8,3

WebsiteLink naar website

67 reviews over Camping Domaine du Pré in het Nederlands

Prima park maar niet nog een keer.

Linda, 2-8-2017

Het is een erg mooi huisjespark. Wij hadden geluk en hadden een huisje aan de rand van het park waardoor wij in de tuin erg veel privacy hadden. De huisjes zijn ruim en prima ingericht. Zoals al eerder omschreven is het hier ontzettend rustig ook al zijn er wel veel huisjes bezet. Wij waren hier met 3 kleine kindjes en het weer was was niet heel lekker. Buiten zwemvijver is top. Het Binnen zwembad is erg klein en in de omgeving is er met slecht weer weinig te doen. Er is geen Nederlandse animatie. Ik kwam met mijn kindjes daar maar ze mochten in eerste instantie niet mee doen omdat ze ze niet konden verstaan. Ik ben er gewoon bij gebleven en ze hebben lekker geknutseld. Receptie is alleen op bepaalde tijden open. Wij arriveerden een uur eerder met kindjes die graag wilde slapen maar er was niks mogelijk, de eigenaar was zelfs erg onvriendelijk.

Tips:

- dierentuin in les sable d'ollone

- klimpark le grand defi (vanaf 2 jaar, echt fantastisch!)

- strand les dunes bij Brem sur Mer (wel hoge golven)

Conclusie: leuk rustig huisjespark, prima accomodatie maar voor ons niet nog een keer.

Gereisd familie in juli 2017

Prima onderkomen

Loes, 25-9-2016

Mooi ruim huisje. Park netjes. We zijn hier 2 jaar geleden ook geweest. Is inmiddels aangesloten bij een Franse touroperator. Als je rust zoekt ben je hier op de goede plek.Wij vonden het huisje niet zo schoon als 2 jaar geleden, misschien gewoon pech gehad deze keer. Personeel vriendelijk en lekker vers brood s'morgens.

En 14 dagen super weer gehad.

Gereisd met partner in september 2016

Heel erg fijn!

Eefje, 7-9-2016

Een fijn en rustig park. Erg geschikt voor gezinnen met kleine kinderen (alles omheind etc). Het park ziet er mooi en verzorgd uit en is erg rustig. Het zwemmeer is echt superfijn en overzichtelijk en ondanks dat het park vol zat was het nooit heel druk aan het meertje.

Achter de camping ligt een mooi meer waar je kan wandelen. De camping ligt erg afgelegen dus je hebt voor uitstapjes de auto nodig. Het strand is ongeveer 20 min. rijden.

Het huisje was erg mooi,net nieuw en helemaal compleet. Doordat het nieuw was was er alleen nauwelijks begroeiing dus ook weinig schaduw.

Jammer was dat de animatie franstalig was waardoor onze kinderen er niks van konden verstaan. Ook het personeel spreekt slecht engels. Hopelijk lukt het hen dit nog te verbeteren want het is verder echt een mooi park!

Wij zouden er zeker nog een keertje terug heen gaan.

Rust!

Nina, 29-8-2016

Het is een heerlijk park waar de rust overheerst. Het is gelegen aan een meer waar je heerlijk actief bezig kunt zijn; waterfietsen, suppen, kanovaren, wandelen, mountainbiken.

De huisjes zijn prima in orde en van alle gemakken ( vaatwasser, oven, koelkast met vriezer, aparte wc los van de badkamer ) voorzien. Ook de ruimte is prima; huisjes zijn ruim voor franse begrippen en bij mooi weer kun je goed gebruik maken van de ruime veranda. Daarnaast zijn de huisjes gelegen op grote percelen. De huisjes zijn zo gebouwd dat je veel privacy hebt en dat de buurman niet op je bord kan kijken.

Het park is veel gericht op franse gasten; maar ja, je bent nu ook eenmaal in Frankrijk. Het is in ieder geval geen nederlandse enclave.

Voor degene die veel faciliteiten wenst kan beter een andere bestemming kiezen. Het zwembad is prima maar niet voorzien van glijbanen of aquapark; er is een speeltuintje voor kleine kindjes en eentje voor wat grotere kinderen en dan heb je het ver gehad. Wie liever kiest voor een pretparkachtig vakantiepark zit hier niet een het goede adres.

Het park ligt op 20-30 minuten rijden van de mooie stranden en de toeristische, drukke plaatsen. Rust heb je dus, drukte kun je opzoeken en dan ook weer ontvluchten.

Gereisd familie in augustus 2016

Mooie camping, maar zeker verbeterpunten

Anna, 21-8-2016

Het is een mooi park dat vooral voor kleine kinderen heel erg leuk is. Voor grotere kinderen is er op het park zelf vrij weinig te doen. Het zwembad vonden wij geweldig en ziet er goed onderhouden uit. Het binnenbad is heel klein, maar wij hadden zulk warm weer dat we daar niet geweest zijn. Twee kleine, leuke speeltuintjes en genoeg te doen in de omgeving (tips: Dino's park in St. Hilaire de Riez, stranden van Bretignolles sur mer en Les Sables d' Olonne en het meer Lac du Jaunay om te rennen, picknicken en watersporten). Wij hadden een vierpersoonshuisje aan de rand van het park. Het huisje was bij aankomst niet echt schoon, maar wel goed ingericht. Ook is het rustig in de avond en ochtend op de camping. Elke ochtend lekkere broodjes die je de dag ervoor kunt bestellen bij de receptie.

Wat erg tegenviel is dat, ondanks informatie op de website, de kinderclub alleen franstalig is, een gebrek aan eetgelegenheden op de camping zelf en het uitchecken verliep uiterst rommelig. Ook spreken sommige medewerkers alleen Frans en nauwelijks tot geen Engels. Ook als het overdag erg warm is, koelt het in de avond flink af. Bij de receptie tot twee keer toe om extra dekens gevraagd en deze zijn beide keren, ondanks belofte, niet gebracht.

Wij hebben, mede door het goede weer, een heel fijne tijd gehad, maar hebben wel het idee dat er wat meer van de camping te maken valt met wat kleine inspanningen door het personeel zelf.

Gereisd familie in augustus 2016

Huisje top, park viel tegen!

Anne, 19-8-2016

Deze week terug gekomen van 2 weken domaine dupre. We verbleven hier met 2 kleine kinderen in een 5persoons lodge. ( nummer 36) Deze was geweldig! Ook een mooie ligging. Maar we hadden geluk. Er zijn ook veel huisjes die aan de weg of anders ongunstig liggen. We hadden aan beide kanten Franse buren dus helaas weinig contact. Het zwembad en meertje waren kleiner dan de foto's deden vermoeden en ondanks de warme temperaturen erg koud. Er is ook geen peuterbad. De laatste dagen was er een grote groep franse jongeren het zwembad aan het domineren. Zwemmen met kleine kinderen ging toen helemaal niet. Er was helaas geen toezicht. Dit viel tegen evenals de rest van het park. Er is weinig te doen. De kids club is niet Nederlandstalig. En maar af toe kun je in de avond eten halen. Of vrijdag is er bv barbeque of maandag kun je gegrilde kip halen maar er is niet dagelijks avondeten te verkrijgen. De receptie is bemand door jonge mensen en iedere dag gesloten van 12-16.
Gereisd familie in augustus 2016

Mooie chalets in mooie omgeving!

Laura van Ast, 18-8-2016

Mooie Frans vakantiepark met chalets en safaritenten. Chalets zijn ruim, netjes en modern. In de keuken zit ook een afwasmachine en oven. Medewerkers zijn erg aardig en flexibel! Ook spreken ze best goed Engels. Het meertje/ zwembad op de camping is schoon en erg leuk. Ook zijn er 2 leuke speeltuintjes. Het binnen zwembad is erg klein maar dat vonden onze kinderen geen probleem. Er zit wel heel veel chloor in. Animatie is in het Frans of eventueel Engels, dus dat is niet zo handig voor Nederlandse kinderen. Maar wij hebben dit niet gemist. Het park ligt op loopafstand van een groot meer waar je op kunt waterfietsen en kanovaren etc. Ook kun je daar mooi wandelen en hardlopen. Stranden zijn op 20-30 minuten afstand. Plage de Sauveterre is een aanrader! Er zit alleen geen eetgelegenheid op het park zelf dat is wel jammer.
Gereisd familie in augustus 2016

Prachtig park, maar wel werk aan de winkel

Razende reporter, 14-8-2016

Domaine du Pre is een prachtig, ruim opgezet park. Je hebt er voldoende privacy. De chalets zijn prachtig en van alle gemakken voorzien.

Als je rust zoekt zit je hier goed.

Wat wij echt een minpunt vonden is dat het "restaurant" pas laat in de middag open gaat, overigens kan je hier kan je maar 2x per week eten. Verder staat er ook 2x per week een foodtruck. Er is ook geen kaart aanwezig in het restaurant, dus als je het gerecht niet lust ben je sowieso genoodzaakt om ergens anders te eten.

De animatie is uiterst teleurstellend. In tegenstelling tot andere berichten kan ik melden dat er geen Nederlandstalige animatie aanwezig is, echt een groot minpunt. De aanwezige leiding straalt weinig enthousiasme en overtuiging uit om er iets leuks van te maken.

Als je de omgeving wil ontdekken ben je aangewezen op de auto. Alleen het meer is op loopafstand.

+ zwembad

- restaurant

- bereikbaarheid receptie

Vakantiepark met een luchtje

Cecilia, 8-8-2016

Heerlijk vakantiepark voor wie de Kermis campings zat is. Wij hadden een chalet met veranda mooi gelegen bovenin het park met veel ruimte erom heen. Prachtige omgeving. Zwembad prima..Het hele park maakte een gezellige en verzorgde indruk. Kortom alle ingrediënten voor een geslaagde vakantie waren aanwezig ware het niet dat ons chalet vergeven was van een enorme put/ riool lucht. We hadden een acht persoons chalet omdat de geboekte 6 persoons niet meer beschikbaar was. Het gedeelte van de derde slaapkamer met douche was niet te betrekken vanwege de walgelijke lucht. We moesten die deur dichthouden. Als we gingen douchen in het gedeelte waar we ons bevonden kwam ook daar de stank opzetten. We hebben dit tot 2 x moeten melden er kwam dan iemand om te ontluchten maar helaas was de oplossing tijdelijk. Dit heb ons doen besluiten om eerder weg te gaan dan we hadden voorgenomen, er werd geen enkele toereiking gedaan om het voor ons te verhelpen. Erg jammer.
Gereisd familie in januari 2016

Mooi, rustig vakantiepark

Jimp, 2-8-2016

Rustig vakantiepark meest geschikt voor jonge kinderen.

Onze kinderen van 8 en 10 hadden hier weinig vermaak.

Voornamelijk fransen op dit park met verschillende nederlanders.

Animatie stelt niet veel voor, ze hadden kinderdisco om 21:00 onze kids wilden er graag naartoe. Toen we daar kwamen was het toch om 22:00.

Broodjes dag van te voren bestellen vonden wij minder handig.

Mooi buitenzwembad, binnenbad ook prima, maar erg klein.

Wij hadden een stacaravan geboekt, deze bleek niet beschikbaar daarom kregen we een houten huisje met veranda achteraan op het park.

Superrustig, je hoorde echt niets! Heerlijk.

Dit was prima, compleet met Tassimo, oven, broodrooster, magnetron.

Ook een grote badkamer en ruime huiskamer.

Wifi werkte ook goed, alleen de krant downloaded lukt niet.

Klein stukje lopen zit je aan het Lac de Jauney.

Ook het klimpark le Grand Defi is een aanrader.

Wij zijn ook naar Puy de Fou geweest, geweldig park.

Stranden van Les Sables D'olonnes erg mooi!

Gereisd familie in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Domaine du Pré**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine du Pré in La Chapelle Hermier (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine du Pré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine du Pré scoort een 8.27 uit 10 op basis van 72 reviews.