Camping Capfun Le Zagarella ****

7,8

124 reviews over Camping Capfun Le Zagarella in het Nederlands

Viel tegen

Marleen, 30-7-2017

Zwembad, speeltuinen en animatie waren perfect voor onze kids van 6 en 2 jaar. Ze genieten volop. Dichtbij diverse leuke stranden waar je met de auto zo bent. Wij vonden erg tegenvallen de accomodaties. Chalets zijn veelal oud en viezig gevalletjes oude meuk. Schoon was de onze ook niet. De chalets staan dicht op elkaar geen privacy en de eigen auto moet bij je chalet. Je moet je kids constant in de gaten houden want er rijden constant autos.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen

Jurgen de coster, 9-7-2017

Capfun staat vanaf nu op mijn checklist bij het plannen van mijn volgende vakantie
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een leuke plek

Christine, 8-7-2017

Zagerella camping : we lagen op een dood lopend straatje waar het heel rustig was , de caravan met uitgeruste airco en vaatwasser was wel top . Ons dochter van 10 vond het in alle opzichten super alleen jammer dat haar Sandalen aan het zwembad gestolen waren. onze zoon van 16 vond het iets minder maar alsnog fijn , het eten wat je krijgt in het restaurant is zeer klein en echt goede eters zijn we niet. De mosselavond is af te raden als je geen Frans kent want Engels en Nederlands kennen ze niet terwijl er op de site staat Nederlandse animatie is gebaseerd op de Nederlanders hun vakantie. Aan het zwembad is er een bal verbod en de drank is zeer prijzig. De u markt is zeer aan te raden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Capfun Le Zagarella bij:

Gezellige camping met genoeg vermaak

Mw. Engels, 7-7-2017

De stacaravan bood genoeg ruimte voor ons en er hadden meer mensen bij gekund. Het bed lag lekker, we konden goed koken. Er was een keer iets kapot aan de koelkast en daar werd meteen iemand voor geregeld om het te maken. Het zwembad was erg lekker en heeft ook een leuk uiterlijk door de rotsen. Het is hierdoor geen standaard zwembad. Het heeft ook ruimte voor kleinere kinderen, mocht dat nodig zijn. Er was een winkeltje waar we nog wel eens last minute iets konden kopen, het restaurant serveert lekker eten en het personeel is erg vriendelijk en wil graag helpen als er iets is. Ook kun je in de omgeving goed naar het strand. Wij vonden het net iets te ver om te lopen, maar het is mogelijk. Er is wel genoeg parkeergelegenheid. Ook is er een grote supermarkt in de buurt waar je alles kunt vinden en daarnaast ook een goedkoop tankstation. Er valt niet heel veel te ondernemen buiten de camping. Een grote stad dichtbij is La Rochelle, die was wel erg leuk om te bezoeken.
    Gereisd met partner in juli 2016

Super zwembaden, drukke camping

Anoniem, 14-11-2016

Drukke camping met krappe plekjes voor stacaravans, chalets en relatief weinig tenten. Veel Fransen en de Nederlanders die er zijn, verblijven veelal in stacaravans via touroperators. Restaurant oogt ongezellig maar het eten is heerlijk. Supermarktwinkel aanwezig maar absurd duur, vlakbij in het dorp een nieuwe, grote supermarkt.

Naar het strand heen en terug wandelen was voor ons (met kinderen van 7, 5 en 4) echt te ver. Met de auto prima. Stranden druk maar groot en een fantastische zee mee hoge golven waar bodyboarden top is.

Zwembaden en speelgelegenheden voor de kinderen op de camping zijn werkelijk fantastisch, daar hadden wij deze camping op uitgezocht. Als je rust en ruimte wilt, moet je er elders zijn.

Camping ligt aan een drukke doorgaande weg.

Leuke camping!

Jonker, 27-9-2016

We hebben hier een leuke vakantie gehad. Het zwembad is leuk, vooral de trechter glijbaan was favoriet! Enige nadeel vond ik dat er geen toilet is bij het zwembad, alleen een nogal vieze vlakbij de receptie. Van de animatie hebben onze kinderen geen gebruik gemaakt, maar het zag er wel leuk uit. De minidisco is al om 18 uur en stelt niet heel veel voor. De speeltuin is heel leuk en anders dan anders! Naar het strand moet je met de auto, lopen is net te ver. Het strand bij St Vincent-sur Yard vonden wij het mooist en ruim parkeren, maar ook Jard sur Mer is mooi. De omgeving is vrij vlak maar er zijn genoeg leuke dingen te doen. Badplaats Sables d'Olonne is zeker de moeite waard, in de wijk Quartier Penotte zijn allemaal prachtige mozaïeken van schelpen gemaakt. En je hebt er het smalste straatje van Europa, Rue de l'Enfer van 53 cm breed. In Poiroux is een honingboerderij 'La folie de Finfarine', heel leuk voor kinderen met een speurtocht en bijenmuseum.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Kids top geamuseerd

Laurie, 2-9-2016

La rochelle is 1,5 uur rijden vanaf de camping,maar zeer de moeite waard.. Als je van de camping af rijd en dan naar links ben je binnen 10 min bij de grote super U..we hadden een 6 p sta caravan met z'n 3e,genoeg plaats.. Lagen kort bij speeltuin en zwembad..
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Aanrader voor kinderen tot en met 11 jaar

Petra, 8-8-2016

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Overzichtelijke camping met mobilhomes; centraal gelegen grote speeltuin waar volop gespeeld wordt. Zwembad perfect en veel te doen, binnenzwembad is altijd open met zijn open deuren. Bij de receptie zit regelmatig een Nederlands sprekende vrouw en bij de animatie ook 1 Nederlander. Super fijn. Verder hebben de kinderen geen last gehad van de Franstalige animatie; het was gewoon gezellig. Zeker voor dochterlief van 4 jaar was de animatie met Carabouille een feestje. In de omgeving inderdaad niet veel te doen. Strand is leuk in zowel Longeville Sur Mer (gratis parkeren) maar ook in La Tranche sur Mer (betaald parkeren). Bekijk eens het schema eb en vloed om een keer krabbetjes te kunnen zoeken. Supermarkt op camping verkoopt een aantal Nederlandse producten, slimmer is om zelf mee te nemen, bijv. Satésaus, Tomatensoep, Majonaise). Afhaalpizza is goed, patat en snacks vielen tegen en waren duur.

Aanrader wat ons betreft, wij zouden zo weer terug gaan.

fijne kindervriendelijke locatie

jackh1957, 4-8-2016

Camping.....? Dat is het eigenlijk niet meer. Met ongeveer 20 campingplaatsen en 280 mobile homes valt er hier weinig te kamperen. Dat is overigens geen kritiek, want het verblijf hier was aangenaam. De camping is niet te groot, dus lekker overzichtelijk. De mobile homes staat weliswaar vaak dicht op elkaar, maar niet zodanig dat je geen privacy hebt. De inrichting is ruim voldoende, alleen de matrassen....dat blijft in de mobile homes een kwetsbaar iets. De speeltuin en het zwembad zijn erg mooi, onze kinderen van 4 en 6 hebben zich er prima vermaakt.

Nadeel toch wel is de omgeving, er is niet zoveel te doen. Het is een streek waar je vooral heen moet gaan als je houd van zon, zee en strand. Overigens is een dagje strand het beste te doen met de auto, wandelend ben je gauw een dik half uur onderweg. Met een paar dagen regen, niet zeldzaam in deze streek, is zoeken van vermaak veelal lastig. Een tip tijdens deze dagen kan zijn het piraten puzzlekasteel in Avrille.

Prima camping!

Henk, 1-8-2016

Deze camping voorziet in veel en gedurende ons verblijf was er geweldig veel animatie voor jong en minder jong. Ook het zwemparadijs geeft veel vertier. Wel eventjes opletten dat er hier en daar een afstapje is of scherpe rand.

Bij aankomst wordt je opgevangen en zit je heel snel in je gehuurde stacaravan. Deze staan behoorlijk dicht op elkaar, maar toch is er ruim plaats voor 1 auto.

Stacaravan was erg schoon bij aankomst. wel even opletten, je moet de caravan ook zelf weer schoon opleveren (anders ben je 90 eur borg kwijt).

bedden zijn prima. Kussens nemen we zelf altijd mee. Wel even een eigen broodmes meenemen, met al het stokbrood erg handig. Ook een waterkoker ontbreekt, maar voor de rest is er ruim voldoende in de keuken aanwezig.

Veel op de ruime veranda gegeten. Gekookt op onze eigen skottlebraai. Gas bbq is toegestaan, rest niet.

In de speelplaats heeft onze jongste van 4 zich uitstekend vermaakt. helaas betekend het wel dat ie er altijd vies van werd vanwege het zand, maar dat drukte de pret niet.

Naar het strand lopen kan maar is eigenlijk niet te doen. 1 km wordt aangegeven, maar dit is hemelsbreed. feitelijk is het 2,5 km. Wel goed te doen met de auto, ruime parkeerplaats en strandwacht toezicht.

In Longville is er een HyperCasino, prima supermarkt, maar vrij prijzig. in La Tranche sur mer (ong 7 a 8 km van de camping af) is er een Super U te vinden. 31 kassa's, dat zegt genoeg.... prima supermarkt en stuk voordeliger.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Capfun Le Zagarella bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Zagarella in Longeville sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Zagarella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Le Zagarella scoort een 7.78 uit 10 op basis van 151 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: