Vakantiehuis Olonne-sur-Mer

Olonne-sur-Mer

1 review over Vakantiehuis Olonne-sur-Mer in het Nederlands

Super mooi rustig parkje

Marita, 6-1-2011

Dit is een kleinschalig vakantieparkje met in de zomer heerlijk koele huizen zonder airco maar heel koel van binnen. Nog geen 1km van heerlijk zandstrand waar in de zomervakantie ook strandwacht is. Hele aardig verhuurders. Klein zwembad maar wel lekker, wordt iedere morgen open gemaakt en netjes schoongemaakt en 's avonds gesloten. In de huisjes is wasmachine en droger aanwezig. Wij hadden een 6 tot 8 persoons huisje hierin zaten 3 slaapkamers en 2 badkamers en 2 wc's, 1 boven en 1 beneden. Zeer schone huizen, geen stofvlokje te vinden. Toen wij aankwamen werden we heel netjes ontvangen en door het huisje rondgeleid. De verhuurders spreken geen nederlands maar wel engels, duits en frans. Rustige omgeving, 5 minuten rijden naar een supermarkt, mooie plaatsjes in de buurt. We hebben geen dag in 2 weken tijd regen gehad!! Bijna iedere dag aan het strand geweest. Internet mogelijk. Echt de moeite waard!!!!

De site is: www.oasis-sauveterre.com Helaas alleen in Frans duits of engels

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Olonne-sur-Mer in Olonne sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Olonne-sur-Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Olonne-sur-Mer scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: