Vakantiepark Atlantiques Vacances ****

23 reviews over Vakantiepark Atlantiques Vacances in het Nederlands

Fijn kleinschalig park

Gezin, 24-8-2017
  • Onderkomen8

Prima park, tussen de bomen, overzichtelijk en schoon. Het buitenbad is behoorlijk fris, maar als de temperaturen buiten wat hoger zijn, is het heerlijk. Voor de wat frissere dagen is het verwarmde binnenbad een uitkomst.

6 persoonshuis is prima voor 4 personen, heerlijk grote veranda en schoon.

Het strand is op loopafstand. En om de hoek zit een prima restaurant, 'La ronde table', toeristisch eten (als pizza en cheeseburger), maar ook lekker galettes en mosselen.

Leuke dorpen in de buurt en genoeg vertier.

Enige minpunt: het basketbalveld geeft 's avonds behoorlijk veel lawaai (weerkaatst tegen het zwembad), ik zou een huisje niet direct aan het veld vragen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Simpel autovrij parkje

Astrid, 29-8-2016
  • Onderkomen5

Simpel en rustig parkje met ongeveer 80 houten huisjes, een binnen- en buiten zwembad, een plein met speeltuin en basketbalveld en pingpongtafel, tennisbaan (betaald) en een jeu de boules baan. Veel zand en lekker rustig! Wij waren hier met 4 personen waaronder kinderen van 8 en 11 jaar oud. Die hebben zich prima vermaakt en hadden alle vrijheid op het autovrije park. Veel fransen, belgen en nederlanders dus leuke aanspraak.

Wij hadden een 6-8 personen huisje en dat betekent 3 krappe slaapkamers (1 x twijfelaar, 1 x 2 losse bedden en 1 x stapelbed), een klein toilet en badkamer. Huisje had harde bedden en een hele krappe keukeninrichting.

De ligging is goed, je kunt lopen naar het strand en wat restaurantjes in de buurt.

Er werd aangegeven dat er 'free wifi' zou zijn, maar dit as niet het geval. je kreeg 1 x een code voor 500 MB. Een nieuwe code voor een week met 500 MB's kostte 9 euro.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

beetje karig parkje, wel verzorgd

marieke, 7-8-2016
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Het park is denk ik zeer geschikt vooral voor jonge kinderen, veel zand, leuke speeltuin, geen auto's bij de huisjes. Wij waren hier met 6 personen en het huisje was voor 6-8 personen, en evengoed krap. Harde bedden, met zo'n krakende incontinentie (?) molton, die hebben we er snel afgehaald. Elektrisch koken, hele krappe keukeninriching, ik heb zelf glazen bijgekocht en mokken omdat die er niet waren. Voor de pubers is er niet veel te doen, het zwembad is op zich ok, koud buiten want niet verwarmd, binnen wel. Verder voel je je opgesloten in het zwembad, heel Frans is het strak omheind met muur en hekwerk. In de bar is niks te beleven. Geen trapveldje (wel basketbal). Wel een goede tennisbaan. Verder snap ik niet dat de uitbaters voor dit vak gekozen hebben, ze lijken er geen lol aan te hebben.

Het meest heeft ons gestoord (met 4 pubers) dat er 'free wifi' zou zijn. Niets van dat al. Een heel gedoe met de hoeveelheid devices die erop tegelijk konden, en de MB;s waren zo weg omdat je echt uit moet loggen, maar dat legt niemand je uit. Ook waren er toestellen die er niet opkonden. Klagen had geen effect. Een nieuwe code voor een week met 500 MB's kostte 9 euro. Dat vonden wij niet meer van deze tijd.

Ligging is goed, je kunt lopen naar het strand, is ongeveer een kilometer.

het park is heel rustig, de campings in de omgeving geven veel meer avondgeluid, op dit park is het stil vanaf 2200 uur.

Verder, maar dat is pech, is ons ruitje ingeslagen aan deze kust.

Dit park heeft 4 sterren! ik snap dat niet helemaal.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Atlantiques Vacances bij:

Heerlijke vakantie in een mooie omgeving

rou, 14-2-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Zaten in een 6 persoonshuisje met twee volwassenen en 1 kind van 2 jaar. Huisjes zijn vrij klein, vooral douche. Elektrisch koken wat even wennen was.

Verder heerlijk huisje met aan de voorkant een terras.

Wij zaten tegenover de speeltuin wat heerlijk was voor die kleine omdat ze daar zelf naar toe kon lopen.

