Appartement Goélia La Grande Plage ***

Appartement Goélia La Grande Plage
Goélia La Grande Plage
6,5

2 reviews over Appartement Goélia La Grande Plage in het Nederlands

In the middle of nowhere

guygoewie, 24-9-2012

Afstand tot stadscentrum is 3.2 km (en niet 1000m zoals in folder touroperator) naar het strand: 1 km(en niet 400m) . Niets in de buurt (géén winkeltje, café...) alles moet met de auto. Klein zwembad met beperkte openingsuren (waarom niet vanaf 's morgens 7;00 u tot 22.00u? (nu: 10.00-17.00u) Receptie gesloten op zondag, de dag vlak na de verplichte aankomst op zaterdag, precies de dag dat je info nodig hebt..Huur TV is duur: € 40.00/week en enkel Franse zenders. Receptie weinig op de hoogte van bezienswaardigheden.Het complex ligt in een nieuwe vakantiewijk met veel bouwwerven (lawaai!) uitzicht niet schitterend. Strand moeilijk bereikbaar met buggy's of rolstoelen, te ver voor kinderen te voet.
Gereisd met partner in september 2012

Mooie, nieuwe appartementen dicht bij zee

Persoons_peeters_eb, 29-7-2012

Deze vrij nieuwe appartementen maken delen uit van de groep Goélia en zijn zeer verzorgd. De ruimte is zoals dikwijls naar Franse normen zeer klein. We wisten uit ervaring dat we een 6p moesten boeken ook al zijn we maar met 2 volw en 2 kinderen; en dan nog was dit te klein. Het 2p bed was veel te klein zodat de kinderen deze gebruikt hebben en wij de enkele bedden. De keuken en living zijn zo mini dat je eigenlijk verplicht bent om veel buiten te zijn, wat we ook gedaan hebben, met veel uitstappen ( aanraders zij hier Ile de Nourmoitier en zijn passage du Gois), les Haras du Vendée en Ecomusée Daviaud.

Het domein is zeer verzorgd, veilig en het onthaal is zeer vriendelijk. Zwem is klein maar proper en dagelijks wordt de kwaliteit gemeten. Er is geen winkeltje aanwezig; praktisch is wel dat elke ochtend rond 9u een bakker voor de deur staat. Het weer viel wel tegen (uitzonderlijk voor de streek naar het schijnt, maar dat verhaal hadden we ook vorig jaar in Bretagne gehoord... :) )

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Goélia La Grande Plage in St. Gilles Croix de Vie (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Goélia La Grande Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Goélia La Grande Plage scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.