6,5

Matig

11 reviews over Camping L'Etournerie in het Nederlands

Nooit meer

G.Tuïnk, 16-6-2017

De camping is zeer fraai. Mooie ruime plaats. Fraai uitzicht over akkers, met bosrand in de verte.

De maaltijd die wij hadden besteld ( bio kip met accompagnement) was voortreffelijk. Goed bereid en netjes opgediend.

Gedurende ons verblijf, 2e week juni, was de camping voor 50 procent bezet. De enorme nadruk die wordt gelegd op

" tijdig reserveren" lijkt daarom nogal overdreven.

Wij hebben ons zeer geërgerd aan de attitude en bejegening van de camping eigenaren/ beheerders. Ze gaven je het gevoel dat je werd gedoogd. Je krijgt het gevoel dat men nolens volens een camping beheert.

Vol met geboden, verboden en voorschriften. Elke dienst, ( gebruik was machine, huren koelkast ) diende tussentijds te worden voldaan, kon niet gewoon op de laatste dag , bij vertrek.

Daarnaast kreeg je ook voortdurend het gevoel continu te worden geobserveerd.

( bye te way: het huren van de koelkast was 4.50 euro per dag. De mogelijkheid om koelelementen even ' n nacht in de vriezer te leggen, iets dat op veel campings min of meer vanzelfsprekend is, was er niet)

De toiletten waren proper. Echter: afwassen, drinkwater tappen, toiletgang en het legen van nachtelijk deposities, in een, weliswaar wat af-geschotte ruimte , is niet meer van deze tijd. Er is klaarblijkelijk voor het laatst in de vorige eeuw in deze voorziening geïnvesteerd.

De onmiddellijke omgeving biedt behalve het fraaie uitzicht vanaf de camping, weinig. Geen aantrekkelijke fiets- of wandeltochten. Het nabije dorp Mareuil sur Lay is ook geen aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2017

op en top genieten!

keetie, 22-8-2016

Dit was ons vierde verblijf op deze camping en wederom een genot! De kleinschaligheid en de rust zijn enorme plus punten. De eigenaren zijn gastvrij en komen geregeld een praatje maken. Wanneer mensen meer op zichzelf zijn, voelen ze dat ook prima aan. De kampeerplaatsen zijn erg ruim. Dit jaar waren we er met 3 honden en dat was geen probleem met de diervriendelijke eigenaren . Uiteraard moet je wel zorgen dat medekampeerders geen 'last' hebben van de hondjes. Sanitair is voldoende, netjes en schoon. Het zwembad is een welkome verkoeling. Het wordt goed onderhouden en schoongehouden. De maaltijden die je kunt bestellen en bij de tent worden gebracht zijn met liefde gemaakt en dat proef je. Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk voor rustzoekers op het platteland

Jacqueline & Albert, 7-8-2016

Afgelegen schitterend op het platteland, 30 km uit de prachtige kustlijn, met vele leuke badplaatsen. Pittoreske dorpjes en landwegen vol met zonnebloemen, maisvelden etc.

Zeker een auto nodig, dichtstbijzijnde dorp waar een supermarkt is, is 3 km verderop.

Wij hebben genoten van al het bovenstaande. Wij stonden niet op de boerencamping maar hadden de Maison Tulipe gehuurd. Heel leuk huisje, luxe, van alle gemakken voorzien, heerlijk groot terras, zeker een aanrader! Een heerlijk zwembadje en gastvrije, behulpzame eigenaren.

Wij hebben alles als positief ervaren.

Wat zeker een plus is, dat het bed was opgemaakt, voldoende badlakens, handdoeken, theedoeken aanwezig en het was echt ruim allemaal en schoon, echt schoon. Ook voldoende opbergruimte voor je eigen spulletjes en goede WiFi.

Gereisd met partner in juli 2016

Naar ons toe zeer onppersoonlijk

De bie, 17-6-2015

Men was niet blij met ons dat wij niet van tevoren wilde reserveren,

Het sanitair is onder de maat, de tegelzetter is heel creatief geweest met restjes tegels. Er mag weleens een ragebol langs de spinnewebben.

Kwalteit van een svr, met de prijs van een 3 sterren caming.

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijke vakantie

Gert en Anneke, 2-9-2014

Deze camping was voor ons rustzoekers een paradijsje. We kunnen alles opnoemen wat ons is bevallen, maar dat is een lang verhaal. Beter is deze camping met hun gastvrije eigenaren en de omgeving zelf te gaan ervaren.

Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2014

een prima camping voor rustzoekers

Coby & Steven, 22-8-2014

Jacky, René en Renée hebben ervoor gekozen hun camping een eigen karakter te geven. L'Etournerie maakt daardoor waar, wat op de site wordt beloofd. Een aanrader voor echte rustzoekers.
Gereisd met partner in juli 2014

Geen goede waardering waardig

Cor Hagens, 21-7-2014

Ruime plekken, fijn zwembad. Schoon sober sanitair. Naar toilet gaan, afwassen en douchen in een ruimte is niet prettig.

Chemisch toilet legen is goed, de kraan zit om de hoek. Daar spoel je het toilet. Een half uur later vult een ander zijn waterflessen met de zelfde slang.

Niet bepaald goed over nagedacht door het beheer.

De dames waren meer bezig met de regels en hadden matige interesse voor de gasten. Een soort hakkerig, bitserige sfeer van ontvangst waarbij meteen duidelijk was 'regels zijn regels'....en daarmee basta.

Drie van de elf weken zijn we gebleven.

Wij hebben alles vooruit betaald -de plek, de stroom en toeristenbelastingen.

Als wij de energie en toeristenbelasting terug hadden gekregen was dat fair geweest.

De informatie over de omgeving was in Frans of Engels. De internet verbinding is slecht (telefoonlijn).

De maaltijden die je kan bestellen voor € 15.- per persoon zijn karig en voldoen geheel niet aan de verwachtingen voldoen.

Gereisd met partner in juni 2014

aanbevelenswaard

Liz van Rijswijk, 4-6-2014

ik heb met een vriendin gelogeerd in Chalet Lavende, een luxe manier van kamperen zoals de site zegt ; dat klopt helemaal ; een volledig ingerichte keuken, een prima bed en een gezellig zit/eet gedeelte ; doordat het stil was op de camping hadden we het sanitair voor onszelf ; sanitair is schoon en ruim ; het is een "rust-camping" mede daardoor is hij kindvrij en voldeed uitstekend aan het doel waar wij ervoor waren ; de camping kijkt uit over een glooiend landschap met een mooi vergezicht en is in de nabijheid van diverse stadjes ; er is geen restaurant maar wel de mogelijkheid om eten te bestellen bij de, naar onze mening ontzettend gastvrije eigenaren van de camping
Gereisd met vrienden in mei 2014

Heerlijk plekje

Antoinette, 6-5-2014

Mooi gelegen camping met ruime plekken.

We vonden de eigenaren zeer vriendelijk en altijd behulpzaam en we hebben er heerlijk gegeten.

Geen luxe sanitair maar wel zeer compleet en heel netjes.

Lekker zwembadje (en verwarmd).

We hebben genoten van de rust!!!

Gereisd met partner in juli 2013

Geen succes!

P. van Schaik, 23-4-2014

Wij vonden het een onaangenaam verblijf. Je moet vooraf betalen en daarna word je telkens herinnerd aan de regels die ook overal opgehangen zijn. De plekken zijn dan wel ruim en mooi, maar de eigenaren lopen iedereen constant in de gaten te houden. Het zijn onverdraagzame mensen

en absoluut niet gastvrij. Ook het eten wat je kan bestellen en bij je tent/caravan op kunt eten was voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Nee, wij komen hier niet terug en zullen het nooit aanbevelen.

Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etournerie in Mareuil sur Lay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etournerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Etournerie scoort een 6.52 uit 10 op basis van 11 reviews.