Kasteel Chateau de Cheman

Kasteel Chateau de Cheman
Chateau de Cheman
9,4

28 reviews over Kasteel Chateau de Cheman in het Nederlands

steeds een prettig gevoel van thuiskomen

Marc De Smedt / Mobilane, 29-8-2016

steeds begripvol bij mijn werk bezoeken de warme thuiskomst 1 x per jaar bij bezoeken aan werk beurzen,
Gereisd alleenreizend in februari 2016

Jammer dat het voorbij is!

Dick en Inge, 16-8-2016

Wat moet je als trouwe gasten nog schrijven? De gastvrijheid van Jan en Gerdie is onovertroffen, de table d'hote is heerlijk, de kamers zijn prachtig! De 4e plek in Frankrijk? Dat is toch veel te laag!?!
Gereisd met partner in augustus 2016

Het was Magnifique wederom!!!!! Verveelt nooit!!!!

Inge en Dick, 2-8-2015

We zijn de tel kwijt geraakt als het gaat om het aantal keren dat we in Chateau Cheman hebben gelogeerd. Deze zomer drie weken nadat we in mei al 10 dagen waren geweest. Van alle gasten, en we ontmoetten er veel, horen we steeds dat een of twee nachtjes te kort is. Dat kunnen wij niet anders dan beamen. De 10 voor kindvriendelijkheid heb ik gegeven omdat de totaalscore anders naar beneden wordt gehaald. Met kleine kinderen lijkt deze plek minder geschikt.
Gereisd met partner in juli 2015

Wederom Fantastich

Rien en Pia, 26-7-2015

Voor de 2de keer hebben we weer gekozen om een paar dagen te verblijven in het Chateau.

Gastvrijheid is een elf! De verzorging, de kamer, het eten (gemaakt door de gastvrouw) geweldig. De crémant en wijnen heerlijk. Bedankt Jan en Gerdie

Gereisd met partner in juli 2015

Bourgondisch genieten in middeleeuws kasteel

Smittenberg, 3-9-2014

Dit prachtige middeleeuwse kasteel is van alle gemakken voorzien. Liggend in een prachtig wijndomein en in een verder schitterende omgeving is het een oase van rust. Goede uitvalsbasis om de wat grotere steden in de Loire te bezoeken, zoals Nantes en Orleans. Geniet van de kookkunsten van de gastvrouw, en van de geschonken wijnen van het domein. Heerlijk!
Gereisd met partner in augustus 2014

Gastvrije plek, alle comfort, mooie omgeving!

P. Maas Geesteranus, 7-8-2014

Zowel van de gite (1 week) als een kamer (1 nacht) gebruik gemaakt. Mooie ambiance, combinatie van oud huis, wijn en prima gastheer/vrouw. Alles is tot in de puntjes verzorgd, kamers in een smaakvolle stijl van oud en nieuw verzorgd. Prima sanitair.
Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijke plek, super verblijf!

Sandra & Johan, 31-7-2014

Mooie wijnboerderij op het Franse platteland. Prima plek om lekker bij te komen en van daaruit kastelen te bezoeken. Eten, ontbijt en wijn waren heerlijk. Hele aardige mensen die met passie hun gasten ontvangen. Kamer helemaal top! Een echte aanrader.
Gereisd met partner in juli 2014

Een "Gouden Vondst"

W. ruigrok van der Werven, 19-5-2014

In mei het 'Voorjaarsarrangement' geboekt in Chateau de Cheman.

Een prachtig, tot in detail doorgevoerd, romantisch kasteeltje in de rustgevende Loirevallei. Uitzicht rondom op de wijngaarden van gastheer en gastvrouw Jan en Gerdie Liebreks. Hun voortreffelijke wijnen mogen proeven tijdens het heerlijke diner welke door Gerdie was bereid.

Heel leuk om met andere gasten, van verschillende nationaliteiten, het chateau te dineren en te ontbijten.

De verse croissants, stokbroden en de zelfgemaakte yoghurt van Gerdie maakten van het ontbijt een heerlijke start van de dag.

Een waar paradijs voor degenen die rust zoeken.

Prima omgeving om te fietsen en te wandelen.

Een chateau waar je zeker naar terug wilt.

Gereisd met partner in mei 2014

Verveelt nooit!

Inge en Dick, 10-5-2014

Gastvrij, ontspannen, gastronomisch, ........!
Gereisd met partner in april 2014

Als Goden in Frankrijk

Adrie van den Wijngaard, 14-10-2013

Wij zijn al op veel plaatsen in Frankrijk geweest, maar op deze plek komen alle bijzonderheden van la douce France samen. Een prachtige omgeving, een gastheer en gastvrouw die je gelijk thuis laten voelen, heerlijk eten in een geweldige ambiance. Gewoon een plek om ieder jaar weer terug te komen.
Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau de Cheman in Blaison Gohier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau de Cheman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Chateau de Cheman scoort een 9.35 uit 10 op basis van 29 reviews.