Vakantiepark Les jardins du Chateau d'Olonne *****

8,7

WebsiteLink naar website

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Les jardins du Chateau d'Olonne bij:

193 reviews over Vakantiepark Les jardins du Chateau d'Olonne in het Nederlands

Voor ons nooit meer

Guy & familie, 7-9-2017
  • Onderkomen1

Wij verbleven één week met 2 kinderen in de ACACIA VIP woning nr 59. einde augustus en betaalden voor 1 week 2200€. Bij aankomst stelden wij vast: meerdere lampen waren defect, een vieze mat met vlekken in de living, alle 3 de douchekoppen (2x douche en 1x bad) hadden schimmel, schimmel her en der in de badkamers, zeer muffe geur in de woning: stinkende gordijnen en kussens in de zetels, vuile stoelkussens vol met vlekken, de lichtgrijze voegen van de vloer in gans de woning waren zwart van het vuil, de woning was niet gestofzuigd; na onderzoek door onszelf zat de stofzuiger geheel vast met vuil in de buis. Rottende kasten in de badkamer van het vocht, de afvoer van het bad was defect en kon niet hersteld worden, het zwembad werd vuil aangeboden, ‘het automatisch beregend gazon’ is niet meer dan onkruid dat geheel verdort is, het onkruid onder de pergola was zodanig begroeid dat we de auto niet konden parkeren, privacy in de tuin quasi nul door slechte begroeiing, inductiekookplaat vuil…. De waarborg van 750€ vinden wij sterk overdreven voor hetgeen wordt aangeboden en er werd geen plaatsbeschrijving opgemaakt wat wij betreuren. Gelukkig is dit laatste goed afgelopen. Wij hielden het voor bekeken en hebben het geen week volgehouden en zijn dus vroegtijdig vertrokken. Een klacht werd ingediend bij Oasisparcs doch heden nog geen antwoord. Voor ons helaas geen ‘Jardin du chateau D’Olonne meer…’; voor dat geld zijn veel betere vakantiehuizen te boeken prijs/kwaliteit.

Positief: het personeel ter plaatse is zeer vriendelijk, vers brood aan het onthaal, een technieker en een kuisvrouw hebben enkele euvels snel komen oplossen. Na kuiswerk was het zwembad zeer proper.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

voor ons niet weer

Ingrid, 14-8-2017
  • Onderkomen5

Het vakantiepark viel ons erg tegen. We kregen pas om 17.45 de sleutel van het vakantiehuis, omdat deze nog niet schoon was. Toen we in het huis aankwamen, was deze nog heel erg vies. Er was niet gestofzuigd, er lagen allemaal grote kruimels enz. op de grond, bank, kleed en nog veel stof en spinrag/overal heel veel spinnen. We hebben het maar zelf schoongemaakt, anders moesten we nog langer wachten en daar hadden we geen zin in. Om het zwembad was ook heel veel onkruid en de zijkant was groen. De midgetgolfbaan is ook nodig aan vervanging toe, je mocht er ook gratis gebruik van maken, omdat het echt niks voorstelt. We zitten elk jaar in verschillende vakantiehuizen in Frankrijk, dit was altijd goed. Zo hebben wij het nog nooit meegemaakt. Voor ons niet weer dit park en ik zou het ook niet bij anderen aanraden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer deze verhuurder

Hans, 9-8-2017
  • Onderkomen5

Touroperator exploiteert huizen, maar heeft geen idee hoe je een klant een goed vakantiegeviel geeft. Geld- en procesgedreven vanuit de organisatie. Je merkt dat aantal medewerkers het wel begrijpt en anders zou willen. Voor ons staat deze verhuurder voor moeilijk en voor problemen. Past niet bij wat je in je vakantie wil.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Willen nooit meer anders

Didi, 30-7-2017
  • Onderkomen9

Als je echt tot rust wil komen is dit de perfecte plek, ons huisje had alles wat je nodig hebt en meer.
Gereisd met partner in juni 2017

Wederom super

Marco, 29-7-2017
  • Onderkomen10

Ook dit jaar speciaal huisje #113 geboekt, dit huisje boeken we al een aantal jaren ivm extra bedden en luxere inrichting. Bij binnenkomst viel onze mond open van verbazing. Geheel nieuwe inrichting in het huisje. Er kunnen 9 mensen slapen ivm een drie-hoog stapelbed boven (alle andere huisjes hebben max. 8 plaatsen). Deze banken zitten toch beter als dat rotan wat er eerst stond. Huisje staat niet aan de weg dus rustig en privé. Volgend jaar weer....
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Ultieme vakantie als gezin

Manuela wildenborg, 3-6-2017
  • Onderkomen10

Als je op het resort komt aanrijden denk je al wow, aangekomen bij het vakantie huisje is het gevoel nog fijner, werkelijk een fantastisch gevoel, enige nadeel is dat het zwembad koud is en dat je daar apart voor moet betalen. Dat nneemt niet weg dat wij niet weer zouden gaan, integendeel we willen weer, en laten dit keer het zwembad verwarmen. Al met een perfecte vakantie, echt een aanrader en de mensen op het resort waren behulpzaam en aardig
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

super relaxed

marco, 20-2-2017

Wederom een geweldige vakantie gehad op het park. Weer speciaal om huisje 113 gevraagd om de ligging en de extra luxe inrichting. Alles is in huis zelfs een wasmachine en een droger. Daarbij heeft dit huisje als we van de weinige maar liefst 9 bedden. We hebben begrepen dat begin 2017 nieuwe meubels geplaatst gaan worden. We zijn benieuwd en hebben al weer voor dit jaar geboekt.
        Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Kleine kinderen, zon zee en strand?

anoniem, 11-1-2017
        • Activiteiten9
        • Onderkomen10

Een prachtig park met privé villa's waar wij al jaren komen. alle villa's zijn heerlijk maar villa 17 heeft onze voorkeur omdat het veel privacy en vrij uitzicht heeft. Je kunt rustig genieten van je privé zwembad omdat er een hek om het zwembad zit. De inrichting is fris, schoon en heeft hetzelfde comfort als thuis.

De omgeving heeft voldoende vertier maar het huis en de tuin zelf zijn ook al geweldig. Sable heeft leuke boulevard en winkels. Ook de dierentuin in Sable is een aanrader. Bij het strand is krabbetjes zoeken de favoriete bezigheid en nu onze kinderen ouder zijn proberen ze ook heel stoer te bodyboarden.

Kortom na al die jaren blijven we terugkomen, al is het soms voor een week op heen of doorreis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig

Bonnevie, 8-1-2017
        • Onderkomen9

Nummer DRIE een vissenvilla! Aan de voorkant verwelkomde het bord Bonnevie versierd met schelpen ons al. Bij ingang, vissen en een Bienvenue vis, meteen al aangenaam verrast door de grote tuin, de priveligging en het (verwarmde) zwembad! Met spanning maken we deur los, een grote woonkamer met zomermeubels, zoals een rieten bankstel en een transparante eettafel met rieten stoelen, een vakantie gevoel! En ja hoor, overal vissen! In de toiletruimte in de ruim van alles voorziene keuken, een heteluchtoven, inductie kookplaat en alles wat een mens denkt nodig te hebben. Dan op verkenning naar de slaapkamers, niet echt groot, maar heerlijke bedden, een boxspring in de master bedroom, vissen als handgreep op de "strand" kasten, een toiletmeubel en kantelraam! Op de kamer ernaast twee 1 persoonsbedden, een dressoir-kast en een hangkast, alles in de grijze stijl die je overal terugvind! Een grote badkamer verbind deze kamers, met ligbad en royale douche en een heel apart wastafelmeubel, met ( ook hier) vissen! Nieuwsgierig gaan we de trap op, opnieuw een slaapkamer met heerlijke bedden, en frisse kleuren, zeeblauw komt hier overal terug. De kamer ernaast is een echte kinderkamer en ook hier boven een lekkere badkamer met douche en toilet, prima om met onze twee gezinnen het huis te delen! We genieten van een heerlijke relaxte vakantie in onze privé tuin, waar de kinderen lekker kunnen dollen op het grote grasveld en naar hartelust rondspartelen in het eigen zwembad, die gelukkig is omgeven door een hekje voor de allerkleinsten! Zelfs een zandbak voor de allerkleinsten en eigen kindermeubels, ideaal voor ons als Opa en Oma die hier zijn met het gezin van hun zoon. De naam van het huis ; "Bonnevie" doet onze vakantiedromen een groot recht aan, op de fiets naar de grote boulevard van Sables D'Olonne op 10 min. afstand, voor een drankje en een hapje en het inmens grote strand om de kinderen daar lekker te laten spelen. Een topvakantie!
        Gereisd met vrienden in oktober 2016

mooi en rustig gelegen met schitterende villa's

Koos, 8-1-2017
        • Activiteiten7
        • Onderkomen10

Mooie villa met privé zwembad
        Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les jardins du Chateau d'Olonne in Chateau d'Olonne (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les jardins du Chateau d'Olonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Les jardins du Chateau d'Olonne scoort een 8.67 uit 10 op basis van 210 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: