8,5

• Sfeer in stad8,9

12 reviews over Camping du Lac du Jaunay in het Nederlands

Vriendelijke camping

Wim Otterman, 12-8-2013

We (gezin, 3 kinderen 13,12,10) hebben een week gekampeerd op deze vriendelijke camping. De kampeerplekken zijn niet heel groot. Onze De Waard paste er maar net op. Het sanitair is eenvoudig maar brandschoon. Er is een heerlijk zwembad dat we overdag vaak voor ons allen hadden, in juli!

Leuke animatie. Vanaf onze plek (5) was het verplicht meegenieten met de karaoke.

Het meer is geliefd bij karpervissers, onze zoon heeft een paar flinke beesten gevangen. Vergunning is te koop op de camping. In het meer mag je officieel niet zwemmen maar kan wel, geen strandje.

De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk, spreken een mondje Engels. Onze auto mocht zonder kosten 10 dagen op de camping blijven staan tijdens onze fietsvakantie.

Weinig Nederlanders op deze camping.

Gereisd familie in juli 2013

Camping du Lac du Jaunay: Verrassend fijne camping

Joost Oosterbroek, 10-8-2013

Rustige camping, gelegen aan het meer. De camping ligt in een dal, waarbij de ene helling vooral door stacaravans is bezet. De andere helling is ingericht voor kampeerders. Sanitair is eenvoudig, maar nieuw en schoon. Door de afstand naar de receptie/restaurant, hun je kiezen of je aan de feestvreugde wilt deelnemen of niet.

Grote pluspunten vonden wij:

-Vriendelijk ontvangst door eigenaren die erg behulpzaam zijn en niet moeilijk doen.

-Ruime plaatsen.

-Een heerlijk 25 mtr (!) bad.

-Hoewel kort op het meer, geen enkele steekmug geconstateerd.

-Dagelijks vers brood op de camping.

-Binnen een kwartier ben je bij het strand of bij een grote supermarkt.

-Heerlijke vers gemaakte pizza's.

Gereisd familie in juli 2013

Veel Fransen die al jaren op deze camping komen.

Lourens, 17-4-2013

De camping is rustig gelegen. Bij de bar/restaurant kan je brood bestellen en wat kleine dingetjes. Ze verhuren ook gasbarbecues.

Sanitair is eenvoudig maar netjes. Het animatie meisje doet haar best om de kinderen te entertainen.

Mooi groot zwembad

Gereisd familie in augustus 2012

Rustige camping

L.M. Bor, 4-8-2010

Wij (gezin 3 kinderen 9/11/14) zijn net terug van een prima vakantie op camping du Lac.

De camping is zeer rustig, zowel in ochtend als in de avond. Er is animatie maar dan moet je wel aansluiting zoeken bij het Franse publiek, wat er overwegend is. Het zwembad is heel goed (25 M lang!), we hadden het heel regelmatig prive in gebruik. Voor kleinere kinderen is het wat spannend, het kleine badje is vrij diep en grenst aan het diepe bad. De camping wordt door de eigenaren stelselmatig opgeknapt. Verder is er op 10 min. een supermarkt en een heerlijk strand in Bretignolles en kan je heerlijk wandelen direct bij de camping. Ofwel zoek je rust ,kunnen de kinderen zich makkelijk vermaken en ben je niet op zoek naar de drukte van de campings direct bij het strand dan is dit een aanrader.

Gereisd familie in juli 2010

Fijne, nette camping

Christa, 29-10-2009

Kleine, rustige camping met mooi zwembad. Chalet was redelijk netjes maar de bedden inderdaad spijkerhard. Met 'n 2-persoonsluchtbed bovenop de dunne matras ging het prima.

Sinds dit jaar nieuwe eigenaren. Heel vriendelijk en behulpzaam maar spreken helaas heel beperkt Engels/ Och. met handen en voeten kom je ook een eind. En het heeft ook wel wat, we waren tenslotte in Frankrijk op vakantie.

Gereisd familie in juli 2009

Mooie plekken, genoeg privacy.

Lotte Smaling, 2-9-2008

Leuke camping. Zeer vriendelijke campingbeheerders. Stacaravans compleet, maar jammer van de steenharde en de te korte bedden (180cm!). 1 persoonsbedden zijn 70cm breed. Iedere nacht vaak wakker en iedereen met pijn in de schouders en rug. Een goed bed is natuurlijk wel van groot belang om te kunnen uitrusten. Schone camping en toch een leuke week gehad.
    Gereisd anders in augustus 2008

leuke camping voor rustzoekers

Cees Schraag, 8-8-2008

Camping du lac is echt een plaats voor diegene die rust hoog in het vaandel hebben staan. De eigenaren Pascal en Cristel zijn werkelijk de vriendelijkheid zelve.

Mocht je met kinderen zijn wordt het verhaal een stuk minder. Geen animatie en vertier.

Gereisd anders in augustus 2008

Superenthousiaste eigenaren

Geraldine, 5-8-2008

- in het meer mocht niet gezwommen worden, was wel mooi maar totaal geen leven op of aan het meer.

- stacaravans waren mooi, alleen slechte bedden, hebben dekens op bed gelegd, luchtmatrassen gekocht en erop gelegd, helaas. Hierdoor een paar dagen eerder naar huis moeten gaan.

- Mooi groot zwembad.

Gereisd anders in juli 2008

Patrick, 2-9-2007

De laatste 2 weken van aug. hebben wij hier verbleven in een chalet. I.v.m. het aflopende seizoen was het erg rustig wat ons heel goed beviel.

Over het algemeen is het is een erg rustige en gunstig gelegen terrassencamping. De plaatsen zijn redelijk groot, voldoende privacy wordt geboden. In de directe nabijheid is er een prachtig meer )wandelen / mountainbiken) en natuurlijk de diverse gezellige badplaatsen.

Gereisd anders in september 2007

Fam de Koning, 29-7-2007

Een gezellige, rustige camping. Ruime caravan in redelijke staat, mooie plekken ook voor de tent/caravan. Aardige behulpzame eigenaren. Lekkere verse stokbroden en pattatjes. Kinderen 5 en 9 jaar hebben zich prima vermaakt. Leuk zwembad (ook zonder glijbaan) en animatie van Annemiek, lekker knutselen en spelletjes doen. Mooie omgeving, genoeg anderen dingen te doen ( Kastelen ) als je het strand zat bent. Mooie stranden. Kortom, wij hadden een top vakantie ! ondanks dat het niet heel erg mooi weer was.

Dus ben je op zoek naar een camping die niet zo druk en mega groot is ( dat je haast met je auto broodjes moet halen ) maar genoeg faciliteiten bied om een erge leuke vacantie te hebben is dit echt een aanrader.

Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping du Lac du Jaunay in Landevieille (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping du Lac du Jaunay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping du Lac du Jaunay scoort een 8.53 uit 10 op basis van 65 reviews.