9,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Au Passage du Gois**** bij :

48 reviews over Vakantiehuis Au Passage du Gois in het Nederlands

aanrader!

filip en co, 3-8-2011

Wij zijn net terug van een weekje bij Hemko en Martine en het was daar geweldig.Ons huisje (la plage) was zeer ruim met 4 slaapkamers, keuken, woonkamer en een bijkeuken met een wasmachine, droogkast, afwasmachine en koffiezet e.d. Alles was echt voorzien. Als uitstapje kan je naar de stadjes en dorpjes in de onmiddellijke omgeving gaan. (Pornic en Saint-Gilles zijn aanraders) Zeer leuke haventjes om te bezoeken en om oesters te proeven. De vlindertuin op het eiland en het safaripark (op 35 km) vonden onze kids zeer leuk om te bezoeken. Het zoeken naar de venusschelpen was ook zeer tof - ze 's avonds proeven maakte de dag gewoon af. Het was een zeer gezellige avond! Wij komen nog eens terug!
    Gereisd familie in juli 2011

Zeer gastvrij!

A Snoeijen, 31-7-2011

Wij hebben een hele fijne tijd gehad in Vakantiehuis La Plage. Het huis is ruim en bezit alle luxe van thuis zoals een tv, dvd speler, grote koelkast, vaatwasser, wasmachine en droger. Naast 4 ruime slaapkamers heeft het een overdekt terras en een ruime tuin met ligbedden en een houten tuinset. Het terrein is overzichtelijk en de kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad en de zandbak. Martine en Hemko kunnen je precies vertellen wat er in de omgeving te doen is. We hebben 2 x table d' hote gedaan en ook dit was erg geslaagd! Een leuke manier om kennis te maken met gerechten uit de omgeving en de andere bewoners.

Het enige wat ik miste was een fiets-en of voetpad langs de toch wel drukke weg naar de passage du gois, maar dit is in Frankrijk nog niet zo gewoon als in Nederland.

Martine en Hemko nogmaals bedankt voor de fijne vakantie!

Gereisd familie in juli 2011

Verrassend, relaxed en fantastisch

Yeun en Marcèl, 6-9-2010

Wij hebben een fantastische week bij Hemko en Martine gehad. De studio was helemaal af en alles was super verzorgd. Bij aankomst lagen er allerlei nuttige info en brochures van de omgeving klaar. Hemko en Martine wisten precies waar de leuke strandjes, markten waren. Voor sluiproutes, want wij waren er in de drukste week van het jaar, kon je ook bij Hemko terecht. Wij hebben ook een dag kokkels gezocht en een zoutboerderij bezocht en 's avonds heerlijk de kokkels opgegeten die fantastisch door Martine waren klaargemaakt. Onze dochter van 5 heeft het ook helemaal naar d'r zin gehad, vooral omdat in de andere 2 huizen kinderen van haar leeftijd logeerden. Het zwembad was trouwens een hit bij de kinderen die ondanks de iets wat koude temperatuur toch elke dag in het water lagen.
    Gereisd familie in augustus 2010

Heerlijke plek!!!

Eva en Wieke, 16-8-2010

We hebben een geweldig verblijf gehad in de studio van "Au passage du gois". Van de persoonlijke ontvangst, de uitgebreide ontbijtjes en de gezellige table d'hote. Genoeg te doen in de omgeving; fietsen, winkelen, strand. Hemko en Martine wijzen je de weg. Een ideale plek voor iedereen.
      Gereisd met vrienden in juli 2010

Geweldige ervaring bij geweldige mensen!

Wiljo en Ralph, 9-8-2010

Hier gaan we ooit nog een keer naar terug, wat een heerlijk plekje!

Met ons vieren zijn we naar Hemko en Martine geweest, geen idee wat we moesten verwachten, niemand van ons was eerder in een Franse gite geweest. Maar wat vielen we met onze neus in de boter! Het was in 1 woord geweldig! Hemko en Martine haalden iedere morgen verse broodjes bij de bakker, gaven ons tips voor leuke uitstapjes, restaurantjes, de mooiste stranden en ze namen ons mee kokkels zoeken (die we 's avonds aten bij de Table d'hote, heeeerlijk!) en we bezochten Thierry die zout won en een klein winkeltje had.

Het zwembad was heerlijk, net ons grote huis mét amerikaanse koelkast!! Zeer ruime slaapkamers, als je beddengoed meebesteld liggen er ook badhanddoeken en zelfs strandlakens klaar. Boekenkast vol met boeken, folders van de omgeving lagen klaar op de keukentafel, gratis internet aanwezig. Hemko en Martine doen alles om je het naar je zin te maken.

Absolute aanrader dus, ook met kinderen!

Gereisd met vrienden in juli 2010

'T IS HIER FANTASTISCH!!!

Fam van Dongen, 29-7-2010

Hemko & Martine jullie bezitten een prachtig stukje Frankrijk!!!

We hebben 2 avonden heerlijk met het complete gezelschap mee gegeten dit was héél BIJZONDER!!!

De laatste dag namen Hemko & Martine ons mee om "kokkels" te zoeken, in de haven om de vissers terug te zien komen en naar een zoutwinning om te kijken hoe dat in z'n werk gaat. Wij verbleven in het grote huis wat er keurig verzorgd uitzag en van alle gemakken voorzien er is zelfs zelfs een Amerikaanse koelkast!!

Favoriet van de kinderen...

Een bijzondere aanrader wat zeer zeker op alle vlakken de moeite waard is!!!

Hemko & Martine nogmaals BEDANKT!!

We komen zeker een keer terug ;-)

Gereisd familie in juli 2010

Leuk verblijf

seminck vanessa, 3-7-2010

Dit was onze eerste ervaring met een chambre d'hotes en is direct fantastisch verlopen.

Een goede ontvangst en veel meer aanwezig dan gedacht. Voor onze dochter was er alles aanwezig om zich thuis te voelen en wij kregen alle informatie om er een leuk verblijf van te maken.

Hebben ook een avond de table d'hotes gedaan en het eten en drinken was perfect. De communicatie met de andere gasten was ook heel gezellig.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijke mensen om bij te logeren!!!!

Bedankt voor de leuke dagen...

Gereisd familie in januari 2010

Top gastvrouw en gastheer

JP en Julie, 18-6-2010

Martine en Hemko hebben veel gevoel voor dienstverlening met een persoonlijk tintje. Uitstekend ingerichte huisjes. Wij beschikten over een gezellige studio waar het ons aan niets ontbrak. Martine kan fantastich koken en Hemko schenkt er een heerlijke wijn bij. Een absolute aanrader. Wij zijn er een paar dagen geweest en voelde ons vanaf het eerste moment welkom en thuis en komen zeker een keer terug. Omgeving is veelzijdig en ongerept.
      Gereisd met partner in juni 2010

Voor herhaling vatbaar

Harry en Marina, 13-6-2010

Uitermate gastvrij en behulpzaam. Table d'hote is zonder meer aan te bevelen. Hemko en Martine zijn volledig in de Franse gemeenschap opgenomen. Zonder meer de moeite waard om enkele dagen te verblijven.
      Gereisd met partner in mei 2010

Voor herhaling vatbaar

Lisette Plasmans, 26-8-2009

De gastvrijheid en service van de eigenaren was groot zonder de privacy van de gasten te schenden. De inrichting van de studio was mooi en goed gestyled, luxe met het behoud van een (t)huissfeer. De table de hote werd met veel zorg en aandacht bereid en aangeboden. De omgeving van deze studio bood voldoende afwisseling en uitdaging, zowel in activiteiten als ontspanning. Echt een aanrader!
      Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Passage du Gois in Beauvoir sur Mer (Vendée), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Passage du Gois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Au Passage du Gois scoort een 9.53 uit 10 op basis van 49 reviews.