Camping Municipal Caroline ***

8,2

14 reviews over Camping Municipal Caroline in het Nederlands

Uiterst vriendelijke gastvrije camping

Minke Schutten, 6-8-2017

Op onze fietstrektocht landden wij hier, 2 km. van de route Velo Francette af. Het was een prima nachtje hier. Na de vriendelijke ontvangst kregen we een ruime rustige groene plek en zodra de tent stond werden er 2 stoeltjes en een tafeltje gebracht zodat wij lekker konden zitten ! Het sanitair was schoon, de douche prima en het afwaswater warm. Er was een mooi klein zwembad en vanaf 1900 uur hebben wij in het restaurantje een lekkere salade en een prima hamburger gegeten met een lekker glas wijn. Bij slecht weer kun je ook nog in een mooie verbljfsruimte zitten met TV, boeken en tafeltjes.
Gereisd met partner in juli 2017

fantastische camping met super grote plaatsen

Piet, 27-7-2017

de eigenaren Pascale en Jean Marie zijn geweldige mensen die met alles voor je klaar staan, die nog weten wat gastvrijheid is. De camping is net een park met veel groen en veel privecy. geen modern sanitair maar goed schoon, super douches.
Gereisd met partner in mei 2017

Mooie camping met smerig sanitair

Giny, 7-7-2017

Mooi aangelegde camping met ruime schaduwrijke plekken. Het sanitair was erg smerig
Gereisd met partner in juni 2017

Je komt terug.

yolande van gogh, 20-9-2016

Het is een oude camping municipal met grote plekken. Keus uit schaduw en zon en alles er tussen in. Het dorp is op 300 meter van de camping (even de brug over). Bijzonder vriendelijke mensen aan receptie. Een kinderspeeltuin met oa een springkasteel, trampoline enz. Het zwembad is overdekt en verwarmt van het type waarvan de ruiten helemaal open kunnen. Eenvoudig maar schoon sanitair. Wij waren er buiten het hoofdseizoen, maar er waren nog veel campinggasten. Top was dat de eigenaar midden in een enorme onweersbui op de camping rond ging en ons hielp bij het oprollen van de luifel.
Gereisd met partner in september 2016

Mobiel home gehuurd ,prima ,ruim.alle comfort.

Peter, 10-7-2016

Het overdekte zwembad was in April heerlijk.

Het was rustig,het beheerders echtpaar doet alles om het de gasten naar de zin te maken.

Het enige wat niet goed was ,was het weer,en zelfs dat knapte weer op

Gereisd met partner in april 2016

Fijne camping

Hans, 23-8-2015

Prima camping met een goede sfeer, ruime standplaatsen met voldoende beschutting. Het is kleinschalig, maar alle voorzieningen zijn eenvoudig maar aanwezig. 's Avonds heerlijk rustig. Beheerders zijn zeer betrokken en de hele dag zichtbaar, zonder je te belemmeren in je privacy. Als je naar de Loire gaat voor de kastelen dan zit je op deze camping minder gunstig, daarvoor moet je dat al gauw 75 -100 km rijden.
Gereisd met partner in augustus 2015

Eenvoudige, nette camping

Carolien, 8-8-2015

We hebben, met 2 kleine kinderen, een week op de camping gestaan in het hoogseizoen. Rustige camping, schoon sanitair met toiletpapier en handzeep, eenvoudig zwembad dat prima voldoet voor kleine kinderen. Speeltuin met oa trampoline en luchtkussen op de camping. Buiten de camping nog een kleine speeltuin, een skatebaan en een basketbal veld. Er is 's ochtends animatie voor kinderen van 6 tot 12 jaar. Op de camping is een eenvoudig restaurant. Brood kun je bij de receptie bestellen of zelf in het dorp bij de bakker halen (loopafstand). Er is tevens een kleine supermarkt op loopafstand. De grote supermarkt is op 10 minuten rijden van de camping. Vanaf de camping ben je in 10 minuten bij strandjes aan de Loire, daar kun je ook bbq-en. Angers en Saumur zijn leuke uitstapjes vanaf de camping.
Gereisd familie in juli 2015

Rustige camping

fam Tas, 14-9-2014

In het naseizoen (half september) hebben wij deze netjes verzorgde camping bezocht. De camping was bijna leeg en erg rustig. sanitair was niet super schoon (we hadden het idee dat het niet dagelijks schoongemaakt werd). De douches wel heerlijk warm. In het naseizoen geen brood via de camping maar de boulangerie zit om de hoek dus vers brood zo gehaald. In de omgeving veel te doen. Loire vlakbij en kastelen genoeg om te bezoeken. Ook 3 golfbanen op maximaal 40 minuten rijden.
Gereisd met partner in september 2014

Super

P.Wijdenes, 17-8-2014

Dit jaar weer naar Du Port Caroline geweest.

In een woord super.

Pascale en Jean Marie staan altijd voor iedereen klaar,

en niets is ze teveel om het je naar je zin temaken.

Prachtig ruime plaatsen, met veel privecy.

5 fiets minuten bij de Loire vandaan, en aan de Lauthion.

2 minuten lopen naar het dorp.

Prachtig wandel en fietsgebied.

Er zij nu ook 2 cabana``s op de camping speciaal voor fietsers en

wandelaars, waar zelfs voor je ontbijt gezorgd word.

Gereisd met partner in juli 2014

Prachtige goed onderhouden camping

margreet, 4-8-2014

De camping is zeer goed onderhouden en heeft behulpzame eigenaren. Ruime mooi afgebakende plekken met privacy. Camping heeft 2 safaritenten en diverse andere tenten en chalets. Daar kun je op elke dag vd week aankomen en vertrekken, dat vonden wij erg plezierig. Goed onderhouden sanitair, heerlijk warme douches en heel heet water bij de afwasplek. Nog nooit zulk heet water op een camping meegemaakt. Hele rustige camping. Klein lekker verwarmd zwembad, zeer geschikt voor kleine kinderen, met stoelen en ligbedjes. Er zijn fietsen te huren op de camping en je kunt brood bestellen bij de receptie. Al met al een super camping. Wij hadden eigenlijk maar één minpunt, de eerste week was de camping minder dan halfvol. Dat vonden wij onbegrijpelijk, gezien bovenstaande en de zeer gunstige prijs kwaliteit verhouding. Wij zoeken geen camping met een uitgebreid animatieprogramma maar andere kinderen om mee te spelen is wel erg prettig.
Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Caroline in Brain-sur-l'Authion (Maine et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Caroline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Caroline scoort een 8.2 uit 10 op basis van 15 reviews.