6,5

Matig

7 reviews over Camping Le Trianon in het Nederlands

Leuk, aangenaam, correct, maar geen wow gevoel

Dirk De Roo, 1-8-2017

Correcte camping, maar ik had er nooit een "5-sterren" ervaring.

De bezoekers van deze camping zijn voor 98% Fransen. Er waren slechts enkele (hoofdzakelijk Franstalige) Belgen en exact 1 Nederlandse gast. Alle actieve communicatie en animatie op de camping is dan ook in het Frans.

Leuke zwembaden, maar in totaal wel te klein op drukke zonnige dagen.

Gereisd familie in juli 2017

een fijne vakantie

karin, 6-9-2016

De camping is goed onderhouden. Het is er proper en het personeel is zeer vriendelijk. Wij hebben genoten van deze vakantie. De stacaravan was naar onze smaak iets te klein, maar het terras heeft veel goedgemaakt.
Gereisd familie in augustus 2016
Camping Club Camping Club Le Trianon ,

Hi Karin,

Thank you very much for having chosen MS Vacances to spend your family holidays !

We are very happy to read your review about your stay at Camping Club Le Trianon 5* !

We are very glad to know that you & your kids have enjoyed our Club 5*.

We forward your compliments to the MS Team and the Direction.

Follow us on Facebook & Instagram with #msvacances.

We would be happy to see you next year at MS for new magic holidays in tribe,

Edith MS Vacances.

Niet aan te raden voor gezin met jonge kinderen

Ken, 11-7-2016

Het zwembad was niet groot, maar voldeed wel aan de verwachtingen, super glijbanen.(slippers meedoen) hiernaast ook een leuke speeltuin. De camping is op een boogscheut van een grote winkel waar je best je inkopen doet omdat de prijzen op de camping zelf overdreven zijn.

Bijna niemand spreekt een andere taal dan Frans, maar het personeel is wel super vriendelijk. Best neem je een visa mee omdat in de camping de waarborg niet kan betaald worden met Belgische bankkaart.

Het cottage was klein, maar net (198), maar parkeren aan de cottage was bijna onmogelijk omdat onze plaats heel erg klein was.

De bedden van de kinderen leken in orde te zijn, maar de pocket veren van ons bed (twijfelaar) zorgden voor pijnlijke nachten, mocht dit nog niet genoeg zijn was de muziek van 'le chapiteau' oorverdovend van 21h tot 00h, niet echt ideaal dus als de kinderen (of jijzelf) willen slapen.

Klagen bij de receptie kan wel,(in het Frans) maar dit is in handen van het recreatieteam die hier blijkbaar zelf over beslissen.

In het kort, dit kan een super vakantie zijn voor 16jarigen, maar voor ouders met kinderen raden we dit niet aan.

Gereisd familie in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Trianon***** bij :

Verzorgde camping met leuke glijbanen.

Fam. K, 4-8-2015

Wij hebben een leuke vakantie gehad. Het was een mooie camping en onze chalet (vendéen) was proper en nog redelijk nieuw denk ik. De glijbanen zijn super voor de kids. De camping is rustig gelegen en je bent op een goede 10 minuten met de auto in Sables d'Olonne. Het enige negatieve was dat het personeel er op een enkeling na alleen maar Frans spraken, wat wel spijtig was voor de kinderen.
Gereisd familie in juli 2015

M. van Weert, 20-8-2007

leuke camping, vriendelijk personeel. Soms wel vies sanitair
Gereisd met partner in augustus 2007

John, 5-8-2007

Net terug van een weekje in de Vendee.

We zaten (2 volw.+2 kids 8-11 jr) in een 8 pers.stacaravan van touroperator.Prima ! bevallen.Niet superruim maar groot genoeg,knus,heerlijk vrij (nr.122). Auto v.d deur,en vrijwel alles binnen redelijk tijdsbestek te bereiken (PER AUTO ! zoals strand,dorp etc.)Zwembad niet al te groot,service prima !! Aanrader !!! Au revoir.Ps koffiezet app.meenemen

Gereisd anders in augustus 2007

Nora (12 Jaar), 25-8-2005

Hallo,

Nou mijn beoordeling is kort maar krachtig: De tent was Super inclusief Douche, w.c. En keuken, Helemaal Top..!

De camping was niet zoveel aan, Het zwembad was wel erg leuk!

Groetjes,

Nora.

p.s. Veel Plezier op de Camping! (als U daar heen gaat)

Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Trianon***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Trianon in Olonne sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Trianon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Trianon scoort een 6.52 uit 10 op basis van 66 reviews.