Bed and Breakfast Le Moulin de l' Etang

Bed and Breakfast Le Moulin de l' Etang
Le Moulin de l' Etang

1 review over Bed and Breakfast Le Moulin de l' Etang in het Nederlands

Een top locatie voor genieten en ontspannen!

hvanderwoerd, 28-8-2011

Wij zijn hier in augustus 2011 een aantal dagen geweest. Zelden een dergelijke mooie en verzorgde chambres d'hotes gezien! Rustig gelegen aan een meer; waar je kunt vissen, zwemmen en varen (met bootjes van de chambres d'hotes). Luxe mooie kamers en een mooie grote tuin met zitjes om te relaxen. Het ontbijt en diner zijn super. Maria kookt fantastisch en weet het een ieder naar de zin te maken. En dan de wijnkelder met erg mooie wijnen. Wij (en onze hond) hebben het hier erg naar de zin gehad. Ook de omgeving is de moeite waard om te verkennen. Tevens een mooie tussenstop onderweg naar het zuiden (of naar het noorden). We gaan hier zeker terug komen.

Eigenaresse is Maria Mizzi en spreekt vloeiend de Engelse taal.

Harry en Thea (en Tara)

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Moulin de l' Etang in Noëllet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Moulin de l' Etang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Moulin de l' Etang scoort een 10 uit 10 op basis van 4 reviews.