1 review over Hotel B&B Le Mans Sud in het Nederlands

Goede prijs kwaliteit overnachtingsadres

jannestijn, 28-8-2009

Op onze vakantiereis naar de Vendee zochten wij een overnachtingsplek in Le Mans. Deze hebben wij vantevoren via Internet geboekt. Dit ging allemaal heel makkelijk. We boekten een gezinskamer in principe voor 4 personen maar mochten daar ook gewoon met onze 3 kinderen (7, bijna 5 en bijna 3 jaar) in mits we zelf voor een bed zorgden voor 1 van de kinderen. De kamer was klein maar netjes en verzorgd en functioneel. Beneden een 2persoonbed en in een soort vide in dezelfde kamer omhoog met een trap (met traphekje bovenaan) een ruimte waar 2 1 persoonsbedden stonden. Onder die ruimte zat een kleine badkamer (douche, toilet, wastafel). Je slaapt dus allemaal in 1 ruimte maar toch wat apart doordat de kinderen boven liggen. Het zag er allemaal fris en schoon uit (handdoeken, beddengoed). Wij hebben er geen gebruik van gemaakt maar blijkbaar was er ook gratis WIFI op de kamer. De auto kon je parkeren op de eigen parkeerplaats die afgesloten is s nachts. s Ochtends een ontbijt was ook in orde.
Gereisd familie in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Le Mans Sud in Le Mans (Sarthe), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Le Mans Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel B&B Le Mans Sud scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.