Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol *****

Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol
Yelloh! Village Le Pin Parasol
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Yelloh! Village Le Pin Parasol bij:

264 reviews over Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol in het Nederlands

Fijne en schone camping

Digro, 13-9-2017

Een schone en overzichtelijke camping met vriendelijk personeel. Een mooi zwemparadijs voor de kinderen.

Grote plekken rondom de stacaravan.

Voor het strand en leuke plaatsen moet je even rijden maar dat weet je van te voren. Er wordt elke dag iets georganiseerd door het animatieteam.

Wij waren niet echt te spreken over het eten in het restaurant en bij de afhaal. Erg duur en de kwaliteit liet te wensen over.

Het brood in de ochtend was wel weer goed!

een fijne kleine camping

jvdwb, 8-9-2017

+ punten,

de chalets stonden op fijne plekken niet teveel bij elkaar en gras voor de deur.

ze waren schoon maar wel fragiel.

ook de camperplaatsen zagen er mooi en ruim uit.

sanitair plaatsen mooi schoon en van alles voorzien

vriendelijk personeel

enthousiaste animatie zelfs in laag seizoen

camping wordt goed onderhouden

mooie omgeving, heel veel te zien en doen.

auto bij de kampeerplek

- punten,

camping is geen 5 sterren waard.

er wordt veel door de animatie geoganiseerd maar er zijn weinig faciliteiten

eetgelegenheid op de camping is duur!

(zwembad) kinderbad erg koud binnenbad ook en mist iets voor de allerkleinsten

veeel engelsen maar overigens geen overlast van gehad

voor kinderwagens is het aanliggende meer bijna ontoeganklijk.

jammer dat de camping niet aan een dorp of stad grenst of dat er meer activiteiten bij het meer worden georganiseerd.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Top camping! Paar verbeterpuntjes.

Sylvia, 22-8-2017

Fantastisch zwembadencomplex (binnen én buiten), ruime plaatsen, leuke speeltuin/voetbal/volleybal/pingpongplekken, goeie en gezellige bar. Leuke en enthousiaste animatie. Het hele terrein wordt goed onderhouden. Zelfs grind in speeltuin en zand bij de volley wordt keurig iedere dag geharkt. Personeel werkt hard en is zeer behulpzaam. Als er iets kapot is, wordt het meteen gemaakt. Wel een paar verbeterpuntjes. De afwasgelegenheden zijn niet 5*. Alles op de camping ziet er zo goed uit, behalve 'het hok' waarin je moet afwassen. Het is ongezellig, te klein, geen ruimte om je vaat neer te zetten, te weinig water uit de kraan en vaak koud water. Dat is toch jammer want een beetje kampeerder met groot gezin moet al gauw 2 of 3x daags aan de afwas. Ook de verlichting in de zijpaden kan beter. Let op: camping gaat aantal ha. uitbreiden (er hingen tekeningen bij de bar). Hou je niet van een groot kampeerdorp? Informeer dan bij boeken naar de status hiervan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne maar afgelegen camping, premium kon beter

Joyce, 22-8-2017

In de premium accommodatie misten we een aantal praktische dingen. Er was geen ophanghaakje voor de jassen te vinden, de keukeninventaris was te karig, bijv. geen schaar, kaasschaaf, garde of gebaksvorkjes en maar 1 bakpan. Wel kolenbbq aanwezig. Gebreken: water in wasbak keuken liep slecht af; we hebben een aantal keer de syfon moeten open maken, oplossing voor de camping: zeefjes plaatsen. Voortdurende urinegeur bij het toilet. Dit heeft de monteur tijdens ons verblijf niet kunnen oplossen. Vaatwasser stagneerde, dit heeft de monteur kunnen oplossen. Voorts functioneerde 1 gaspit niet optimaal. Super: het ruime overdekte balkon zodat bij regen toch fijn buiten gezeten kan worden. Airco is geen gemis, 's nachts is het zelfs koud. Bed prima. Verder veel nederlandse kanalen via de sateliet tv. Ook fijne tuinligbedden bij de accommodatie. Houd er wel rekening mee dat de premium huisjes niet met de auto te bereiken zijn, ook niet voor in- en uit te laden. Zwembad prima. Er hing al de 2e dag van ons verblijf, begin augustus, op dat er geen kroketten of frikandellen meer te verkrijgen waren. Voornamelijk campinggasten uit Engeland en Nederland. Strand is heel leuk voor de kleintjes i.v.m. vinden van zeeleven bij eb. Park Puy du Fou leuk. Wel ontzettend druk, houd er rekening mee dat je ook echt een half uur voor aanvang van een bepaalde show bij de ingang van die show aanwezig bent anders krijg je geen plek meer en dat je een kwartiertje aan het wandelen bent tussen de show locaties. Vélo spoorrijden moet je een klein weekje van te voren via internet reserveren anders zit het vol. Houd er ook rekening mee dat je relatief ver van alles (op enkele dorpjes na) af zit, een halve dagbesteding is er niet bij. Kampeerplekken zagen er ruim en netjes uit.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Sfeerloze camping, mooie omgeving.

An, 17-8-2017

Via touroperator een sta caravan geboekt. Helaas niet volgens verwachtingen. De camping had naar ons idee ook niet echt sfeer of het gevoel van gemoedelijkheid. Veel asociale (Fransen) gasten die niet aangesproken werden op hun gedrag, bijvoorbeeld bij het avondzwemmen in het binnenbad werden er stoelen in het water gegooid en waren er kleine vechtpartijtjes terwijl we met kleine kinderen aan het zwemmen waren, animatie/badmeester zei er niks van. Animatie was niet duidelijk en vooral voor de Engelse en Franse gasten en voor het animatieteam zelf (met een voetbaltoernooi stonden de gasten aan de zijlijn en waren ze zelf druk met voetballen, jammer). We mistten ook wat speeltuintjes verspreid over de camping (er was er maar één aan de buitenrand van de camping). Zwembad was erg leuk, maar waarom al om 7 uur 's avonds dicht? Wifi was inderdaad bijzonder slecht (of gewoon niet aanwezig), maar goed daarvoor zijn we ook op vakantie.

Omgeving is wel leuk, er valt genoeg te zien en te doen.

Kortom, Vendée is een aanrader, camping absoluut niet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige camping, top vakantie!

Natasja, 6-8-2017

Ik snap sommige reviews niet...

Net terug van 3 geweldige weken op deze camping!

Grote kampeerplaatsen, goed onderhouden.

Familie in stacaravans, ook in prima staat met veel ruimte er om heen.

Sommige sanitair gebouwen iets verouderd, maar goed onderhouden en schoongemaakt (had een 3de keer op de dag gemogen, nu om 6.30 en rond 14.00 uur schoongemaakt), het zijn de gasten die het (soms) smerig achterlaten!

Vriendelijke en behulpzame meisjes bij de receptie, spreken goed Engels en ook NL meisje aanwezig.

Leuke speeltuin en geweldig zwembad met genoeg lig en zit mogelijkheden.

Wat wij zagen van de animatie was leuk, onze kinderen nog iets te jong ervoor (2 jr en 4 jr).

Winkeltje op camping prima, op 20 minuten rijden een grote Hyper U!

Take away open van 17.00 tot 21.30 uur en heerlijk van gegeten (pizza's, hamburgers, friet etc).

Wij hadden een wifi code van de camping en prima bereik op onze plek.

Genoeg leuke dingen te doen in de omgeving, ook voor de kids!

Kortom, een TOP vakantie en we zouden zo weer terug gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie omgeving , camping wat minder

Liss, 5-8-2017

Pluspunten : mooi gelegen aan het meer, ruime plaatsen met eigen grasveldje , zwembad is super met leuk apart kleuterbad .

Minpunten: stacaravan was echt verouderd , super klein bed met slecht matras. Inventaris stelt niet veel voor , de belangrijkste spullen moet je huren.

Take away belachelijk duur en niet te eten. Animatie met regenachtige dagen had beter gekund , niks te doen wanneer het regent.

Tips; saint Gilles is een leuk plaatsje aan zee met leuke winkeltjes en lekker ijs. La Rochelle ook zeker niet overslaan!

Kortom leuke vakantie gehad maar deze camping kiezen we niet weer.

Fijne camping! Grote staanplek

Wesley, 30-7-2017

Mooie camping in mooie omgeving.

Bij het zwembad altijd genoeg ligbedden, als die bezet waren stonden er nog stapels met gewone stoelen, dus altijd zitplek. Zou iets langer open mogen zijn dan 19.00uur. Geweldige glijbanen met banden! Super!

Staanplaats was erg groot! Helaas was er een fout met vertalen van de website, want een drie bloemen plek heeft dus geen water aan en afvoer! Stond wel zo op de site maar de eigenaresse kon geen andere plek regelen door hoogseizoen. Als goedmaker mochten we twee uur met een kano op stap op het meer.

Wifi erg duur dus niet geprobeerd. (We hoorden ook slecht bereik) Dat is niet van deze tijd meer!

Toiletgebouwen werden schoongemaakt maar de bezoekers maken er soms een bende van,kan de camping niets aan doen! Fijn een muziekje in de toiletgebouwen, hoef ik niet alle buurgeluiden te horen!

Wij vonden het een fijne camping en willen zeker eens terugkomen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie camping

Marleen, 29-7-2017

Leuke camping met een mooi zwembad, leuke speeltuin en gezellige sfeer. Om 22:30uur is de camping helemaal stil. Het sanitair werd goed schoongemaakt. De kinderen vonden het jammer dat het zwembad al om 19:00uur dicht ging.

Liever niet meer

Janon, 29-7-2017

Helaas delen wij de al eerder genoemde goede reviews niet helemaal. We vonden de grote plekken en mooie omgeving eigenlijk een van de weinige positieve punten van deze camping. De toiletgebouwen waren over het algemeen smerig en roken ook erg vies, de afwasplek was erg klein en er werd s' ochtends voordat iedereen wakker was niet schoongemaakt. We begrijpen dat eten op een camping duurder is dan normaal maar wij vonden de prijzen persoonlijk schandalig hoog. Verder is het zwembad te klein voor de grote van de camping en sluit al om 7 uur s' avonds. Het laatste wat wij echt niet normaal vonden was de prijs voor de wifi, het bereik is erg slecht op de camping dus als je wifi wilt heb je geen andere keus dan dit te kopen op de camping. Echter is dit heel duur wel 3 euro per uur en persoonlijk verwachten wij dit niet van een vijf sterren camping.

Onze conclusie is dus dat deze camping zeker geen vijf sterren waard is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol in La Chapelle Hermier (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol scoort een 8.32 uit 10 op basis van 286 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: