Camping Les Almadies ***

7,5

29 reviews over Camping Les Almadies in het Nederlands

Geen aanrader

Steef, 11-9-2017

Het binnen zwembad stelt niets voor, de ramen staan er open waardoor het buiten het water erg koud is, vooral voor kleine kinderen. De camping zelf is niet mooi, erg frans gericht. Ligt aan een drukke weg. Zou hier niet nog eens naar toe gaan. De stacaravans zagen er goed uit, was allemaal schoon. Wat wel vreemd is, is dat je bij aankomst een lijst in moet vullen of alles wel aanwezig is. Als je dus aankomst staat de hele tafel vol met servies en moet je dat eerst tellen en weer opruimen. Het is juist prettig als je een stacaravan hebt je je spullen op kan ruimen en klaar bent.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Rustige camping

Rob van Heck, 4-9-2015

Deze camping is met name geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Jongeren die geen Frans spreken hebben hier niet veel te doen. Er is animatie maar tot onze verbazing spreken de meeste Fransen, zelfs in 2015, weinig tot geen Engels. Als je rust wilt dan is de camping prima maar als je ook wat vermaak zoekt in de avonduren dan raad ik je deze camping niet aan. Voor de rest een nette camping, vriendelijk personeel en voldoende te doen in de omgeving.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prima plek weinig nederlanders

Mariska heikens, 27-7-2015

Prima plek weinig nederlanders
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Erg mooie plek

B.Maillard, 6-7-2012

Erg mooie plek, goed onderhouden en schoon, we hebben een goeie tijd gehad op Les almadies!! hopen er nog eens terug te komen
Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Heel goede vakantie

Chris, 18-10-2011

Heel goede vakantie, warm welkom, prachtige stad en een goede sfeer!!
Gereisd met vrienden in januari 2011

Viel wat tegen

Suzanne, 9-8-2011

Na de vorige berichten hadden we verwacht dat de bomen inmiddels gegroeid zouden zijn, maar nee. Het was ontzettend kaal zonder enige beschutting. Ook een aantal mobilhomes weggehaald aan de rand waardoor het er sloridg uitziet.

De mobilhome zelf was keurig.

De mensen op de receptie zijn erg vriendelijk en helpen prima.

Geen last van animatielawaai.

De camping ligt aan een drukke weg (wordt 80/90/100 geraced) zonder fietspad. Wij durfden dus niet met onze baby op de fiets naar het strand.

Bij het (superleuke)strand grote parkeerplaatsen (gratis)

Voor de rest vonden wij de dorpjes in de Vendee niet leuk oud Frans.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

goede camping vooral met wat kleinere kids

tom, 26-7-2009

na een klein probleempje met een miljoen mieren direct een ander verblijf gekregen dus dat was top. direct naast het speeltuintje dus goed overzicht op de kindertjes. winkels en strand lekker dichtbij, ook de pier is goed te begaan( alleen moet je wel gaan vissen met opkomend water) verder een top vakantie gehad, caravans staan wel ietwat dicht op elkaar maar met de opkomende begroeiing komt dat wel goed over een paar jaar. zeker een aanrader om nog een keer heen te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Eens maar nooit meer

J. van Doesum, 3-10-2008

buitenzwembad ligt direct naast de ingang, onverwarmd, het binnenzwembad zit verderop, geen kleedhokjes (!), stacaravan wel erg netjes en nieuw, bedden goed, maar ruimte tussen de caravans minimaal. Er is enkel franstalige animatie, voor onze kinderen ( 6 en 4) alleen twee kleine speeltuintjes. Erg winderige omgeving. Camping ligt bovendien vlak naast een sportvliegvledje; vrijwel dagelijks worden er recht boven de camping allerlei capriolen door de sportvliegtuigjes uitgevoerd (...). Omgeving beetje saai, La Rochelle is een echte aanrader.
Gereisd familie in augustus 2008

waar zijn we nu beland??????

claudia, 1-9-2008

Vorig jaar zijn wij 2 weken naar deze camping geweest. Het was voor ons de eerste keer dat we naar frankrijk gingen. Bij aankomst schrokken we ons eigenlijk bijna dood en vroegen we ons af " moeten we hier 2 weken blijven"???????

Het was wel even anders dan de camping die wij gewend waren(in ommen)

De mobile home die wij via een reisorg. gehuurd hadden was gelukkig wel super. Vrij nieuw en zeer netjes. Wat wel jammer is dat de caravans erg dicht op elkaar staan en je dus eigenlijk geen privacy hebt. De kinderen vonden het binnen zwembad helemaal super alleen aan de animatie hadden ze niets. Alles is in het frans en ze deden ook niet echt moeite om de kinderen er bij te betrekken.

Toch begon de camping na een dag of 3 te wennen en hebben we toch nog een leuke vakantie gehad. Wij gingen altijd naar het strand in grièr(5 autominuten vanaf de camping), vrij rustig en de zee is er niet zo wild.

Op circa 3 autominuten vanaf de camping ligt een grote supermarkt(super u).

Gereisd familie in juli 2006

goeie camping

giel, 2-8-2008

gezellige camping ,spreken vlot Frans,Engels en Duits.Annimatie wel in het Frans maar wel voor jong en oud. Sanitair veel voorhande en proper.Wij zaten in het oude (!) gedeelte en hadden geen last van de wind( die in de middag opstak)Zeer mooie carvanen.Hebben er 2 mooie weken beleefd.
    Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Almadies in La Tranche sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Almadies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Almadies scoort een 7.45 uit 10 op basis van 262 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: