Camping La Pège ****

La Pège
8,1

8 reviews over Camping La Pège in het Nederlands

Direct aan het strand..dat dan wel..

van de Hoef, 20-12-2013

Als je van strand en zeer houdt geweldig qua locatie maar dat is het dan ook. Rij na rij sta je hier. Wij waren met kids van 1 en 3 en hebben zich prima vermaakt. Zwembad prima. Sanitair is gemengd en vies maar niet vanwege geringe schoonmaak, de Fransen niet zo proper denk ik. Veel honden en auto's op de camping. Verder weinig leuks in de directe omgeving van de camping. Gericht op Engelsen en Fransen, op elke hoek van de straat een soort kermisattractie. Wel lekkere fietsomgeving. Ile de Noirmoutier op een uur rijden een prachtbestemming, veel leuker en ongerepter! ook de stad Nantes is een echte aanrader (ook ca 1 uur).
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

slapen op een kermis

ph nijman, 16-8-2013

Op internet zag het er goed uit, aan het strand, met zwembad. In werkelijkheid is het een veredeld huisjespark waar je her en der ook je tent kwijt kan. We hadden een plek die net groot genoeg was voor de tent, maar waar de halve camping over je tafel liep. De plek lag naast de doorgaande weg en naast de ventilator van het springkussen. Sanitair is zanderig en stink naar een lichte urinegeur, zo één van niet goed schoonmaken. De weggetjes zo krap dat elke koter met fiets wel onder je auto MOET komen. Het geluidsniveau is een kakafonie van blatende babies, tierende moeders, stadsbussen (op die doorgaande weg), joelende kinderen in het zwembad en elke tiener met een IPhone die absoluut niet zonder muziek kan. Zelfs mijn dochter van 14 vond het 'to much'We zijn weggevlucht en konden gelukkig een plek op een camping 5 km verderop vinden.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

fijn ligging, dicht bij zee.

petra iedema, 18-7-2013

camping ligt dicht bij zee. Nog geen 2 minuten lopen, echt heerlijk. Voornamelijk Fransen, die overigens erg vriendelijk zijn.

Super U in de buurt en ook genoeg activiteiten( klimpark, zwembad, kasteel).

Mooie schaduw rijk plekken. Beheerders spreken nagenoten geen Engels. Let er bij het kiezen van de plaats op; er word op het grindpad nagenoeg de hel dag jeu de boule gespeeld... heel leuk,m maar soms erg dicht voor je tent.... en het gaat maar door. Op een bepaald moment word dat vervelend.

Verder zeker een tweede jaar waard.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Prima tijd gehad

Ruud59, 29-7-2012

Wij waren de enige Nederlanders maar we werden door de Fransen onmiddellijk goed opgenomen. De camping ligt echt aan het strand (2 minuten via de achteruitgang). Prima sanitair. Toen ik meldde dat de douches wel iets te warm waren, was het de volgende dag geregeld. We moesten uiteindelijk weg omdat onze plaats (en alle andere plaatsen) al gereserveerd waren. Maar toch... prima vakantie gehad daar
Gereisd met partner in juli 2012

prima plek

Franka, 18-10-2011

Wij hebben een prima vakantie gehad. Ruime schaduwrijke plaatsen en snel op het strand. Jammer dat er geen wc brillen op de toilet zitten en dat je continu de douche moet aandrukken. De temperatuur van het water schommelde flink en met kleine kinderen zorgde dat voor gevaarlijke situaties.. In de beschrijving staat dat de gastheer en vrouw erg vriendelijk zijn en ook Engels spreken. Dit vertikte ze beide en hebben me regelmatig niet ter woord gestaan als ik bijvoorbeeld vroeg wat er in de buurt te doen was. De schoonmaak van het sanitair was onhandig geregeld. Regelmatig kon mijn dochter van 3 niet plassen, de boel werd dan afgezet zeker 20 minuten. Dit gebeurde niet op een vast tijdstip zodat je er rekening mee kon houden. Doordat de camping zo ruim en dicht bij zee was hebben we ons prima vermaakt, maar en zijn zeker betere plekken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

fantastische plek

verboom, 22-8-2011

Een heerlijke camping, waar de meeste vraag gaat naar, dicht bij het strand.

Dat is 3 minuten lopen.

Het sanitair is meer als goed te noemen.

Het zwembad is alleen via een poort te bereiken en vanwegen de hoge openingsknop niet te openen voor kleine kinderen.

Die moeten onder begeleiding van hun ouders.

De staanplaatsen zijn ruim te noemen.

Er zijn mooie mobilhomes geplaatst.

Savonds na 11 uur is het rustig, zodat iereen van nachtrust kan genieten.

De grote Super U supermarkten zijn op loopafstand.

S avonds word er jeu de boule gespeelt en 1 maal per week een camping competitie.

Deze camping is een aanrader, wij hebben alweer geboekt voor 2012.

Gereisd met partner in augustus 2011

Zeker voor de 4e herhaling vatbaar

W.B.Verboom, 21-1-2011

Top camping voor familie met heel kleine kinderen en voor kampeerders die van rust houden. een vette 7
Gereisd met partner in augustus 2010

Voor herhaling vatbaar.

J. Zijlstra, 29-3-2010

Klein maar fijn, we zijn in 2005 en 2008 geweest. Alle winkels in de buurt en verscheidene eetgelegenheden.

Hele aardige en behulpzame gastvrouw en gastheer. Praten Frans en Engels.

In de omgeving is mooi op vlakke wegen/fietspaden te fietsen. Camping

heeft achteruitgang naar het strand op 100m.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pège in St. Hilaire-de-Riez( Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pège zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Pège scoort een 8.11 uit 10 op basis van 61 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: