Beoordelingen Camping Franceloc Zagarella****

29 juli 2014

Franceloc Zagarella****
121 beoordelingen
Beoordelingen Camping Franceloc Zagarella****
Le Rocher - Route de la tranche, F-85560, Longeville sur Mer (Vendee)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Zagarella**** in Longeville sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Zagarella**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Franceloc Zagarella scoort een 7,5 uit 10, op basis van 121 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Zagarella**** in Longeville sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Zagarella****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Franceloc Zagarella**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 164 vakantiefoto's van Camping Franceloc Zagarella**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Franceloc Zagarella**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Pays de la Loire. Vergelijk Camping Franceloc Zagarella**** met andere accommodaties in Longeville sur Mer (Vendee).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

101 beoordelingen over Franceloc Zagarella****

121 beoordelingen
7,4
7,9
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuk met kinderen!"vertalen
DaphneCvB
3,0
10,0

26-07-2014 Leuke kindvriendelijke camping.

Alleen jammer dat er amper NLtalige animatie is ( wordt wel aangeprezen) en wat er te doen is is vaak erg laat ( 22 uur ) !

Wij zaten in caravan 261 , die ligt pal naast het hoofdgebouw, maar we hebben echt totaal geen last gehad van overlast :)

Zwembad sluit al om 20 uur evenals het springkussen wat om die tijd leeg gaat, dus na die tijd is er weinig te doen op de camping met kleine kinderen. gelukkig kun je bij de receptie spelletjes lenen .

Het eten op de camping is redelijk, buiten de camping beter maar dat is pas na 19 uur open .

Al met al was het een erg leuke week en hebben we ons prima vermaakt!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Zeer kindvriendelijke camping"vertalen
meneer de Kraker
6,0

15-07-2014 Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad en in de speeltuin. Dichtbij de camping kan op 2 plaatsen gratis de auto worden geparkeerd bij het strand.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Prima camping"vertalen
ilse_1
7,0

04-08-2013 Wij zijn net terug van 2 weken vakantie,we zaten in een sunshine ,caravan 109.
Deze caravan was prima,alleen slechte matrassen.vriendelijk personeel,het is een kleine overzichtelijke camping met een leuk zwembad,nieuwe glijbaan inderdaad best gevaarlijk.
De stranden zijn prachtig,alleen weinig te doen in de omgeving.
Wij hebben het er prima nar onze zin gehad

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Franceloc Zagarella**** b...

met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke camping en een mooie omgeving"vertalen
Nicole
7,0

20-09-2013 Wij zijn eind juli/begin augustus 2 weken naar deze camping geweest. We kenden de omgeving al en hebben hier bewust voor gekozen: niet te ver rijden, goed weer (niet te heet), mooi groen en leuke dorpjes (les sables d'olonne, dierentuin). De camping is gezellig druk en van alle gemakken voorzien. Nadeel is wel dat er elke avond animatie is en dus tot laat harde muziek. Nu hadden wij er geen last van maar het zou storend kunnen zijn. Verder prima geschikt voor peuters! De stacaravan was perfect, lekker ruim en fris. En de service erg goed. Als er wat is, komt er meteen iemand het repareren. Zeker een aanrader!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooi park maar niet echt een camping"vertalen
Arnold
5,0
8,0

07-08-2013 Vind het niet echt een camping. Alleen maar huisjes met af en toe een plaats voor een tent.

Mooi zwembad.

Bij het boeken in februari gevraagd of we in de buurt konden staan van mn schoonouders. Belde ze paar dagen later op of we niet naast elkaar wilde staan. dit was mogelijk als we een dag eerder aan zouden komen dan onze planning was. Dit vonden wij prima. Zelfs daarvoor een dag eerder vrij genomen om dus deze dag eerder aan te kunnen komen. Bij aankomst op de camping bleek de gemaakte afspraak niet mogelijk en hadden we pech. moesten het andere plekje stuk verder weg bij mn schoonouders maar accepteren. Terwijl het in Februari op iniatief van Zagarella een dag eerder zouden kunnen komen zodat we naast elkaar konden staan.Erg slechte service.

Ondanks dat ik het geen camping vind maar meer een centerparcs hebben wij ons er prima vermaakt.

met jonge kinderen, 2013
"Leuke camping voor jonge gezinnen"vertalen
jeannette
8,0

20-07-2013 We hebben er een heerlijke vakantie gehad! De Nederlandse eigenaresse was heel behulpzaam en flexibel ivm onze vertraging. We kwamen midden in de nacht aan en haar man kwm nog kijken of alles in orde was. Het zwembad is leuk voor kinderen tot ong. 9 jaar. Restaurant is niet super maar de stacaravans vind ik perfect en dat zeg ik echt niet snel! Alles goed schoon en goed onderhouden. Neem wel mierenlokdozen mee want ze doen de polonaise op je terras. Als je caravan 182 hebt, neem dan een parasol mee want ondanks de overkapping heb je weinig schaduw. Het strand, les conches, is ook een aanrader. De annimatie is alleen in het frans. Wij gaan volgend jaar zeker weet!

"Gezellige, franse camping"vertalen
Wendy
8,0

17-08-2013 Wij verbleven in een Sunshine, helemaal prima. Zwembad niet heel groot, wel erg mooi. Nieuwe glijbaan een uitdaging, 1x was genoeg... Lekker eten in een eenvoudig restaurant. Campingwinkel prima. Animatie in het frans, niks mis mee. Geen grote theatershows maar dat hoeft ook niet voor ons. Wij vonden het een fijne camping, lekker overzichtelijk met een leuk sfeertje. Het nabijgelegen bewaakte strand was fantastisch!

"In het centrum rumoerig"vertalen
dennis
4,0

04-08-2013 Wij zaten redelijk bij het centrum. Dat betekende elke avond tot 23:30 uur gillende kinderen in de speeltuin en op het opblaaskussen. De muziek, karaoke,bands tot 00:00 uur. Daarna nog een uur gegil en gejoel voordat het rustig werd.
Het zwembad is perfect voor de kleintjes met het pirateneiland en het bad zelf. maar de nieuwe glijbaan attractie is gevaarlijker dan je denkt. (er liepen relatief veel mensen rond in het gips)
Restaurant is ok. Pizza's en patat goed te doen.
Caravan ok, douche was echter niet ok door telkens na 30 seconden warm water weer ijskoud te worden.
Prima vakantie gehad door zwembad en strand, maar avondrust hebben we niet gevonden. Zorg dus dat je achterin het park zit. Als je wel van de rumoer en het annimatieleven houdt is voorin prima natuurlijk
Kustplaatsjes zijn leuk voor een kort bezoekje.
Jeu de boules liefhebbers kunnen hun hart ophalen daar er elke dag een toernooi gespeeld wordt

met jonge kinderen, Juli 2013
"Voor de tweede keer een fijne vakantie."vertalen
Susan
5,0

08-08-2013 Dit keer met de eigen caravan naar Zagarella geweest en weer een fijne vakantie gehad. Mooie ruime plek met schaduw. Het sanitair was verouderd en niet zo schoon. Daarnaast ging het sanitair om 22.30 uur op slot. Dat hebben wij nog nooit eerder meegemaakt. We gingen min of meer verplicht vroeg naar bed terwijl het nog tot veel later rumoerig op de camping was.. Verder prachtig weer gehad en genoten van het zwembad en de stranden. La Rochelle is een aanrader om een dagje heen te gaan. Leuk stadje met aquarium.

"Supervakantie gehad"vertalen
Monique
8,0

23-07-2013 Twee weken verbleven we in een sunshine mobile home met z'n drietjes. Zoontje van 2 heeft zich prima vermaakt. Speeltuin was eigenlijk voor wat grotere kinderen, maar hij kon er wel lekker spelen, al dan niet met hulp van ons. Het zwembad was super,vooral het piratenbad voor jongere kinderen. Animatie was ook voor wat oudere kinderen.zag er wel leuk uit. Caravan was netjes en goed verzorgd. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Strand in Rocher prima, maar in dorpje ernaast meer parkeerruimte en rustiger voor ons gevoel. Piratenkasteel in Avrille was geweldig voor kinderen. Zoo des Sables leuk voor een paar uurtjes met (vooral jonge) kinderen. Voor oudere kinderen leek er in de omgeving veel te beleven. Kortom, goed genoten! Aanbeveling voor anderen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?