Camping Les Tournesols ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Les Tournesols bij:

3 reviews over Camping Les Tournesols in het Nederlands

aanrader!

Jody & Thijs, 31-7-2017

Met ons zoontje (1 jaar oud) hier anderhalve week geweest. We vroegen om een plek voor onze tent waar in de middag schaduw was ivm middagslaapje. Er werd fijn meegedacht en geholpen door de eigenaar! Ook de rest van de vakantie konden we met alle vragen terecht en kregen we leuke tips en routes om uitjes in de omgeving te maken. Als je het niet erg vindt om wat tripjes met de auto te maken (half uur / 3 kwartier) zijn er erg mooie dorpen en steden in de buurt!

Mooie camping waar door de eigenaars dag in dag uit kei hard gewerkt wordt om alles voor de gasten zo comfortabel mogelijk te maken. In de avonden worden er eenvoudige, maar erg leuke activiteiten voor kinderen georganiseerd. Ook is er mogelijkheid om op de camping op het terrasje wat te eten en te drinken.

Sanitair is zeer oud, maar alles werkt en er wordt goed en regelmatig schoongemaakt. Bovendien staat renovatie op de planning!

Wij hebben ondanks het weer wat niet echt meezat, een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch, gezellig, no nonsense

Fam. Strijk, 18-10-2016

Prachtige camping, mooie ruime plaatsen, lekker verwarmd zwembad, mooie omgeving. Sanitair zal in de loop van de tijd verbeterd moeten worden maar voldoet prima.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Vriendelijkheid kent geen tijd!

Mieke Noortman, 16-8-2016

Wat een enthousiaste campingbeheerders, die alles zelf regelen en doen van animatie tot sanitair schoonmaken. Het onthaal is precies zoals in het Charme campingboekje van de ANWB met koffie of limonade. We zouden hier 2 nachten blijven en dan door, maar zijn 12 nachten gebleven. Mooie camping met verschillende prachtige grote plekken. Sanitair is wat verouderd maar heerlijke warme douche zonder munten. Voor groot en klein is er op en rondom de camping genoeg te beleven. Op de camping een klein zwembad, een luchtkussen, waterglijbaan, midgetgolf, jeu de boules baan en op 2 km een prachtig meer met strand, waterfietsen, treintje en restaurant. We hebben veel prachtige steden zoals Sablé, La Fleche, Laval, maar ook heel veel klein dorpjes in de buurt bekeken met als hoogtepunt de Lichtshow in Le Mans om 22.00. Remond en Laetitia zullen er alles aan doen om je het naar de zin te maken. Prima camping ook als doorreiscamping, maar geniet dan een paar dagen langer voordat je verder gaat. Peter en Mieke
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Les Tournesols bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Tournesols in Le Grez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Tournesols zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Tournesols scoort een 8.32 uit 10 op basis van 3 reviews.