8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol***** bij :

259 reviews over Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol in het Nederlands

Geweldige camping, top vakantie!

Natasja, 6-8-2017

Ik snap sommige reviews niet...

Net terug van 3 geweldige weken op deze camping!

Grote kampeerplaatsen, goed onderhouden.

Familie in stacaravans, ook in prima staat met veel ruimte er om heen.

Sommige sanitair gebouwen iets verouderd, maar goed onderhouden en schoongemaakt (had een 3de keer op de dag gemogen, nu om 6.30 en rond 14.00 uur schoongemaakt), het zijn de gasten die het (soms) smerig achterlaten!

Vriendelijke en behulpzame meisjes bij de receptie, spreken goed Engels en ook NL meisje aanwezig.

Leuke speeltuin en geweldig zwembad met genoeg lig en zit mogelijkheden.

Wat wij zagen van de animatie was leuk, onze kinderen nog iets te jong ervoor (2 jr en 4 jr).

Winkeltje op camping prima, op 20 minuten rijden een grote Hyper U!

Take away open van 17.00 tot 21.30 uur en heerlijk van gegeten (pizza's, hamburgers, friet etc).

Wij hadden een wifi code van de camping en prima bereik op onze plek.

Genoeg leuke dingen te doen in de omgeving, ook voor de kids!

Kortom, een TOP vakantie en we zouden zo weer terug gaan!

Gereisd familie in juli 2017

Mooie omgeving , camping wat minder

Liss, 5-8-2017

Pluspunten : mooi gelegen aan het meer, ruime plaatsen met eigen grasveldje , zwembad is super met leuk apart kleuterbad .

Minpunten: stacaravan was echt verouderd , super klein bed met slecht matras. Inventaris stelt niet veel voor , de belangrijkste spullen moet je huren.

Take away belachelijk duur en niet te eten. Animatie met regenachtige dagen had beter gekund , niks te doen wanneer het regent.

Tips; saint Gilles is een leuk plaatsje aan zee met leuke winkeltjes en lekker ijs. La Rochelle ook zeker niet overslaan!

Kortom leuke vakantie gehad maar deze camping kiezen we niet weer.

Gereisd familie in augustus 2017

Fijne camping! Grote staanplek

Wesley, 30-7-2017

Mooie camping in mooie omgeving.

Bij het zwembad altijd genoeg ligbedden, als die bezet waren stonden er nog stapels met gewone stoelen, dus altijd zitplek. Zou iets langer open mogen zijn dan 19.00uur. Geweldige glijbanen met banden! Super!

Staanplaats was erg groot! Helaas was er een fout met vertalen van de website, want een drie bloemen plek heeft dus geen water aan en afvoer! Stond wel zo op de site maar de eigenaresse kon geen andere plek regelen door hoogseizoen. Als goedmaker mochten we twee uur met een kano op stap op het meer.

Wifi erg duur dus niet geprobeerd. (We hoorden ook slecht bereik) Dat is niet van deze tijd meer!

Toiletgebouwen werden schoongemaakt maar de bezoekers maken er soms een bende van,kan de camping niets aan doen! Fijn een muziekje in de toiletgebouwen, hoef ik niet alle buurgeluiden te horen!

Wij vonden het een fijne camping en willen zeker eens terugkomen!

Mooie camping

Marleen, 29-7-2017

Leuke camping met een mooi zwembad, leuke speeltuin en gezellige sfeer. Om 22:30uur is de camping helemaal stil. Het sanitair werd goed schoongemaakt. De kinderen vonden het jammer dat het zwembad al om 19:00uur dicht ging.

Liever niet meer

Janon, 29-7-2017

Helaas delen wij de al eerder genoemde goede reviews niet helemaal. We vonden de grote plekken en mooie omgeving eigenlijk een van de weinige positieve punten van deze camping. De toiletgebouwen waren over het algemeen smerig en roken ook erg vies, de afwasplek was erg klein en er werd s' ochtends voordat iedereen wakker was niet schoongemaakt. We begrijpen dat eten op een camping duurder is dan normaal maar wij vonden de prijzen persoonlijk schandalig hoog. Verder is het zwembad te klein voor de grote van de camping en sluit al om 7 uur s' avonds. Het laatste wat wij echt niet normaal vonden was de prijs voor de wifi, het bereik is erg slecht op de camping dus als je wifi wilt heb je geen andere keus dan dit te kopen op de camping. Echter is dit heel duur wel 3 euro per uur en persoonlijk verwachten wij dit niet van een vijf sterren camping.

Onze conclusie is dus dat deze camping zeker geen vijf sterren waard is.

leuke camping

fam willems, 28-7-2017

animatie is goed geregeld voor de kids elke dag wel iets te doen op de camping

zwembad is erg leuk ook voor de kleintjes.

Apart kids gedeelte

nadeel voor boodschappen moet je echt wel ff rijden

Gereisd familie in juli 2017

Mooie verzorgde camping, top zwembaden!

Ellen, 25-7-2017

Positief:

* De camping is mooi opgebouwd, schoon en de stacaravans van onze euro- touroperator stonden leuk bij elkaar, veel ruimte er omheen

* Veel waterpret in de zwembaden, diverse glijbanen en waterspeeltuin

* Wandel vanaf de camping naar het meer en loop er (een stukje) omheen

* Vlakbij zee, bezoek bijvoorbeeld het leuke stadje Saint-Gilles-Croix-de-Vie

* Leuk voor kleine kinderen; ezeltje rijden, vlakbij de camping

Minder:

Animatie sloeg bij ons niet aan, zowel het avond programma als voor de kinderen.

Ruime en verzorgde camping

Linda, 21-9-2016

Wij ( met kind van net 4 jaar) hebben hier echt een hele fijne vakantie gehad. Wij zaten nog net 1 week in "het seizoen" hierdoor was het wat drukker en levendiger op de camping. De 2e week was het stukken rustiger. Dit wisten we vooraf en vonden het heerlijk.

Wij zaten in een mobile home van touroperator, type waikiki. Prima ding, lekkere grote koelkast. De plaatsen zijn echt heel ruim en je hebt meer dan voldoende privacy. Zwembad top! zeker voor kleine kinderen. Speeltuin is leuk en goed onderhouden.

De gehele camping ligt er gewoon mooi en goed onderhouden bij.

In de omgeving is er zoveel te doen! Ik begrijp onderstaande reviews dan ook echt niet. Wij kwamen tijd te kort. Aanrader is het adventure park op 7 minuten rijden. Kids vanaf 2 jaar kunnen ze hier klimmen, ponyrijden etc. Fun voor de hele familie.

Verder de diverse kustplaatsen waarvan de dichtsbijzijnde z'n 15 minuten verderop is. Verschillende pretparken en dierenparken in de buurt, velorails, kano, geocaching, fietsen, wandelen, ezeltje rijden...je kan er echt iedere dag op uit als je dat zou willen.

Soms ben je een half uur ( of langer ) onderweg maar dat lijkt mij niet meer dan normaal.

In een straal van 20 minuten kun je bij een grote supermarche zijn zoals de Super U of zelfs Hyper U. Wil je helemaal groots ga dan vooral naar de E.Leclerc in bijvoorbeeld La Roche sur Yone of Olonne Sur Mer. Hier zitten ook vele andere winkels bij.

En voor de liefhebbers....de oesters! ze zijn er heerlijk. In de supermarche zijn ze al niet duur maar richting Fouras (kan je meteen een rondvaart om Fort Boyard maken) kan je ze of langs de weg kopen of gewoon zelf zoeken.

Hoewel ik er niet van houdt om 2x naar de zelfde plek te gaan zou ik het zeker overwegen.

Gereisd familie in september 2016

Super vakantie!!

Nathalie, 29-8-2016

Grote rustige plaatsen, heerlijk zwembad voor de kinderen, voldoende animatie, dichtbij zee, prima broodservice, lekkere pizza's en friet, schoon park. Niks op aan te merken. Verder weinig te doen in de buurt en supermarkten wat verder weg maar ja dat weet je als je hier voor kiest.
Gereisd familie in augustus 2016

Super camping

Richard Siekman, 29-8-2016

Leuke Familiecamping. Mooi Zwembad. Grote plaatsen.
Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol in La Chapelle Hermier (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol scoort een 8.37 uit 10 op basis van 281 reviews.