Camping Les Cyprès ***

Les Cyprès
8,1

26 reviews over Camping Les Cyprès in het Nederlands

Achter de duinen van een prachtig strand

Gezin met 2 kinderen van 12 en 13, 29-8-2017

Prachtige ligging tegen de duinen op 400, van een mooi strand met een mooie zee met golven.

Camping heeft mobile homes en kampeerders los van elkaar staan. Dit zorgt voor een fijne sfeer op het kampeer gedeelte. Animatie voor zowel kinderen als volwassenen is Frans gericht. Sfeer in de bar is gemoedelijk. Zwembad prima om nog even in of aan te liggen na een strand dag.

Gereisd anders in augustus 2017

Fijne camping om zeker terug te komen!

Wouter VERMEULEN, 16-8-2017

We hebben met veel plezier op de camping gestaan. De uitgang naar het strand was super. Zeker een camping om over na te denken naar waar we terug kunnen. Vriendelijke werknemers en zeer behulpzaam. Zag er allemaal netjes uit.
Gereisd anders in augustus 2017

Mooi gelegen camping

Juliette VANDEWEIJER, 26-7-2017

Verzorgde camping mooi gelegen in duinen. Vanaf camping 10 minuten lopen naar zandstrand. Vriendelijke ontvangst en goede service.
Gereisd anders in juli 2017

Christiaan DIRKSEN, 9-10-2016

Graag het achterste washok een uur langer open houden.

Een glijbaan bij het zwembad zou echt mooi zijn! :-)

Badmeesters zijn te streng!

Gereisd anders in oktober 2016

prima gezinscamping.

Aaltjo WUBBEMA, 28-9-2016

Een mooie camping. Goed en aardig personeel. Wij komen volgend jaar weer terug.
    Gereisd anders in september 2016

Weer een top vakantie gehad

Jeroen VAN DER ZWAAN, 27-9-2016

Top dat er een paar dingen zijn veranderd ook voor mindervalide. Service ook top verbeterpunt is iets grotere afwasplekken
    Gereisd anders in september 2016

Nooit meer een mobilhome via touroperator

Heuvelsland, 6-9-2016

Afgelopen zomer hebben we vakantie geboekt via een touroperator. De stacaravan was op zich goed, maar de percelen waren veel te klein. Het perceel was zo klein dat alleen de caravan erop paste. Je kon er nog geen stoel naast zetten. We hadden totaal geen privacy. Je keek zo bij elkaar naar binnen. Alles stond heel dicht op elkaar, er waren geen vitrages voor de ramen en ook geen hogere afscheiding om de privacy te waarborgen. Ook ontbrak het beloofde afdak bij de caravan. Dit doen we dus nooit meer. We hebben tien dagen in de sigarettenrook van de buren gezeten. Verder was er geen wifi. Dat was ook een ramp.

De camping was op zich prima. Vriendelijke mensen. Gebrekkig Engels. De ligging was prachtig, vlak aan zee. Het zwembad viel tegen; erg klein met koud water.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Eindelijk

paul, 8-11-2015

Na een uit een 3 sterrencamping te zijn gevlucht (Camping La Dune des Sables), omdat daar et name het sanitair te smerig voor woorden was; kwamen we wat wantrouwig aan op Les Cypres. De mevrouw die ons holp sprak niet zo goed engels, maar deed haar uiterste best om ons te helpen, en gaf ons een geweldige plek, vlak bij de poort naar de duinen. De douches waren tot nog toe de schoonste die we gezien hebben. Helaas zijn we niet meer in het zwembad kunnen gaan, dat er overigens geweldig uit zag. Het is even berg op berg af naar het strand, maar je bent er zo. We waren onze kurkentrekker vergeten, we zijn naar de receptie gelopen om te kijken of in het winkeltje er een te krijgen was. De meneer die daar was is speciaal de zijne gaan halen zodat we hem konden lenen. Verder is de camping leuk aangekleed en zijn er verrassend veel voorzieningen voor die prijs.
    Gereisd met vrienden in juli 2014

Prima camping voor goede prijs

Van der Laan, 17-8-2015

Deze camping heeft alles. Schaduwrijke plaatsen vlakbij zee. Mooi zwembad met geweldige ligstoelen. Wifi was maar een enkele x aanwezig. Winkeltje aanwezig waar het meeste wel te krijgen was. Jammer dat de entree ontsierd wordt door stacarvans die bovenop elkaar staan. Voor geen goud zou ik zo mijn vakantie willen vieren. Daarachter lag het terrein voor de trekkers en die plekken zijn prima, groot genoeg.

Ben altijd blij met bewaking als mensen zich niet aan de nachtrust kunnen/willen houden, maar helaas hebben we daar niet veel van gemerkt. Zijn hier 4 nachten geweest en we hebben 2 nachten wakker gelegen tot 3 uur. Jammer.....

Voor een ieder die zoekt naar vertier is dit een aanrader. Wij gaan voor meer rust.

Gereisd met partner in juli 2015

Keurige camping / huuraccomodaties / aanrader

Wim Annink, 5-8-2015

Mooi gelegen vlak aan de kust grenzend aan de duinen. Mooie en keurige stacaravans. Klein winkeltje met de basis elementen, een leuke bar / restaurant en dito zwembad ( binnen en buitenbad ). Veel activiteiten worden er georganiseerd zonder veel avond overlast. Alleen wifi is gratis maar.... zeer beperkt aanwezig en super traag... helaas. Strand op loopafstand. Er waren zowel genoeg Nederlanders als Belgen en Engelsen aanwezig voor kinderen voor alle leeftijden om contact te maken.Helaas zijn ze wel overal ( winkels, musea etc ) erg chauvenistisch en zijn bij uitstapjes geen Nederlands of Engelstalige opties tot je beschikking... vooral voor jonge kinderen lastig. Strand is netjes, schoon en heerlijk met golven ( wel is er geen strandwacht aanwezig ).
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Cyprès bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cyprès in St. Gilles Croix de Vie (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cyprès zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Cyprès scoort een 8.11 uit 10 op basis van 277 reviews.