Vakantiehuis Au Passage du Gois ****

Uitmuntend!

Kris Van Cappellen, 18-9-2011

Goede ligging - Fantastische hosts - Prima inrichting
Gereisd met partner in september 2011

Ruim huis, zeer compleet, gezellige Table d'Hote

Marc en Priscilla, 28-8-2011

Gite zeer compleet ingericht, goede bedden. Hemko & Martine zijn zeer gastvrij en erg kindvriendelijk. Vlakbij diverse stranden én op loopafstand van de Passage au Gois. Martine verzorgt een heerlijke Table d'Hote met producten uit eigen tuin. Iedere morgen staat er (indien gewenst) vers brood en/of croissants voor de deur. Wij hebben genoten!

Nu al heimwee!

Henk en Marijke, 6-8-2011

In de Bergerie van "Au Passage du Gois" hebben wij een geweldige week gehad. De gastvije eigenaren Hemko en Martine hebben prachtige gites in de stijl van de Vendee uit het niets opgebouwd en ingericht. Wij logeerden in de oude schaapskooi; genaamd Bergerie.

In de gites ontbreekt je echter niets; alles is aanwezig om te koken, wassen, schoonmaken etc.

In de gites staan zelfs boeken, liggen stapels mooie tijdschriften om op het ligbed op eigen terras te lezen. Er is internet, een kastje om de Nederlandse TV te ontvangen.

In de zomer verzorgen Hemko en Martine een een goed verzorgde table hotes. Gezellig eten met de gasten die dat wensen. Zo ben je in de gelegeheid toeristische tips met elkaar te delen.

Au Passage du Gois ligt aan de Passage du Gois en wanneer het er druk is weet je dat het eb wordt of al is omdat er ontzettend veel mensen op de droogliggende zeebodem komen zoeken naar fruits du mer.

Wij zullen Au Passage du Gois zeker nog eens bezoeken, maar dan iets langer!

Gereisd met partner in juli 2011

aanrader!

filip en co, 3-8-2011

Wij zijn net terug van een weekje bij Hemko en Martine en het was daar geweldig.Ons huisje (la plage) was zeer ruim met 4 slaapkamers, keuken, woonkamer en een bijkeuken met een wasmachine, droogkast, afwasmachine en koffiezet e.d. Alles was echt voorzien. Als uitstapje kan je naar de stadjes en dorpjes in de onmiddellijke omgeving gaan. (Pornic en Saint-Gilles zijn aanraders) Zeer leuke haventjes om te bezoeken en om oesters te proeven. De vlindertuin op het eiland en het safaripark (op 35 km) vonden onze kids zeer leuk om te bezoeken. Het zoeken naar de venusschelpen was ook zeer tof - ze 's avonds proeven maakte de dag gewoon af. Het was een zeer gezellige avond! Wij komen nog eens terug!

Zeer gastvrij!

A Snoeijen, 31-7-2011

Wij hebben een hele fijne tijd gehad in Vakantiehuis La Plage. Het huis is ruim en bezit alle luxe van thuis zoals een tv, dvd speler, grote koelkast, vaatwasser, wasmachine en droger. Naast 4 ruime slaapkamers heeft het een overdekt terras en een ruime tuin met ligbedden en een houten tuinset. Het terrein is overzichtelijk en de kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad en de zandbak. Martine en Hemko kunnen je precies vertellen wat er in de omgeving te doen is. We hebben 2 x table d' hote gedaan en ook dit was erg geslaagd! Een leuke manier om kennis te maken met gerechten uit de omgeving en de andere bewoners.

Het enige wat ik miste was een fiets-en of voetpad langs de toch wel drukke weg naar de passage du gois, maar dit is in Frankrijk nog niet zo gewoon als in Nederland.

Martine en Hemko nogmaals bedankt voor de fijne vakantie!

Verrassend, relaxed en fantastisch

Yeun en Marcèl, 6-9-2010

Wij hebben een fantastische week bij Hemko en Martine gehad. De studio was helemaal af en alles was super verzorgd. Bij aankomst lagen er allerlei nuttige info en brochures van de omgeving klaar. Hemko en Martine wisten precies waar de leuke strandjes, markten waren. Voor sluiproutes, want wij waren er in de drukste week van het jaar, kon je ook bij Hemko terecht. Wij hebben ook een dag kokkels gezocht en een zoutboerderij bezocht en 's avonds heerlijk de kokkels opgegeten die fantastisch door Martine waren klaargemaakt. Onze dochter van 5 heeft het ook helemaal naar d'r zin gehad, vooral omdat in de andere 2 huizen kinderen van haar leeftijd logeerden. Het zwembad was trouwens een hit bij de kinderen die ondanks de iets wat koude temperatuur toch elke dag in het water lagen.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Heerlijke plek!!!

Eva en Wieke, 16-8-2010

We hebben een geweldig verblijf gehad in de studio van "Au passage du gois". Van de persoonlijke ontvangst, de uitgebreide ontbijtjes en de gezellige table d'hote. Genoeg te doen in de omgeving; fietsen, winkelen, strand. Hemko en Martine wijzen je de weg. Een ideale plek voor iedereen.
    Gereisd met vrienden in juli 2010

Geweldige ervaring bij geweldige mensen!

Wiljo en Ralph, 9-8-2010

Hier gaan we ooit nog een keer naar terug, wat een heerlijk plekje!

Met ons vieren zijn we naar Hemko en Martine geweest, geen idee wat we moesten verwachten, niemand van ons was eerder in een Franse gite geweest. Maar wat vielen we met onze neus in de boter! Het was in 1 woord geweldig! Hemko en Martine haalden iedere morgen verse broodjes bij de bakker, gaven ons tips voor leuke uitstapjes, restaurantjes, de mooiste stranden en ze namen ons mee kokkels zoeken (die we 's avonds aten bij de Table d'hote, heeeerlijk!) en we bezochten Thierry die zout won en een klein winkeltje had.

Het zwembad was heerlijk, net ons grote huis mét amerikaanse koelkast!! Zeer ruime slaapkamers, als je beddengoed meebesteld liggen er ook badhanddoeken en zelfs strandlakens klaar. Boekenkast vol met boeken, folders van de omgeving lagen klaar op de keukentafel, gratis internet aanwezig. Hemko en Martine doen alles om je het naar je zin te maken.

Absolute aanrader dus, ook met kinderen!

Gereisd met vrienden in juli 2010

'T IS HIER FANTASTISCH!!!

Fam van Dongen, 29-7-2010

Hemko & Martine jullie bezitten een prachtig stukje Frankrijk!!!

We hebben 2 avonden heerlijk met het complete gezelschap mee gegeten dit was héél BIJZONDER!!!

De laatste dag namen Hemko & Martine ons mee om "kokkels" te zoeken, in de haven om de vissers terug te zien komen en naar een zoutwinning om te kijken hoe dat in z'n werk gaat. Wij verbleven in het grote huis wat er keurig verzorgd uitzag en van alle gemakken voorzien er is zelfs zelfs een Amerikaanse koelkast!!

Favoriet van de kinderen...

Een bijzondere aanrader wat zeer zeker op alle vlakken de moeite waard is!!!

Hemko & Martine nogmaals BEDANKT!!

We komen zeker een keer terug ;-)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Leuk verblijf

seminck vanessa, 3-7-2010

Dit was onze eerste ervaring met een chambre d'hotes en is direct fantastisch verlopen.

Een goede ontvangst en veel meer aanwezig dan gedacht. Voor onze dochter was er alles aanwezig om zich thuis te voelen en wij kregen alle informatie om er een leuk verblijf van te maken.

Hebben ook een avond de table d'hotes gedaan en het eten en drinken was perfect. De communicatie met de andere gasten was ook heel gezellig.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijke mensen om bij te logeren!!!!

Bedankt voor de leuke dagen...

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Au Passage du Gois bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Passage du Gois in Beauvoir sur Mer (Vendée), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Passage du Gois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Au Passage du Gois scoort een 9.6 uit 10 op basis van 52 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: