8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping RCN La Ferme du Latois**** bij :

218 reviews over Camping RCN La Ferme du Latois in het Nederlands

leuk, volgende keer wat anders

Albert, 16-8-2017

Wij hebben met twee kinderen en twee volwassenen bijna 3 weken op deze camping gestaan.

Op zich een prima camping met een mooie ligging dicht bij de stranden als je niet van het strand houdt is de omgeving misschien wat saai te noemen.

De camping oogt niet heel groot maar in werkelijkheid staan er toch aardig wat caravans en tenten plus verhuur accommodaties.. Het zwembad is echt te klein voor het groot aantal bezoekers.

Winkeltje bevat de nodige spulletjes 's morgens bij het brood halen lange rijen en lang wachten.. winkel in het dorp is sneller.

Staat van het sanitair is echt niet goed te noemen de Franse slag is hiervan goede toepassing..

Er is een leuk vis meer alleen de muskusratten maakt het voor mij toch wat onaangenaam.

De snackbar hebben wij niet uitgeprobeerd lange rijen.

Ondanks dat wij het aardig naar ons zin hebben gehad zullen wij hier niet nog een keertje terugkomen.

Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijk verblijf op een fijne camping

Patrick, 16-8-2017

Fijne camping en een goed ingerichte safaritent met vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel
Gereisd familie in augustus 2017

mooie vakantie in een streek waar je veel kunt.

H.Sytema, 15-8-2017

Nederlands talige camping,vriendelijk team, ruim van opzet.

In de Vendee is veel te doen, kastelen met activiteiten, mooie stadjes en de zee

Je kunt mooi fietsen, maar met de auto kom je gemakkelijker bij atracties.

Top vakantie gehad

Kora, 15-8-2017

We hebben twee weken een tent gehuurd, was prima voor elkaar, mooie ruime plek.

Animatie erg leuk voor de kids en zwembad was prima.

Sanitair werd goed schoongemaakt.

Ook heerlijk gegeten in t restaurant!

Komen vast nog wel eens terug!

Prachtige, rustige camping

Wim, 15-8-2017

geen negatieve punten ontdekt

Zeer goed park kindvriendelijk

Fam.G.J.Klopman, 15-8-2017

Wij hadden geen klachten over de accommodatie het park was gewoon goed en zeer kindvriendelijk

een echte aanrader.

J.Neeleman, 15-8-2017

alles perfekt.ligging,ruimte,rust,ontvangst,heerlijk gefietst langs de kust,vooral de ruime plaatsen grandioos kortom een aanrader.
Gereisd met partner in mei 2017

Leuk voor één keer

Fam. Schoonbergen, 12-8-2017

Leuk opgezette camping met diverse plekken. Er is voldoende keuze tussen beschutte of open plekken. De camping oogt vriendelijk en de beheerders werken zich een slag in de rondte. Zijn erg vriendelijk, enthousiast en behulpzaam. Animatie team was top (wij waren met kinderen tussen 8-11 jaar). Het animatie programma was gevarieerd en voor elk wat wils. Sanitair voldoende schoon. Als je als kampeerder de voorzieningen gebruikt zoals je thuis zou doen is er niets aan de hand. Omgeving vonden wij saai, st Gilles croix de vie heeft een aardige kern maar de rest grauw en kleurloos. Voldoende winkels in de buurt en voldoende keus. De markt in st Hilaire is een aanrader. Minpunt op de camping vonden wij het zwembad. Hier is geen toezicht en we hebben het idee dat het niet is mee gegroeid met de camping, het is echt te klein voor de hoeveelheid gasten.
Gereisd familie in juli 2017

leuke camping voor 1 keer

Familie, 12-8-2017

Wij hadden sta caravan gehuurd. Was al iets ouder, veel beschadigd, maar goed te doen. De camping zelf kon wel wat meer onderhoud hebben. Veel onkruid en rattenplaag bij de visvijver aan de rand van de camping. Kleine supermarkt voor het hoog nodige. Vriendelijk personeel. Omgeving schitterend. Dichtbij veel leuke strand plaatsen
Gereisd familie in augustus 2017

Mooie camping maar voor ons geen 2e keer.

Fam Kok, 12-8-2017

De camping is netjes onderhouden, heeft zeer grote plaatsen en heel vriendelijk, behulpzaam personeel. Nederlandse enclave, hier en daar een paar Engelsen. Het oude gedeelte beschikt over plaatsen met schaduw en het nieuwe gedeelte is ( nog) vrij open. Het zwembad is mooi maar veel te klein voor de grootte van de camping. Bij mooi weer als "haringen in een ton" en er is geen toezicht aanwezig. Het sanitair is netjes en schoon, maar niet toereikend tijdens de hoogtij (afwas) uren. Dan vaak koud water. Je kan 's morgens brood halen in het winkeltje maar vaak lange wachtrij en regelmatig waren de croissants op of niet gaar.

Het restaurant en de afhaal service is prima. De animatie was tip top voor de kinderen. De visvijver is leuk vertoeven voor de visliefhebber. (veel kleine karpers)

Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN La Ferme du Latois in Coëx (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN La Ferme du Latois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping RCN La Ferme du Latois scoort een 8.12 uit 10 op basis van 220 reviews.