Zwembad wat niet verwarmd is, dus in september buiten wat aan de koude kant was soms. Omgeving is prachtig, vlakbij een grote supermarkt. Standen zijn prachtig, mooi zand strand in Jean de mond, en erg vriendelijk voor kleine kinderen. Geen hoge golven enz.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Prima vakantiepark!

Dice, 3-8-2015
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Het is een klein goed onderhouden kindvriendelijk park! Het is dicht in de buurt van het strand, supermarkt en diverse kleine attracties.

De huisjes staan om de speeltuin heen echt ideaal als je met kleinere kinderen bent. Het zwembad is een klein zwembad, maar prima te doen met kleinere kinderen, ook fijn dat je om het zwembad heen kan zitten / liggen.

De dame bij de receptie spreekt Engels en doet moeite om je te begrijpen dat is erg prettig.

De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend je krijgt waar je voor betaald.

Je kan elke avond broodjes bestellen voor de volgende ochtend.

De huisjes zijn helemaal schoon en zijn goed onderhouden ze zijn wel wat klein, maar wij gingen alleen naar binnen om te eten of te slapen veel ruimte hebben wij niet nodig. De douche is wel heel erg klein!! Wij zaten in een 4 persoons chalet. Er zit ook een tuinsetje bij dus je kan ook heerlijk buiten voor je huisje zitten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie plek. Dichtbij zee ongeveer 1 km.

meneer Tiemens, 23-9-2014
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Prima accommodatie. Prima voor 1 week. We hebben laat geboekt en de vakantieperiode liep in Frankrijk op z'n eind. Verder een prachtige strand waar het prima toeven was.
Gereisd met partner in augustus 2014

Heerlijke plek voor de kinderen

Patrick, 18-8-2014
  • Onderkomen8

Het vakantiepark is niet zo groot (denk 80 chalets) en heel overzichtelijk. Vonden wij heel fijn! Er waren heel veel NL kinderen. Onze dochters van 4, 8 en 9 hadden alle 3 goede vriendinnen gemaakt. Centraal op het terrein is de speeltuin, basketbalveld en zwembad. Daar ontmoeten de kinderen elkaar. Er mogen geen auto's rijden (alleen met in- en uitladen bij vertrek/aankomst) dus prettig voor de kinderen. Toevallig hadden we iets minder weer, maar daardoor was het binnenzwembad een enorm goede uitkomst. We hebben ons prima vermaakt en de kinderen ook. Zij gaven de vakantie een 10 ;-)

De eigenaren zijn heel behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

aardige camping, dichtbij oceaan

meneer Mulder, 8-9-2013
  • Onderkomen6

Leuke camping voor kinderen tussen 6 en 12. Minder geschikt voor jongere (want stacaravans dicht op elkaar; geen bewegingsruimte) (en oudere, maar bij ons nvt) kinderen. Geen auto's op kampeerplek, dat was wel prettig.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Rustig park in mooie omgeving

Ed, 3-9-2012
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Klein,intiem park ligt dicht bij de stranden en heeft vrijstaande bungalows met veranda of overdekt terras gelegen in een hoefijzer rondom speelplaats met basketbalveld/tafeltennis/volleybal en klein zwembad(binnen en buitenbad) met voldoende ligstoelen. Frans georiënteerd. Ideaal voor rustzoekers en/of families met kinderen tot plm. 12 jaar. Geen animatie op het park, wel autovrij. In de omgeving voldoende vertier van strand tot quadrijden,boomklimparkoers en uit eten e.d. . Langs de stranden voldoende vrije parkeergelegenheid .
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

goed voor 1 week

Plessers, 26-1-2012
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

zomer 2011 dit park bezocht. 1week is lang genoeg.Chalet zijn mooi tussen de bomen gelegen, zijn wel klein. Bedden zijn hard; Broodjes service is fijn; Franse vriendelijkheid. Uitstapjes met de auto, even moeten zoeken wat is er te doen. Weer viel wat tegen. Op het strand moeten gaan lopen van de lieve-heersbeestjes! de eerste honderd vonden de kinderen nog leuk maar het waren zwermen die overal opdoken!

water in buitenzwembad is niet verwarmd= te koud voor jonge kinderen en mama's

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Atlantiques Vacances bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Atlantiques Vacances in St. Hilaire-de-Riez( Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Atlantiques Vacances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Atlantiques Vacances scoort een 8.11 uit 10 op basis van 38 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: