Hotel Novotel Le Mans Est ***

Hotel Novotel Le Mans Est
Novotel Le Mans Est

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel Le Mans Est bij:

1 review over Hotel Novotel Le Mans Est in het Nederlands

Volgende keer ergens anders boeken

B v Dam, 7-5-2017

Wij hebben dit hotel als overnachtings hotel gereserveerd.

Personeel is wel vriendelijk maar spreken alleen frans, een enkeling een heel klein beetje engels.

Toen wij in de bar wat drinken wilde bestellen was er niemand om je te helpen, de bar man had het te druk met zijn vrouwelijke collega in het restaurant, die vond hij leuker dan de klanten aan de bar.

Het ontbijt was echt slecht, je kon vanaf 7:00 uur ontbijten en om 8:00 uur, toen wij aan kwamen was alles op.

De in de magnetron opgewarmde bacon werd in de warmhoud bak gegooid, wel 5 stukjes, als je probeerde er 1 te pakken plakte de rest eraan vast, vervelend als iedereen gelijk op die paar plakjes bacon dook. De eieren heeft nog 45 minuten geduurd voordat deze klaar waren, en ook hier weer iedereen ei proberen te bemachtigen, als je te laat was dan moest je weer 45 minuten wachten op ei en de bacon uit de magnetron.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Le Mans Est in Le Mans (Sarthe), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Le Mans Est zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Le Mans Est scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: