Beoordelingen Camping Franceloc Zagarella****

25 april 2014

Franceloc Zagarella****
116 beoordelingen
Beoordelingen Camping Franceloc Zagarella****
Le Rocher - Route de la tranche, F-85560, Longeville sur Mer (Vendee)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Zagarella**** in Longeville sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Zagarella**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Franceloc Zagarella scoort een 7,5 uit 10, op basis van 116 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Zagarella**** in Longeville sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Zagarella****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Franceloc Zagarella**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 109 vakantiefoto's van Camping Franceloc Zagarella**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Franceloc Zagarella**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Pays de la Loire. Vergelijk Camping Franceloc Zagarella**** met andere accommodaties in Longeville sur Mer (Vendee).
Even geduld a.u.b.

7,4
7,8
6,9
6,8
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2013
"Prima camping"vertalen
ilse_1
7,0

4-8-2013 Wij zijn net terug van 2 weken vakantie,we zaten in een sunshine ,caravan 109.
Deze caravan was prima,alleen slechte matrassen.vriendelijk personeel,het is een kleine overzichtelijke camping met een leuk zwembad,nieuwe glijbaan inderdaad best gevaarlijk.
De stranden zijn prachtig,alleen weinig te doen in de omgeving.
Wij hebben het er prima nar onze zin gehad

met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke camping en een mooie omgeving"vertalen
Nicole
9,0
7,0

20-9-2013 Wij zijn eind juli/begin augustus 2 weken naar deze camping geweest. We kenden de omgeving al en hebben hier bewust voor gekozen: niet te ver rijden, goed weer (niet te heet), mooi groen en leuke dorpjes (les sables d'olonne, dierentuin). De camping is gezellig druk en van alle gemakken voorzien. Nadeel is wel dat er elke avond animatie is en dus tot laat harde muziek. Nu hadden wij er geen last van maar het zou storend kunnen zijn. Verder prima geschikt voor peuters! De stacaravan was perfect, lekker ruim en fris. En de service erg goed. Als er wat is, komt er meteen iemand het repareren. Zeker een aanrader!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooi park maar niet echt een camping"vertalen
Arnold
5,0
8,0

7-8-2013 Vind het niet echt een camping. Alleen maar huisjes met af en toe een plaats voor een tent.

Mooi zwembad.

Bij het boeken in februari gevraagd of we in de buurt konden staan van mn schoonouders. Belde ze paar dagen later op of we niet naast elkaar wilde staan. dit was mogelijk als we een dag eerder aan zouden komen dan onze planning was. Dit vonden wij prima. Zelfs daarvoor een dag eerder vrij genomen om dus deze dag eerder aan te kunnen komen. Bij aankomst op de camping bleek de gemaakte afspraak niet mogelijk en hadden we pech. moesten het andere plekje stuk verder weg bij mn schoonouders maar accepteren. Terwijl het in Februari op iniatief van Zagarella een dag eerder zouden kunnen komen zodat we naast elkaar konden staan.Erg slechte service.

Ondanks dat ik het geen camping vind maar meer een centerparcs hebben wij ons er prima vermaakt.

met jonge kinderen, 2013
"Leuke camping voor jonge gezinnen"vertalen
jeannette
8,0

20-7-2013 We hebben er een heerlijke vakantie gehad! De Nederlandse eigenaresse was heel behulpzaam en flexibel ivm onze vertraging. We kwamen midden in de nacht aan en haar man kwm nog kijken of alles in orde was. Het zwembad is leuk voor kinderen tot ong. 9 jaar. Restaurant is niet super maar de stacaravans vind ik perfect en dat zeg ik echt niet snel! Alles goed schoon en goed onderhouden. Neem wel mierenlokdozen mee want ze doen de polonaise op je terras. Als je caravan 182 hebt, neem dan een parasol mee want ondanks de overkapping heb je weinig schaduw. Het strand, les conches, is ook een aanrader. De annimatie is alleen in het frans. Wij gaan volgend jaar zeker weet!

"Gezellige, franse camping"vertalen
Wendy
8,0

17-8-2013 Wij verbleven in een Sunshine, helemaal prima. Zwembad niet heel groot, wel erg mooi. Nieuwe glijbaan een uitdaging, 1x was genoeg... Lekker eten in een eenvoudig restaurant. Campingwinkel prima. Animatie in het frans, niks mis mee. Geen grote theatershows maar dat hoeft ook niet voor ons. Wij vonden het een fijne camping, lekker overzichtelijk met een leuk sfeertje. Het nabijgelegen bewaakte strand was fantastisch!

"In het centrum rumoerig"vertalen
dennis
4,0

4-8-2013 Wij zaten redelijk bij het centrum. Dat betekende elke avond tot 23:30 uur gillende kinderen in de speeltuin en op het opblaaskussen. De muziek, karaoke,bands tot 00:00 uur. Daarna nog een uur gegil en gejoel voordat het rustig werd.
Het zwembad is perfect voor de kleintjes met het pirateneiland en het bad zelf. maar de nieuwe glijbaan attractie is gevaarlijker dan je denkt. (er liepen relatief veel mensen rond in het gips)
Restaurant is ok. Pizza's en patat goed te doen.
Caravan ok, douche was echter niet ok door telkens na 30 seconden warm water weer ijskoud te worden.
Prima vakantie gehad door zwembad en strand, maar avondrust hebben we niet gevonden. Zorg dus dat je achterin het park zit. Als je wel van de rumoer en het annimatieleven houdt is voorin prima natuurlijk
Kustplaatsjes zijn leuk voor een kort bezoekje.
Jeu de boules liefhebbers kunnen hun hart ophalen daar er elke dag een toernooi gespeeld wordt

met jonge kinderen, Juli 2013
"Voor de tweede keer een fijne vakantie."vertalen
Susan
5,0

8-8-2013 Dit keer met de eigen caravan naar Zagarella geweest en weer een fijne vakantie gehad. Mooie ruime plek met schaduw. Het sanitair was verouderd en niet zo schoon. Daarnaast ging het sanitair om 22.30 uur op slot. Dat hebben wij nog nooit eerder meegemaakt. We gingen min of meer verplicht vroeg naar bed terwijl het nog tot veel later rumoerig op de camping was.. Verder prachtig weer gehad en genoten van het zwembad en de stranden. La Rochelle is een aanrader om een dagje heen te gaan. Leuk stadje met aquarium.

"Supervakantie gehad"vertalen
Monique
8,0

23-7-2013 Twee weken verbleven we in een sunshine mobile home met z'n drietjes. Zoontje van 2 heeft zich prima vermaakt. Speeltuin was eigenlijk voor wat grotere kinderen, maar hij kon er wel lekker spelen, al dan niet met hulp van ons. Het zwembad was super,vooral het piratenbad voor jongere kinderen. Animatie was ook voor wat oudere kinderen.zag er wel leuk uit. Caravan was netjes en goed verzorgd. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Strand in Rocher prima, maar in dorpje ernaast meer parkeerruimte en rustiger voor ons gevoel. Piratenkasteel in Avrille was geweldig voor kinderen. Zoo des Sables leuk voor een paar uurtjes met (vooral jonge) kinderen. Voor oudere kinderen leek er in de omgeving veel te beleven. Kortom, goed genoten! Aanbeveling voor anderen.

"Erg leuke vakantie gehad"vertalen
Miranda
7,0

7-8-2013 Afgelopen juli 2wk met gezin (kids bijna 2 en 4.5) een habana Top Presta geboekt met een paar voorkeurswensen. Hier is helemaal aan voldaan! Was de eerste keer dat we een stacaravan hebben geboekt. Mooie acco, erg nieuw (2012) en van alle gemakken voorzien. Veel bergruimte. Mooi zwembad met voldoende ligbedden en prima speeltuin voor onze 4-jarige. Peuter heeft zich prima vermaakt in het zand met emmer en schep. Mooie, nette stranden in omgeving. Leuk om te doen: Sables d'Olonne, La Rochelle en voor de kids Chateau de Talmont en Chateau des Aventuriers. Leuk plaatsjes in de omgeving. Geen (over)last gehad van animatie of drukte, ondanks dat we vooraan op het park zaten. In winkeltje vanalles te krijgen, uiteraard wel duurder dan in supermarkt. Restaurant was prima voor de vakantie, dan hoeven we niet superluxe te eten.
Let wel: wanneer je babybed huurt, deze is zonder matras!!

met jonge kinderen, Juni 2013
"Leuke camping, maar volgend jaar een andere..."vertalen
B.
6,0

25-7-2013 De eerste 3 weken van juli een Resort ++ Top Presta gehuurd. Een nagenoeg nieuw mobilhome voorzien van o.a. airco, afwasmachine, top! De airco was geen luxe met temperaturen van meer dan 35 graden! Eerste 2 weken waren vrij rustig met vooral gezinnen met jonge kinderen, 85% Fransen en 15% overig. De 3e week werd de camping 'overgenomen' door wat oudere jeugd van ca. 16 jaar. Deze waren nogal aanwezig in het binnenbad en 's-nachts wel eens luidruchtig over de camping. Leuk zwembad, jammer dat er geen parasols waren. Spacebowl zag er leuk uit, maar ook wat ongelukjes gezien hierin...Een pluspunt was zeker de bioscoop! Eten viel wat tegen, pizza's, hamburgers staan niet echt in verhouding met de prijs-kwaliteit (rauw). Winkeltje heeft de noodzakelijke spulletjes, animatie in het Frans met vooral Flashmobs en promotiefilmpjes voor de camping. Loopafstand naar het strand is zeker een half uur. Omgeving prachtig met leuke dorpjes en mooie stranden, te bereiken binnen 5 minuten met de auto!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?