Beoordelingen Camping Franceloc Zagarella****

31 oktober 2014

Franceloc Zagarella****
126 beoordelingen
Beoordelingen Camping Franceloc Zagarella****
Le Rocher - Route de la tranche, F-85560, Longeville sur Mer (Vendee)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Zagarella**** in Longeville sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Zagarella**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Franceloc Zagarella scoort een 7,5 uit 10, op basis van 126 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Zagarella**** in Longeville sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Zagarella****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Franceloc Zagarella**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 171 vakantiefoto's van Camping Franceloc Zagarella**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Franceloc Zagarella**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Pays de la Loire. Vergelijk Camping Franceloc Zagarella**** met andere accommodaties in Longeville sur Mer (Vendee).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

105 beoordelingen over Franceloc Zagarella****

126 beoordelingen
7,4
7,8
8,4
Toon score en beoordelingen van:
"Prettige camping"vertalen
Tim veen
8,0

27-07-2014 We hebben een erg leuke vakantie gehad op camping Zagarella. We hadden de fietsen meegenomen wat een goeie keuze is gebleken. Het strand en een aantal dorpjes waren met de fiets prima te bereiken via keurige fietspaden.

De caravan(nr.104) was prima, vrij nieuw maar dit type is wel krap. Met name het toilet is zeer krap wat voor eventueel zwaardere of lange mensen wellicht problemen oplevert. Onze caravan was bij aankomst niet goed schoon wat op ons verzoek later nog wel keurig werd schoongemaakt. Onze klacht werd echter door de eigenaresse niet al te vriendelijk ontvangen. De rest van de vakantie is ze wel zeer vriendelijk gebleken.

Het zwembad en de speeltuinen zijn geweldig! Onze dochters hebben zich er prima vermaakt. Supermarkt is simpel maar voldoende, wel lekker brood. Restaurant is prima niet heel bijzonder maar ruim voldoende.

Wat ons betreft een prima camping voor jonge gezinnen

"Voor kinderen een uitstekende "camping""vertalen
Stephan
8,0

24-08-2014 Het woord "camping" is wel ver gezocht omdat de meeste accomadaties bestonden uit mobilhomes. Een mobilhome park is een betere naam. Dit is het enige negatieve, verder alles goed voor elkaar en voor kinderen super! Toiletgebouw gaat wel om 10:30 dicht, dan wordt er een klein toiletje opgedaan.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie camping, alleen het weer valt tegen."vertalen
Arnold
8,0

04-08-2014 Voor het 2e jaar 2 weken naar deze camping geweest op het zelfde plekje 207. Met eigen vouwwagen. Camping bevalt erg goed alleen het weer valt tegen. Zwembad erg leuk alleen voor onze zoon (2) was het echt te koud.De zee was veel warmer. Speeltuin is echt super leuk, Heel wat uurtjes met de kids daar door gebracht.

De beste prijzen en last minutes voor Camping Franceloc Zagarella**** ...

"Leuk met kinderen!"vertalen
DaphneCvB
3,0
10,0

26-07-2014 Leuke kindvriendelijke camping.

Alleen jammer dat er amper NLtalige animatie is ( wordt wel aangeprezen) en wat er te doen is is vaak erg laat ( 22 uur ) !

Wij zaten in caravan 261 , die ligt pal naast het hoofdgebouw, maar we hebben echt totaal geen last gehad van overlast :)

Zwembad sluit al om 20 uur evenals het springkussen wat om die tijd leeg gaat, dus na die tijd is er weinig te doen op de camping met kleine kinderen. gelukkig kun je bij de receptie spelletjes lenen .

Het eten op de camping is redelijk, buiten de camping beter maar dat is pas na 19 uur open .

Al met al was het een erg leuke week en hebben we ons prima vermaakt!

Met jonge kinderen, Juni 2014
"Zeer kindvriendelijke camping"vertalen
meneer de Kraker
6,0

15-07-2014 Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad en in de speeltuin. Dichtbij de camping kan op 2 plaatsen gratis de auto worden geparkeerd bij het strand.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Prima camping"vertalen
ilse_1
7,0

04-08-2013 Wij zijn net terug van 2 weken vakantie,we zaten in een sunshine ,caravan 109.
Deze caravan was prima,alleen slechte matrassen.vriendelijk personeel,het is een kleine overzichtelijke camping met een leuk zwembad,nieuwe glijbaan inderdaad best gevaarlijk.
De stranden zijn prachtig,alleen weinig te doen in de omgeving.
Wij hebben het er prima nar onze zin gehad

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke camping en een mooie omgeving"vertalen
Nicole
7,0

20-09-2013 Wij zijn eind juli/begin augustus 2 weken naar deze camping geweest. We kenden de omgeving al en hebben hier bewust voor gekozen: niet te ver rijden, goed weer (niet te heet), mooi groen en leuke dorpjes (les sables d'olonne, dierentuin). De camping is gezellig druk en van alle gemakken voorzien. Nadeel is wel dat er elke avond animatie is en dus tot laat harde muziek. Nu hadden wij er geen last van maar het zou storend kunnen zijn. Verder prima geschikt voor peuters! De stacaravan was perfect, lekker ruim en fris. En de service erg goed. Als er wat is, komt er meteen iemand het repareren. Zeker een aanrader!

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooi park maar niet echt een camping"vertalen
Arnold
5,0
8,0

07-08-2013 Vind het niet echt een camping. Alleen maar huisjes met af en toe een plaats voor een tent.

Mooi zwembad.

Bij het boeken in februari gevraagd of we in de buurt konden staan van mn schoonouders. Belde ze paar dagen later op of we niet naast elkaar wilde staan. dit was mogelijk als we een dag eerder aan zouden komen dan onze planning was. Dit vonden wij prima. Zelfs daarvoor een dag eerder vrij genomen om dus deze dag eerder aan te kunnen komen. Bij aankomst op de camping bleek de gemaakte afspraak niet mogelijk en hadden we pech. moesten het andere plekje stuk verder weg bij mn schoonouders maar accepteren. Terwijl het in Februari op iniatief van Zagarella een dag eerder zouden kunnen komen zodat we naast elkaar konden staan.Erg slechte service.

Ondanks dat ik het geen camping vind maar meer een centerparcs hebben wij ons er prima vermaakt.

Met jonge kinderen, 2013
"Leuke camping voor jonge gezinnen"vertalen
jeannette
8,0

20-07-2013 We hebben er een heerlijke vakantie gehad! De Nederlandse eigenaresse was heel behulpzaam en flexibel ivm onze vertraging. We kwamen midden in de nacht aan en haar man kwm nog kijken of alles in orde was. Het zwembad is leuk voor kinderen tot ong. 9 jaar. Restaurant is niet super maar de stacaravans vind ik perfect en dat zeg ik echt niet snel! Alles goed schoon en goed onderhouden. Neem wel mierenlokdozen mee want ze doen de polonaise op je terras. Als je caravan 182 hebt, neem dan een parasol mee want ondanks de overkapping heb je weinig schaduw. Het strand, les conches, is ook een aanrader. De annimatie is alleen in het frans. Wij gaan volgend jaar zeker weet!

"Gezellige, franse camping"vertalen
Wendy
8,0

17-08-2013 Wij verbleven in een Sunshine, helemaal prima. Zwembad niet heel groot, wel erg mooi. Nieuwe glijbaan een uitdaging, 1x was genoeg... Lekker eten in een eenvoudig restaurant. Campingwinkel prima. Animatie in het frans, niks mis mee. Geen grote theatershows maar dat hoeft ook niet voor ons. Wij vonden het een fijne camping, lekker overzichtelijk met een leuk sfeertje. Het nabijgelegen bewaakte strand was fantastisch!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?