Camping Municipal Caroline ***

Municipal Caroline

18 reviews over Camping Municipal Caroline in het Nederlands

Heel prettig, fijne camping, goede plek.

L. Sevenhoven, 4-9-2017

Schoon sanitair. Prettige ontvangst.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne camping!

Hester, 3-9-2017

Fijne, overzichtelijke camping met grote plaatsen. De camping is heel kindvriendelijk: zwembad, springkussen, trampoline, glijbaan e.d. Er is ook animatie, maar gericht op Franstalige kinderen. Bij slecht weer is er een binnenruimte waar je gebruik van kunt maken.

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Ze hebben ons regelmatig voorzien van tips en geholpen toen onze zoon een nare val maakte.

Wij hebben twee keer op de camping gegeten, prima pizza's en hamburgers.

Het sanitair is inderdaad verouderd, maar werd goed schoongemaakt toen wij er waren.

Naast de camping ligt een speeltuintje en een prachtig wandelgebied / moeras.

We moesten even wennen aan de weg naast de camping. Vooral tijdens spitsuren komt hier veel verkeer langs. Na een paar dagen merkten we er niks meer van.

In de omgeving is heel veel te doen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne, gezellige (tussen)camping

Linda, 25-8-2017

Deze camping was geweldig. Wij waren er één nacht, op doorreis. Leuk overdekt zwembad, mooie trampoline en een goed springkussen. Naast de camping is een prachtig fietscrossbaantje. Ruime plaatsen. Attente eigenaren. We hebben lekker gegeten in het camping-restaurant.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Beetje een tegenvaller

Uitman, 21-8-2017

Mooie camping met grote plaatsen in de zon of de schaduw. Wij waren er in juni en mochten zelf kiezen.

Zwembad was open maar verder was alles op de camping gesloten. ( 1 avond was er pizza)

Het sanitair was niet schoon, werd ook niet iedere dag bijgehouden. Afvalemmertjes stonden dagen achtereen vol.

We hadden ons van deze camping iets meer voorgesteld, jammer!

Gereisd met partner in juni 2017

Uiterst vriendelijke gastvrije camping

Minke Schutten, 6-8-2017

Op onze fietstrektocht landden wij hier, 2 km. van de route Velo Francette af. Het was een prima nachtje hier. Na de vriendelijke ontvangst kregen we een ruime rustige groene plek en zodra de tent stond werden er 2 stoeltjes en een tafeltje gebracht zodat wij lekker konden zitten ! Het sanitair was schoon, de douche prima en het afwaswater warm. Er was een mooi klein zwembad en vanaf 1900 uur hebben wij in het restaurantje een lekkere salade en een prima hamburger gegeten met een lekker glas wijn. Bij slecht weer kun je ook nog in een mooie verbljfsruimte zitten met TV, boeken en tafeltjes.
Gereisd met partner in juli 2017

fantastische camping met super grote plaatsen

Piet, 27-7-2017

de eigenaren Pascale en Jean Marie zijn geweldige mensen die met alles voor je klaar staan, die nog weten wat gastvrijheid is. De camping is net een park met veel groen en veel privecy. geen modern sanitair maar goed schoon, super douches.
Gereisd met partner in mei 2017

Mooie camping met smerig sanitair

Giny, 7-7-2017

Mooi aangelegde camping met ruime schaduwrijke plekken. Het sanitair was erg smerig
Gereisd met partner in juni 2017

Je komt terug.

yolande van gogh, 20-9-2016

Het is een oude camping municipal met grote plekken. Keus uit schaduw en zon en alles er tussen in. Het dorp is op 300 meter van de camping (even de brug over). Bijzonder vriendelijke mensen aan receptie. Een kinderspeeltuin met oa een springkasteel, trampoline enz. Het zwembad is overdekt en verwarmt van het type waarvan de ruiten helemaal open kunnen. Eenvoudig maar schoon sanitair. Wij waren er buiten het hoofdseizoen, maar er waren nog veel campinggasten. Top was dat de eigenaar midden in een enorme onweersbui op de camping rond ging en ons hielp bij het oprollen van de luifel.
Gereisd met partner in september 2016

Mobiel home gehuurd ,prima ,ruim.alle comfort.

Peter, 10-7-2016

Het overdekte zwembad was in April heerlijk.

Het was rustig,het beheerders echtpaar doet alles om het de gasten naar de zin te maken.

Het enige wat niet goed was ,was het weer,en zelfs dat knapte weer op

Gereisd met partner in april 2016

Fijne camping

Hans, 23-8-2015

Prima camping met een goede sfeer, ruime standplaatsen met voldoende beschutting. Het is kleinschalig, maar alle voorzieningen zijn eenvoudig maar aanwezig. 's Avonds heerlijk rustig. Beheerders zijn zeer betrokken en de hele dag zichtbaar, zonder je te belemmeren in je privacy. Als je naar de Loire gaat voor de kastelen dan zit je op deze camping minder gunstig, daarvoor moet je dat al gauw 75 -100 km rijden.
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Caroline in Brain-sur-l'Authion (Maine et Loire) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Caroline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Caroline scoort een 7.99 uit 10 op basis van 19 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: