Camping Le village de Florine

7,2

7 reviews over Camping Le village de Florine in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!

Eva, 14-5-2011

Wij hebben hier zomer 2010 een heerlijke vakantie gehad. Met onze kinderen van toen, 13, 10 en 7 jaar. Kwartiertje van zee. Vriendelijk personeel, engels sprekend, leuk zwembad en acceptabel sanitair.

En de muziek `s avonds hebben wij geen last gehad terwijl we dichtbij het restaurantje zaten..Echt waar we wilden nog wel een week blijven en komende zomer gaan weken!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

nooit weer!

boonstra, 13-8-2010

wij zijn weggevlucht na 3 dagen! wat een herrie; overdag begon het bij het zwembad al om 11 uur, house en dancemuziek op disco volume! 's avonds had de campingbaas nog een animatieprogramma a la costa del sol op het programma. Disco keihard terwijl er amper een kop kwam tot 11 uur, volgende dag idem maar dan 's avonds karaoke tot 11 uur en de dag erna hebben we niet meer afgewacht. zonde best een leuk uitziende camping op een leuke plek met een prima zwembadje en modern restaurantje half uur van zee. Richt je dan volledig op tieners en laat gezinnen gelijk weten dat je een heavy animatieprogramma hebt. sanitair is tijdens ons verblijf niet gereinigd, in restaurantje was de kwaliteit (niet vers/overdatum) niet goed, 2 zieke kids. Ik zeg: Ga hier niet naar toe!!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

nooit weer!

de kramer, 13-8-2010

's ochtends 11 uur begon het al met herrie bij het (leuk uitziende!) zwembad, 's avonds (en dan ook elke avond dat wij er waren!)karaoke of disco, en echt luid terwijl er amper een belangstellende was. Kinderen konden niet eens slapen, sanitair in drie dagen niet gereinigd(zelfde diarreespoor op toilet is zo lang blijven zitten!), we zijn weggevlucht na 3 dagen! Menukaart okee genoeg, maar kwaliteit voedsel bedenkelijk . Onbegrijpelijk trouwens wie maakt er nou zo'n herrie op zo'n leuk campinkje?
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Nooit meer

Familie Bijkerk, 17-8-2009

We hebben op deze camping een stacaravan gehuurd van de '1e categorie'. In tegenstelling tot de foto's die op de site worden gepresenteerd, kregen we een oude stacaravan ('slechts' 10 jaar oud volgens de beheerder). De 1-persoonsbedden waren erg smal en de matrasjes zagen er niet erg comfortabel uit. Rondom het luchtrooster op de kamer met de 1-persoonsbedden zaten vocht-/schimmelplekken. Al met al voldeed deze caravan totaal niet aan onze verwachtingen. Het zwembad was overigens prima. Alleen de stoelen langs het zwembad waren niet allemaal heel. Als speeltuin was er alleen een glijbaan en een schommel (1 schommel was kapot). De laatste vrijdagavond van onze vakantie was er nog een feest die tot diep in de nacht doorging waardoor wij de halve nacht wakker hebben gelegen. Ze houden dus niet altijd rekening met de gasten.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Goede camping

Siemerink, 1-8-2009

Het sanitair was schoon en netjes. Het zwembad was mooi en lekker warm. We hebben er een mooie vakantie gehad. Het ongeveer 15 min rijden van de kust
    Gereisd met partner in augustus 2009

maaike snoep, 25-7-2006

Rustige, ruim opgezette camping, mooi en schoon zwembad, vriendelijke campingbaas.
      Gereisd anders in juli 2006

rvdberg, 18-6-2006

zeer aardige campingbaas, zeer leuk, leuk zwembad erbij, speeltuintje, heerlijk
        Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le village de Florine in Coëx (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le village de Florine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le village de Florine scoort een 7.22 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: