Camping La Trevilliere ****

6,5

33 reviews over Camping La Trevilliere in het Nederlands

Wat een ellende

Sharon , 2-8-2015

Wij dachten er even tussen uit te gaan met de kinderen! De WiFi is waardeloos je koopt het maar werkt meestal niet. Stokbrood dag van te voren bestellen anders krijg je niets. Dus na een lange autorit mocht ik opnieuw naar een supermarkt ik dacht ik koop een brood op de camping maar dat was te simpel gedacht! ! Zwembad is stervens koud ik ben gek op zwemmen maar kom niet verder dan mijn knieen. In de weekenden snachts veel geluidsoverlast en dan praat je echt tot harde house muziek tot de volgende ochtend! Niemand in de nacht aanwezig om hierop aan te spreken wij zijn eerder naar huis gegaan! Wij hadden caravan van een touroperator en dat is best oke enkel het matras ligt zo vreselijk slecht je bent als je wakker wordt echt gebroken.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

zeer mooie en rustige camping

pol vervaeke , 3-6-2013

gevonden via acsi ,zeer goed ontvangen mooie afgebakende plaatsen met of zonder schaduw.prachtig zwembad gedeeltelijk overdekt en verwarmd ideaal voor kinderenl

op loopafstand van winkels ,strand is wel iets ver (1km)

mooie fietsroutes

Gereisd met partner in mei 2013

Divers

Peter, 29-8-2010

het is een goedkope camping. dit is fijn natuurlijk. echter de 4* kunnen zij niet waar maken. het zwembad is perfect en het sanitair is ook prima. er staan over de camping een aantal sociale huurcaravans. hier zat in onze tijd echt de onderkant van de samenleving in. de hele dag zuipen, schreeuwen en over de camping racen. Dit drukt de stemming aanmerkelijk. de ligging is verder erg slecht zonder auto. je zit overal mijlenver vandaan. zelfs een supermarkt. op de camping is namelijk niets te koop. het eten in het restaurant is kwalitatief ok alleen de keuze zeer beperkt. wel elke avond iets te doen. bandjes, bingo etc.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

kleine eenvoudige camping

WES, 1-8-2010

We waren op doorreis en zijn maar drie dagen geweest op deze eenvoudige en kleine maar prima camping. Het lijkt ons ideaal voor gezinnen met jonge kinderen en niet te veel eisen. Er is een leuk zwembad met een glijbaan en voldoende ligbedden. Alleen moet het wel goed weer zijn, en dat was het tijdens onze aanwezigheid helaas niet. We hadden een tent gehuurd, prima plek met voldoende ruimte. De animatie was goed verzorgd. Naar het strand moet je even met de auto, maar Brétignolles is een leuk gezellige rustig dorpje. Al met al prima te doen en een goed alternatief voor mensen die wel graag dicht bij zee zitten, maar niet naar het drukke Spanje of de Cote d'Azur willen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

nooooit meer

fam., 2-9-2009

we kregen een plek die vlak bij de bar was. Elke avond keiharde muziek, kinderen konden niet slapen voor 12 uur snachts. Ook stonden we achter een groep van 3 tenten die verhuurd waren aan 3 families die elkaar elke avond opzochten in de tent pal achter die van ons en tot 2 uur doorgingen met praten (hard) en tv(!) kijken. De eerse week was er nog een bewaker snachts die ze steeds vertelde dat ze stiller moesten zijn, maar deze was de tweede week verdwenen. Hostes zou met hun praten en dan terug komen want ze had een andere tent voor ons. Na drie dagen maar zelf naar haar toegegaan en toen was er niets anders en moesten we maar acceptren dat we op een camping zaten en dat er altijd overlast zou zijn. Het was echt verschrikkelijk. Ook voor de kinderen. Absoluut geen 4 sterren!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

gezellige camping

Miek, 26-8-2009

Wij hebben hier een leuke vakantie gehad. Er werden leuke dingen voor de kinderen georganiseerd. Ook hadden onze kinderen snel aansluiting met andere Nederlandse kinderen.

De zee is helemaal geweldig, en het marktje in het plaatsje op Donderdag is ook echt de moeite waard.

Verder werden wij erg goed geholpen door de mensen van Vacansoleil en camping toen wij autopech hadden en dus langer moesten blijven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

als je komt voor dat de Fransen komen.... ok

zwerfkei, 20-8-2009

VOOR 15 aug was het echter top omdat er een fijne mix was qua bezetting.

na 15 aug werd het een drama met de Fransen i.c.m de Engelsen... (niets is erger dan plat Engels sprekende dronken tieners naast je tent)

Deze camping heeft nl ook zgn "sociale huur" caravans... is in principe niets mis mee, maar bij ons in de 'straat' was het nogal errrug rumoerig. en dan laat ik me nogal rustig uit. de jongere niet niet hun behoefte schijnen kunnen te doen. meer ernaast dan erin... is nogal naar als je kinderen van

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

een aanrader met jonge kinderen

marijke, 9-8-2009

Prima camping, rustig en goed verzorgd. Geen mega gedoe en bij herrie werd er ingegrepen, prima dus.

Onze iets wat oudbollige caravan had een riante tuin en goed uitgeruste keuken, wij hebben prima gegeten.

Gezellige nette familiecamping

Anke/Gijs, 2-8-2009

Veel gezinnen met kleine kinderen die vroeg actief zijn, dus echt uitslapen (na 9 uur) is er niet echt bij. Zwembad was goed en ruim met voldoende zitplaatsen. Camping is overzichtelijk met zeker ruime plaatsen. Sanitair is prima en wordt meermalig per dag schoongehouden, erg prettig.

Geen overlast, zoals hieronder beschreven door anderen, na 11 uur, dan is er absolute stilte, geen jongeren met gettoblasters etc.

De omgeving is voor een week leuk, maar biedt niet extreem veel mogelijkheden voor (culturele) uitstapjes. Twee a drie aardige plaatsjes in de buurt, zoals Sables d'Olonnes en St. Gilles, maar daar ben je in een middagje ook wel aardig door heen. Wel veel strandjes in allerlei verschijningsvormen.

Groeten Thuis

Gereisd met partner in juli 2009

Prima week

Saskia, 8-4-2009

Prima camping, wel jammer dat je echt een auto nodig hebt. Aardige mensen in de campingwinkel/restaurant. Leuk zwembad.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Trevilliere in Brétignolles sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Trevilliere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Trevilliere scoort een 6.46 uit 10 op basis van 54 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: