Camping L' Hermitage ***

L' Hermitage

1 review over Camping L' Hermitage in het Nederlands

Voor ons een dikke 10!

Marcel, 3-9-2012

Vanwegge autopech, zonder auto, maar met caravanop deze camping gekomen. Claire en Veronique, allebei een dikke 10 voor behulpzaamheid met onze autoproblemen. Meenemen naar dorp voor boodschappen en mij op trein zetten in ander dorp om andere auto op te halen. We zijn hier 5 nachten gebleven voordat auto klaar was. Camping is schoon, mensen zijn vriendelijk/behulpzaam. Sanitair is verouderd, maar wel schoon. Voor de kinderen is er een zwembad en trampolien. Omgeving is mooi, hoewel we er weinig van hebben kunnen zien ivm geen auto. Wifi is gratis.
Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Hermitage in Guémené-Penfao (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Hermitage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L' Hermitage scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.