geringe schoonmaak, de Fransen niet zo proper denk ik. Veel honden en auto's op de camping. Verder weinig leuks in de directe omgeving van de camping. Gericht op Engelsen en Fransen, op elke hoek van de straat een soort kermisattractie. Wel lekkere fietsomgeving. Ile de Noirmoutier op een uur rijden een prachtbestemming, veel leuker en ongerepter! ook de stad Nantes is een echte aanrader (ook ca 1 uur).

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Slapen op een kermis"vertalen
ph nijman
5,0
3,0

16-08-2013 Op internet zag het er goed uit, aan het strand, met zwembad. In werkelijkheid is het een veredeld huisjespark waar je her en der ook je tent kwijt kan. We hadden een plek die net groot genoeg was voor de tent, maar waar de halve camping over je tafel liep. De plek lag naast de doorgaande weg en naast de ventilator van het springkussen. Sanitair is zanderig en stink naar een lichte urinegeur, zo één van niet goed schoonmaken. De weggetjes zo krap dat elke koter met fiets wel onder je auto MOET komen. Het geluidsniveau is een kakafonie van blatende babies, tierende moeders, stadsbussen (op die doorgaande weg), joelende kinderen in het zwembad en elke tiener met een IPhone die absoluut niet zonder muziek kan. Zelfs mijn dochter van 14 vond het 'to much'We zijn weggevlucht en konden gelukkig een plek op een camping 5 km verderop vinden.

met partner, Juli 2012
"Prima tijd gehad"vertalen
Ruud59
8,0

29-07-2012 Wij waren de enige Nederlanders maar we werden door de Fransen onmiddellijk goed opgenomen. De camping ligt echt aan het strand (2 minuten via de achteruitgang). Prima sanitair. Toen ik meldde dat de douches wel iets te warm waren, was het de volgende dag geregeld. We moesten uiteindelijk weg omdat onze plaats (en alle andere plaatsen) al gereserveerd waren. Maar toch... prima vakantie gehad daar

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Prima plek"vertalen
Franka
4,0

18-10-2011 Wij hebben een prima vakantie gehad. Ruime schaduwrijke plaatsen en snel op het strand. Jammer dat er geen wc brillen op de toilet zitten en dat je continu de douche moet aandrukken. De temperatuur van het water schommelde flink en met kleine kinderen zorgde dat voor gevaarlijke situaties.. In de beschrijving staat dat de gastheer en vrouw erg vriendelijk zijn en ook Engels spreken. Dit vertikte ze beide en hebben me regelmatig niet ter woord gestaan als ik bijvoorbeeld vroeg wat er in de buurt te doen was. De schoonmaak van het sanitair was onhandig geregeld. Regelmatig kon mijn dochter van 3 niet plassen, de boel werd dan afgezet zeker 20 minuten. Dit gebeurde niet op een vast tijdstip zodat je er rekening mee kon houden. Doordat de camping zo ruim en dicht bij zee was hebben we ons prima vermaakt, maar en zijn zeker betere plekken.

met partner, Aug. 2011
"Fantastische plek"vertalen
verboom
10,0

22-08-2011 Een heerlijke camping, waar de meeste vraag gaat naar, dicht bij het strand.
Dat is 3 minuten lopen.
Het sanitair is meer als goed te noemen.
Het zwembad is alleen via een poort te bereiken en vanwegen de hoge openingsknop niet te openen voor kleine kinderen.
Die moeten onder begeleiding van hun ouders.
De staanplaatsen zijn ruim te noemen.
Er zijn mooie mobilhomes geplaatst.
Savonds na 11 uur is het rustig, zodat iereen van nachtrust kan genieten.
De grote Super U supermarkten zijn op loopafstand.
S avonds word er jeu de boule gespeelt en 1 maal per week een camping competitie.
Deze camping is een aanrader, wij hebben alweer geboekt voor 2012.

met partner, Aug. 2010
"Zeker voor de 4e herhaling vatbaar"vertalen
W.B.Verboom
8,0

21-01-2011 Top camping voor familie met heel kleine kinderen en voor kampeerders die van rust houden. een vette 7

met jonge kinderen
"Voor herhaling vatbaar."vertalen
J. Zijlstra
7,0

29-03-2010 Klein maar fijn, we zijn in 2005 en 2008 geweest. Alle winkels in de buurt en verscheidene eetgelegenheden.
Hele aardige en behulpzame gastvrouw en gastheer. Praten Frans en Engels.
In de omgeving is mooi op vlakke wegen/fietspaden te fietsen. Camping
heeft achteruitgang naar het strand op 100m.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?