9,5

Uitstekend

2 reviews over Camping Les Tulipes in het Nederlands

Nooit meer

Anoniem, 10-8-2015

We werden na een lange autorit heel onvriendelijk ontvangen en konden om 14.00 uur nog niet op de camping en niet in de stacaravan. De camping is klein en via een brug zou je het strand kunnen bereiken. De brug was kapot waardoor je tot je enkels in de modder naar het strand moest lopen.

De eigenaren houden de campinggasten continu in de gaten maar gaan hierin erg ver. Ze controleren telkens of je de toegangspoort van de camping wel goed gebruikt. Ons afval werd gecontroleerd, of we het wel goed hadden gescheiden.De eigenaar staat de hele dag bij het zwembad te kijken waardoor je je niet echt gemakkelijk gaat voelen. Wij hebben zoiets op minicampings nog nooit meegemaakt en voor ons nooit meer.

Gereisd familie in juli 2015

Prettige, rustige camping

Fieke, 21-8-2014

Kleine camping met sympathieke eigenaars. De achter uitgang geeft toegang tot het strand. Dat ligt een beetje beschut, waardoor er weinig golven zijn en ook kleine kinderen er lekker kunnen zwemmen. Het zwembad op de camping is verwarmd, en is mooier dan het op de foto's op de website van de camping lijkt. De stacaravans zijn schoon en goed onderhouden. Ze staan wel tamelijk dicht op elkaar, maar dat leek op andere campings in de buurt niet echt anders te zijn. De camping is heel veilig voor kleine kinderen, en er is een klein speelterreintje.

Aanrader voor wie een rustige camping dicht bij zee zoekt!

Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Tulipes in La Faute sur Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Tulipes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Tulipes scoort een 9.48 uit 10 op basis van 79 reviews.