Camping La Pierre Longue

• Sfeer in stad8,5

5 reviews over Camping La Pierre Longue in het Nederlands

Hele prettige camping

J.W. de Boer, 13-8-2010

We hebben camping La Pierre Longue dit jaar opnieuw bezocht; Bijzonder vriendelijke ontvangst en keurig sanitair. Ondanks het feit dat we niet gereserveerd hadden kregen

we een ruime plaats toegewezen met voldoende zon. Klein maar goed onderhouden zwembad op de camping aanwezig.

Ligging t.o.v. supermarkt en centrum le Croisic, maar ook t.o.v. van de vele strandjes

is prima. We hebben veel gefietst.

Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2010

Niet goed

Inge, 23-8-2009

Deze camping is ons niet goed bevallen. Na een onvriendelijke ontvangst bij de receptie viel de plaats waar we stonden ook tegen. We hadden niet veel privacy. Ook het sanitair was vies. Pluspunt is dat het op loopafstand van het strand ligt.
Gereisd met partner in augustus 2009

Maaike, 18-7-2007

prima camping op een leuke plek, leuke speeltuin voor kleinere kinderen, verwarmd verzorgd en schoon sanitair.
Gereisd familie in juli 2007

seija, 16-6-2007

Ik ben 18 jaar op een rij op deze camping gekomen....nog in de tijd dat croisic nog niet toeristisch was. Ik heb er een fantastische tijd gehad. veel gezien en beleefd.

Jammer genoeg is de camping niet meer wat het geweest is nieuwe eigenaar en veelal vaste staan plaatsen. Dat vindt ik jammer vroeger was het een gaan en komen van vakantiegangers

Gereisd familie in augustus 2006

Guido, 20-8-2006

We bezochten deze camping reeds 2 keer telkens in de maand september. Goed en verwarmd sanitair, een vrijwel nieuw zwembad dat eveneens verwarmd is.

Een groot deel van de camping is bezet door stacaravans.

Deze camping is centraal gelegen op het schiereiland en op wandelafstand van het stadje. Geschikt voor wandelingen en fietstochten op het schiereiland en als uitvalsbasis voor bezoeken aan de streek.

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pierre Longue in Le Croisic (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pierre Longue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Pierre Longue scoort een 8.68 uit 10 op basis van 91 reviews.