Camping Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire) ****

Camping Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire)
Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire)

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire) bij:

35 reviews over Camping Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire) in het Nederlands

Kindvriendelijke camping

M. De Vos, 5-8-2017

Leuke camping, veel te doen voor kinderen (trampolines, springkussens, speeltuintje, zwembaden, kinderboerderij). Alles zelf te lopen voor kinderen. Nieuw en schoon sanitair. Tent gehuurd via Juliette tent vakanties, was ook prima. Qua eten alleen afhaal. Wel mogelijkheid om brood te bestellen. Hele leuke (Nederlandstalige en Franstalige) animatie.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke gezinscamping

Hhhhhhhh, 2-8-2017

Gezellige kleine camping. Redelijke ruime kampeerplekken.

Alle voorzieningen prima in orde. Toiletten en douches netjes en schoon.

Gemengd publiek, veel fransen en nederlanders. Verder wat engelsen en belgen. Er is nederlandse en franse animatie.

Overzichtelijke camping, kinderen kunnen vrij rondlopen. Prima zwembad. Erg leuk zijn de publieke vaste bbq's, die voor de campinggasten beschikbaar zijn.

Bij de bar alleen pizza's en hamburgers te krijgen (afhaal). Maar in de buurt genoeg restaurantjes (pizzeria, creperie ed.)

In de omgeving genoeg te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Er gebeurt veel op de camping. Nu nieuw sanitair.

Edward, 26-4-2017

Wat gebeurt er veel op de camping! De nieuwe eigenaren hebben de afgelopen winter hard gewerkt. De oude sanitairblokken zijn helemaal verwijderd en daarvoor in de plaats is er geheel nieuw sanitair gekomen. Ziet er mooi en verzorgd uit. Er is veel geschilderd en gerenoveerd en ook is er een kinderboerderijtje bijgekomen met de eerste geitjes.

Er zijn veel speelattributen voor de kinderen gekomen (opblaaskussens, trampolines en voetbalnetkooi.

Ik vind het steeds mooier worden op Les Voiles d'Anjou en het blijft een heerlijke plek om de zeer interessante omgeving te verkennen. Er is echt heel veel te zien en te doen in de directe omgeving. Van kastelen tot grotten, van een dierentuin tot musea en van sportieve activiteiten tot moderne winkelsteden als Angers en Saumur.

Een absolute aanraden om de Anjou te verkennen.

Gereisd met vrienden in april 2017

Fijne camping

Marianne, 22-8-2016

Geen grote camping maar wel met alle faciliteiten. Zwembad, trampolines en luchtkussens erg leuk voor de kinderen. Redelijk ruime plaatsen, ontvangst bij de receptie kan beter. Ander nadeel vonden wij de entertainment 's avonds, deze is over de hele camping te horen en vrij luid (stopt wel rond 11 uur). Voor de rest prima vakantie gehad, zeer mooie omgeving maar ook op de camping is het heerlijk toeven.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Leuk, met verbeterpunten

Eric, 18-8-2016

Leuke,kleinschalige camping. Mn geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, pubers zullen zich snel vervelen. Goede animatie / kidsclub. Sanitair is deels verouderd doch goed schoongemaakt . Prima ligging voor uitstapjes. Wisseling van Flowercampings naar Yelloh laat weinig verschillen zien, behoudens prijsstijging. Vertrek oude en zeer betrokken eigenaren is erg jammer, nieuw eigenaren echtpaar kan en moet veel gastvrijer en vriendelijker overkomen. Kan amper een begroeting vanaf, bewust negeren bij bestelling ijs voor kinderen bij bar etc.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

charmecamping? echt niet!

m., 14-8-2016

We werden welkom geheten met 'nom?' En daarna, verveeld, 'name?'. Het andere wat gezegd werd, was het nummer van onze plek. Verder niks.

Camping heeft elke avond vermaak tot 23.00 uur. Dit vermaak hoor je over de hele camping.

Sanitairgebouw is klein voor veel mensen. Vaak wachten tot je kan douchen of naar toilet kan.

Camping ligt niet op een mooie plek, maar wél op loopafstand van dorpje met goede bakkers/ supermarktje/ Loire. Ligging is verder prima voor het maken van uitstapjes. Waarom deze camping in het charmeboekje stond van de Anwb is voor ons echt een raadsel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

geen 4 sterren

c. Schaafsma, 23-6-2016

Aardige camping. Eigenaar vonden wij niet zo vriendelijk. Geen enthousiasme. In een bepaalde gelatenheid werden we te woord gestaan. Receptie niet open op aangegeven tijden. Ruimte met toeristische info afgesloten of onder begeleiding van de beheerder. Op plaats 68 gestaan.. Liep een kunststof waterleiding bovengronds door de heggen (in de zon) over een 4 tal plaatsen. Foto aanwezig en dit bij 33 graden. Er was een breuk in de leiding zodat we geen water op de plaats hadden. Sanitair goed schoon en heet water beschikbaar. Prima douche. Afbakening van plaatsen door heggen die goed onderhouden zijn. Prima uitvalbasis voor uitstapjes in de Anjou streek. Trein is soms hoorbaar maar niet hinderlijk.
    Gereisd met partner in juni 2016

Netjes, goede sfeer en zeer veel te doen

TOP!, 15-8-2015

De camping is ruim opgezet maar is niet groot. Hierdoor was het voor onze kinderen van 3 en 5 prima te doen om zelf over de camping te bewegen. De meiden van de animatie zijn super! Niet te gekke en extreme dingen maar gewoon leuke kleine activiteiten. 's avonds word er ook regelmatig wat georganiseerd maar als je hier niet aan mee doet heb je er verder ook geen last van. Sanitair word 2 tot 3x per dag zeer goed schoongemaakt. Nooit zonder wc papier of op een vieze toilet gezeten. Het enige wat we misten bij het zwembad was een toilet. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. De pizza's waren prima! In de omgeving is zeer veel te doen. Kastelen, fietsen maar ga zeker naar de dierentuin en het kangaroepark. Wij hadden een tent gehuurd via Juliette tentvakanties, top!) Het is dat we nooit 2x naar dezelfde camping gaan maar anders had ik gezegd: tot volgend jaar!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Leuke camping

Evelien, 14-8-2015

Camping Val de Loire is een kleine, zeer overzichtelijke camping. Onze kinderen (in de leeftijd van 4 t/m 10 jaar) konden op eigen houtje overal naar toe gaan (zwembad, trampolines, luchtkussens, speeltuin, tafeltennis, jeu de boulesbanen).

Leuk zwembad, helaas geen glijbaan.

Animatie was iedere week hetzelfde, begon voor kleine kinderen wel erg laat pas vanaf 21.00 uur.

Stacaravan (maxi luxe, 35 m met veranda) was fantastisch (nummer 110). Zeer ruim voor ons 5 personen. Veel gebruik gemaakt van de ruime veranda. Ruime plaatsen met veel privacy.

Helaas vonden we dat er wat weinig te doen was in de omgeving, was direct een heel stuk rijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Zeer gastvrij, maar voorzieningen kunnen beter

JW, 20-9-2014

Afgekomen op de woorden 'oorverdovende stilte' uit de gids charmecampings. Helaas wordt dat niet waargemaakt. De verkeersweg en spoorlijn zijn over de hele camping goed te horen. Gevolg = slechte nachtrust. Positief: het zeer gastvrije eigenarenechtpaar, de zeer ruime staplaatsen afgebakend door een mooie hoge heg, de ligging tov bezienswaardigheden in het Loiredal, wifi. Kan beter: (schoonmaak van) het sanitair, algehele uitstraling: het terrein maakt een rommelige indruk. Persoonlijk hechten wij meer waarde aan goed sanitair en netheid dan aan animatie of een kidsclub. Tijdens de vakantie vermaken kinderen zichzelf wel.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire) in Les Rosiers-sur-Loire (Maine et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire) scoort een 7.98 uit 10 op basis van 39 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: